Віталій
Вчитель, тьютор, репетитор, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8955155
Опыт работы
Вчитель, Асистент вчителя
с 06.2022 по 11.2022
(5 месяцев)
Монтесорі-Кідз, Київ (Освіта, наука)
– Маю багаторічний досвід вчителювання.
– Навчаю не лише одному предмету, а й ВМІННЮ НАВЧАТИСЬ будь-якому предмету. Викладач лише дає матеріал, а вчитель повинен дбати про те, щоб учні зуміли його сприйняти.
– Я не будую урок лише за готовими й чужими матеріалами й методами, а намагаюсь створити завдання на основі реального життя і досвіду.
– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ЗРОЗУМІТИ навчальний матеріал, а не механічно завчити.
– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ТВОРИТИ знання і вміння, а не перетворювались на "носіїв" чужих знань і вмінь. Тобто я не "даю знання". Натомість ставлю перед учнями завдання та допомагаю їм самостійно його розв’язати.
– Вчу не лише чужим знанням і вмінням, а й РОЗВИВАЮ ОСОБИСТІ МИСЛЕННЯ, ЗДАТНОСТІ, ТАЛАНТИ учня:
Самостійність мислення й пошуку.
Допитливість.
Сміливість і наполегливість в досяганні мети.
Винахідливість.
Любов, а не страх до невідомого.
Для здобуття учнем конкретної навички, під час заняття використовую алгоритм: вербальне формулювання конкретно-практичного завдання (оволодіти таким-то способом дій) – практична презентація/демонстрація вчителем певного способу дій – спроби виконання учнем цього способу з його початковим уявленням, усвідомленням, розумінням – контроль, зіставлення учнем свого виконання з його результатом і поданим зразком – оцінювання учнем своїх внутрішніх змін: чи оволодів (і наскільки) цим способом дій, щоб вміти застосовувати його для виконання й інших дій.
Я НАПИСАВ 5 КНИЖОК (і планую ще):
«Словник-помічник вчителів і учнів, батьків і керівників»
«Можливості дару в суспільстві обміну» – Перша в Україні книжка з філософії дару: https://diamail.com.ua/book/9512.html
«Щасливі дні з Джи Крішнамурті, або – Реальність як дар та нігілізм лінійного мислення»
«Звездное небо над нами и неземная любовь в нас»
«Искусство любить»
(Хто з Ваших вчителів створив хоч одну книжку? Подуймате – Вашим учням треба вчитель, здатний розвивати креативність дітей?)
«В основі авторитету педагога лежить його діяльність, яка стає прикладом для вихованців» (Сухомлинський).
Асистент вчителя
с 09.2020 по 08.2021
(11 месяцев)
Think Global, Київ (Освіта, наука)
Маю досвід навчання STEM, українській мові, українській і зарубіжній літературі.
Також працював асистентом вчителя і тьютором у приватних школах Think Global + Монтесорі-школі + Інтелект.
ОБОВ’ЯЗКИ:
Тьюторська допомога учням під час самостійної частини навчання: за потреби учнів, виявленої в процесі спостереження, чи на їхнє прохання (один з принципів Монтесорі-педагогіки);
Допомога у виконанні післяурочних завдань;
Організація обіду й полуденку;
Супровід на прогулянці;
Екскурсії;
Організація розвивальних й ігрових активностей у вільний час;
Спілкування з батьками.
НАВЧАВ:
- основам шахів (в ігровій формі для дошкільнят);
- основам експериментування й наукового дослідження;
- н е м е х а н і ч н о м у, емпатичному, якісному читанню
(«Читати, не відірвавши ні на мить погляду від книжки, – це ще не читання. Учень, який у процесі читання не може нічого сприйняти, по суті не вміє одночасно читати й думати, а саме це й можна назвати свідомим читанням» – Сухомлинський);
- р о з у м і н н ю літературних текстів як складання цілої картинки з пазлів;
- творчому мисленню у пошуку різних шляхів розв’язання нестандартних завдань (загадки, головокрутки; малювання - не через повторення правил малювання, а шляхом винайдення цих правил самими дітьми в процесі їхнього спостереження за обєктом, яке навчає бачити цей обєкт в його деталях, особливостях і цілісності; розвязання математичних завдань шляхом дивергентного пошуку не одного "правильного" рішення, а різних - дивіться про це моє резюме Коуч-тренер творчого мислення);
- різним іграм (зокрема шахи, го, крапки, футбол) і їх створенню;
- стосункам на основі правил і свободи вибору.
