Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 апреля 2024 PRO

Віталій

Вчитель, тьютор, репетитор, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Вчитель, Асистент вчителя

с 06.2022 по 11.2022 (5 месяцев)
Монтесорі-Кідз, Київ (Освіта, наука)

– Маю багаторічний досвід вчителювання.

– Навчаю не лише одному предмету, а й ВМІННЮ НАВЧАТИСЬ будь-якому предмету. Викладач лише дає матеріал, а вчитель повинен дбати про те, щоб учні зуміли його сприйняти.

– Я не будую урок лише за готовими й чужими матеріалами й методами, а намагаюсь створити завдання на основі реального життя і досвіду.

– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ЗРОЗУМІТИ навчальний матеріал, а не механічно завчити.

– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ТВОРИТИ знання і вміння, а не перетворювались на "носіїв" чужих знань і вмінь. Тобто я не "даю знання". Натомість ставлю перед учнями завдання та допомагаю їм самостійно його розв’язати.

– Вчу не лише чужим знанням і вмінням, а й РОЗВИВАЮ ОСОБИСТІ МИСЛЕННЯ, ЗДАТНОСТІ, ТАЛАНТИ учня:
Самостійність мислення й пошуку.
Допитливість.
Сміливість і наполегливість в досяганні мети.
Винахідливість.
Любов, а не страх до невідомого.

Для здобуття учнем конкретної навички, під час заняття використовую алгоритм: вербальне формулювання конкретно-практичного завдання (оволодіти таким-то способом дій) – практична презентація/демонстрація вчителем певного способу дій – спроби виконання учнем цього способу з його початковим уявленням, усвідомленням, розумінням – контроль, зіставлення учнем свого виконання з його результатом і поданим зразком – оцінювання учнем своїх внутрішніх змін: чи оволодів (і наскільки) цим способом дій, щоб вміти застосовувати його для виконання й інших дій.

Я НАПИСАВ 5 КНИЖОК (і планую ще):
«Словник-помічник вчителів і учнів, батьків і керівників»
«Можливості дару в суспільстві обміну» – Перша в Україні книжка з філософії дару: https://diamail.com.ua/book/9512.html
«Щасливі дні з Джи Крішнамурті, або – Реальність як дар та нігілізм лінійного мислення»
«Звездное небо над нами и неземная любовь в нас»
«Искусство любить»

(Хто з Ваших вчителів створив хоч одну книжку? Подуймате – Вашим учням треба вчитель, здатний розвивати креативність дітей?)

«В основі авторитету педагога лежить його діяльність, яка стає прикладом для вихованців» (Сухомлинський).

Асистент вчителя

с 09.2020 по 08.2021 (11 месяцев)
Think Global, Київ (Освіта, наука)

Маю досвід навчання STEM, українській мові, українській і зарубіжній літературі.

Також працював асистентом вчителя і тьютором у приватних школах Think Global + Монтесорі-школі + Інтелект.

ОБОВ’ЯЗКИ:

Тьюторська допомога учням під час самостійної частини навчання: за потреби учнів, виявленої в процесі спостереження, чи на їхнє прохання (один з принципів Монтесорі-педагогіки);
Допомога у виконанні післяурочних завдань;
Організація обіду й полуденку;
Супровід на прогулянці;
Екскурсії;
Організація розвивальних й ігрових активностей у вільний час;
Спілкування з батьками.

НАВЧАВ:

- основам шахів (в ігровій формі для дошкільнят);
- основам експериментування й наукового дослідження;
- н е м е х а н і ч н о м у, емпатичному, якісному читанню
(«Читати, не відірвавши ні на мить погляду від книжки, – це ще не читання. Учень, який у процесі читання не може нічого сприйняти, по суті не вміє одночасно читати й думати, а саме це й можна назвати свідомим читанням» – Сухомлинський);
- р о з у м і н н ю літературних текстів як складання цілої картинки з пазлів;
- творчому мисленню у пошуку різних шляхів розв’язання нестандартних завдань (загадки, головокрутки; малювання - не через повторення правил малювання, а шляхом винайдення цих правил самими дітьми в процесі їхнього спостереження за обєктом, яке навчає бачити цей обєкт в його деталях, особливостях і цілісності; розвязання математичних завдань шляхом дивергентного пошуку не одного "правильного" рішення, а різних - дивіться про це моє резюме Коуч-тренер творчого мислення);
- різним іграм (зокрема шахи, го, крапки, футбол) і їх створенню;
- стосункам на основі правил і свободи вибору.

Образование

Київський національний університет Т. Шевченка

Філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Одна дівчинка - саме та, яка вже півроку в школі, але не вміє читати й писати - любить дзвонити мамі та казати або залишати у звуковому повідомленні фразу "я тебе люблю".
Я кажу:
- П., а давай до цієї пятниці навчимось писати цю фразу? Уявляєш, як зрадіє твоя мама, побачивши, що ти вперше в житті написала свої перші слова?
Твоя мама зрадіє, бо кожного дня, тиждень за тижнем, вона важко працює, щоб ти навчалась у школі. Твоя мама платить великі гроші за твоє навчання. Ти кажеш їй, що її любиш. Твоя любов не в словах, а в тому, щоб навчитись читати й писати, і показати це мамі.
І дівчинка спромоглась. Написала спочатку на дошці, а потім - на перерві, коли я не бачив - на папері...