Образование
Київський національний університет Т. Шевченка
Філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)
Одна дівчинка - саме та, яка вже півроку в школі, але не вміє читати й писати - любить дзвонити мамі та казати або залишати у звуковому повідомленні фразу "я тебе люблю".
Я кажу:
- П., а давай до цієї пятниці навчимось писати цю фразу? Уявляєш, як зрадіє твоя мама, побачивши, що ти вперше в житті написала свої перші слова?
Твоя мама зрадіє, бо кожного дня, тиждень за тижнем, вона важко працює, щоб ти навчалась у школі. Твоя мама платить великі гроші за твоє навчання. Ти кажеш їй, що її любиш. Твоя любов не в словах, а в тому, щоб навчитись читати й писати, і показати це мамі.
І дівчинка спромоглась. Написала спочатку на дошці, а потім - на перерві, коли я не бачив - на папері...
Іншій дівчинці пояснюю завдання з мови. Пояснив раз - сидить, не робить і мовчить у відповідь. Здогадуюсь, що треба пояснити ще. Пояснюю ще, інакше. Раптом у дівчинки спалахує радість! Вона збагнула, що і як треба робити. Тепер завдання не здається їй складним і неінтелігібельним. Дивлюсь через деякий час - зробила його повністю! Ого! Думаю - треба зробити паузу для відпочинку юного мозку. Сідаю поруч, щоб знайти наступне завдання. Кажу дівчинці:
- Якщо маєш ресурси, можеш через 5 хвилин зробити оце.
М. радісно хапає супертренажер та кидається на нове завдання. Я ошелешений. Ця дівчинка вчиться важко, рідко. Коли заманеться. Або коли вчителю вдається розпалити вогник її допитливості...
Директор попросила допомогти К. виконати домашку з математики. Сідаю з дівчинкою за великий стіл. Завдання таке, що я сам ще не знаю, як його робити. Та мені саме це й цікаво. Починаємо зясовувати. Підручник пропонує 2 різних способи розвязання. Застосовую до прикладів. Ага, вдалось. Ага, ясно, що до чого. Тепер можу допомогти й учениці. Показую і пояснюю, що і як я щойно розвязав. Виявляється, може бути й інший, третій спосіб. К. дивиться на мене з подивом. Коментую третій спосіб. Дивлюсь, чи розуміє. Розуміє. Тоді пропоную зробити наступний приклад самостійно. ... Так, ми встигли зробити лише половину, але дівчинка нічого готового й чужого не списувала, нічого не зробила механічно, без власного розуміння. Натомість вона побачила, що те, що спочатку здавалось їй складним і незрозумілим, насправді Є простим і навіть цікавим. Математика як гострило для головешок :)
Дополнительное образование и сертификаты
Педагогіка вищої школи. КНУ Т. Шевченка
2004, 1 рік
Західноєвропейська література ХІХ-ХХ ст. Курс лекцій к.філол.н. Оксани Товстенко. КНУ Т. Шевченка
2003, 1 рік
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертификат
Кандитат філософських наук
2015
Сертификат
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
ЧИМ САМЕ БУДУ ЗАЙМАТИСЬ З УЧНЕМ ЯК ТЬЮТОР:
ІГРИ (це не всі):
Шахи (основи)
Шашки (більш проста й більш логічно прозора гра)
Крапки (гра простіша за Го)
Го
Cats cradle
«Розмінування», пошук запам’ятованих предметів на час й ін.
Більярд (ми зробимо самі, це просто)
«HANDMADE» – те, що будемо створювати своїми руками.
ДОСЛІДИ (розвиток наукового мислення, вміння робити припущення та перевіряти їх, вміння знайти пояснення)
ЗАГАДКИ, ГОЛОВОКРУТКИ (розвиток уваги, логіки, інтуїції, уяви в трьох форматах: статичні загадки в книжках, рухливі в комп’ютері, як реальні предмети доступні для рук – наприклад загадки з сірниками – серед них геометричні й арифметичні).
ФОКУСИ – цікаво + вправність + акуратність
Читання (це, як і решта комунікацій, здійснюється українською мовою без суржику)
Писання
Читання художніх творів разом (маю навчити учня, 1) читати не механічно, а «емпатично», 2) тлумачити й розуміти текстовий твір в цілому).
Сторітелінг (усний, письмовий).
Вірші (розвиток пам’яті й інтонаційного вимовляння).
Сприйняття статичних візуальних творів (малюнки, ілюстрації, картини) – розвиток спостережливості та власного спрямування своєї уваги, розвиток тлумачення й розуміння візуальних повідомлень і символів – що автор хотів сказати своїм малюнком?
Основи малювання як «мистецтва бачити»
Тварини
Географія
Музика
Емоційний інтелект (практичний курс)
Обмін і дар: вміння обмінювати й вміння дарувати
СПОРТИВНІ вправи і перерви між заняттями:
Біг на місці
Віджимання
Стрибалки з гумовим мотузком
Стрибання зі скакалкою
Міні-баскетбол (це для приміщення) – тренування навички влучати в ціль, цілеспрямованість
Якби був стіл для пінг-понгу, то грали б. Те ж стосовно турніку
Гудіння (це медитація – одна з багатьох медитацій, які мені відомі та які активно застосовують провідні школи світу)
ВІДГУКИ:
«Дуже Вам вдячна за теплі слова! Моя матуся каже, що у Вас чиста душа, добре серце та чутливий розум! Школа та наш клас втратили, що Ви пішли. Чи Ви повернулися б якщо б була така можливість? Це моя Мама запитує».
«Добрый день! Это мама А., спасибо большое. Его вчера не было в школе, но мы узнали, что вы у нас больше не преподаете, очень жаль, расстроились оба. Успехов вам!».
Вчора попрощався зі мною 5А, а сьодні підходять до мене у вчительській кілька юних учениць з 6А - Надія, Ванда й Марина, усміхаються та кажуть:
В.М. - ви найкращий вчитель. Ви навчали нас тому, як розуміти. Як глибоко бачити речі. І як жити. Дякуємо вам. Шкода, що ви залишаєте нас.
Здивовано дивлюсь на сповнені щастя обличчя і ясні, сяючі розумом очі та кажу: І мені шкода.
ПЕРША СПІВБЕСІДА - ОНЛАЙН
Другие резюме этого кандидата
12 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.1999 - 01.2004: філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН (Київський національний університет Т. Шевченка, Київ). 2. Потім розуміємо, пояснюємо, тлумачимо значення цих фрагментів окремо...
12 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.1999 - 01.2004: філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН (Київський національний університет Т. Шевченка, Київ). «Літературна наука в жодному разі не може володіти ‶останнім словом...
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.1999 - 01.2004: філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН (Київський національний університет Т. Шевченка, Київ). ЯК МИ ВИВЧАЄМО ЛІТЕРАТУРУ? На моїх заняттях учні не лише здобувають чужі...
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Вчитель початкових класів, Think Global, 11 месяцев
Похожие кандидаты
Педагог, вчитель, методист, репетитор, тьютор, гувернантка, няня, ментор, психотерапевт
Киев, Другие страны, Удаленно
Асистент вчителя, вчитель-дефектолог, тьютор, тифлопедагог
Киев
Преподаватель, репетитор, учитель немецкого языка по скайпу
Киев, Удаленно
Адміністратор, тьютор, помічник вчителя, вчитель
Киев
Вчитель, викладач, репетитор з історії та правознавства (онлайн)
15000 грн, Киев, Удаленно
Педагог з підготовки до школи, викладач психолого-педагогічних дисциплін
Киев, Вишневое (Киевская обл.)
,
еще 2 города