Іншій дівчинці пояснюю завдання з мови. Пояснив раз - сидить, не робить і мовчить у відповідь. Здогадуюсь, що треба пояснити ще. Пояснюю ще, інакше. Раптом у дівчинки спалахує радість! Вона збагнула, що і як треба робити. Тепер завдання не здається їй складним і неінтелігібельним. Дивлюсь через деякий час - зробила його повністю! Ого! Думаю - треба зробити паузу для відпочинку юного мозку. Сідаю поруч, щоб знайти наступне завдання. Кажу дівчинці:
- Якщо маєш ресурси, можеш через 5 хвилин зробити оце.
М. радісно хапає супертренажер та кидається на нове завдання. Я ошелешений. Ця дівчинка вчиться важко, рідко. Коли заманеться. Або коли вчителю вдається розпалити вогник її допитливості...

Директор попросила допомогти К. виконати домашку з математики. Сідаю з дівчинкою за великий стіл. Завдання таке, що я сам ще не знаю, як його робити. Та мені саме це й цікаво. Починаємо зясовувати. Підручник пропонує 2 різних способи розвязання. Застосовую до прикладів. Ага, вдалось. Ага, ясно, що до чого. Тепер можу допомогти й учениці. Показую і пояснюю, що і як я щойно розвязав. Виявляється, може бути й інший, третій спосіб. К. дивиться на мене з подивом. Коментую третій спосіб. Дивлюсь, чи розуміє. Розуміє. Тоді пропоную зробити наступний приклад самостійно. ... Так, ми встигли зробити лише половину, але дівчинка нічого готового й чужого не списувала, нічого не зробила механічно, без власного розуміння. Натомість вона побачила, що те, що спочатку здавалось їй складним і незрозумілим, насправді Є простим і навіть цікавим. Математика як гострило для головешок :)

Дополнительное образование и сертификаты

Педагогіка вищої школи. КНУ Т. Шевченка

2004, 1 рік

Західноєвропейська література ХІХ-ХХ ст. Курс лекцій к.філол.н. Оксани Товстенко. КНУ Т. Шевченка

2003, 1 рік

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Кандитат філософських наук

2015
Сертификат

Знания и навыки

Ведучий дискусійного кіноклубу Зосередженість Робота в команді Використання електронних платформ Критичне мислення Інтегроване навчання Інтерактивний метод навчання Проектний підхід

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

ЧИМ САМЕ БУДУ ЗАЙМАТИСЬ З УЧНЕМ ЯК ТЬЮТОР:

ІГРИ (це не всі):
Шахи (основи)
Шашки (більш проста й більш логічно прозора гра)
Крапки (гра простіша за Го)
Го
Cats cradle
«Розмінування», пошук запам’ятованих предметів на час й ін.
Більярд (ми зробимо самі, це просто)

«HANDMADE» – те, що будемо створювати своїми руками.

ДОСЛІДИ (розвиток наукового мислення, вміння робити припущення та перевіряти їх, вміння знайти пояснення)

ЗАГАДКИ, ГОЛОВОКРУТКИ (розвиток уваги, логіки, інтуїції, уяви в трьох форматах: статичні загадки в книжках, рухливі в комп’ютері, як реальні предмети доступні для рук – наприклад загадки з сірниками – серед них геометричні й арифметичні).
ФОКУСИ – цікаво + вправність + акуратність

Читання (це, як і решта комунікацій, здійснюється українською мовою без суржику)
Писання
Читання художніх творів разом (маю навчити учня, 1) читати не механічно, а «емпатично», 2) тлумачити й розуміти текстовий твір в цілому).
Сторітелінг (усний, письмовий).
Вірші (розвиток пам’яті й інтонаційного вимовляння).
Сприйняття статичних візуальних творів (малюнки, ілюстрації, картини) – розвиток спостережливості та власного спрямування своєї уваги, розвиток тлумачення й розуміння візуальних повідомлень і символів – що автор хотів сказати своїм малюнком?
Основи малювання як «мистецтва бачити»

Тварини
Географія
Музика
Емоційний інтелект (практичний курс)
Обмін і дар: вміння обмінювати й вміння дарувати

СПОРТИВНІ вправи і перерви між заняттями:
Біг на місці
Віджимання
Стрибалки з гумовим мотузком
Стрибання зі скакалкою
Міні-баскетбол (це для приміщення) – тренування навички влучати в ціль, цілеспрямованість
Якби був стіл для пінг-понгу, то грали б. Те ж стосовно турніку
Гудіння (це медитація – одна з багатьох медитацій, які мені відомі та які активно застосовують провідні школи світу)



ВІДГУКИ:

«Дуже Вам вдячна за теплі слова! Моя матуся каже, що у Вас чиста душа, добре серце та чутливий розум! Школа та наш клас втратили, що Ви пішли. Чи Ви повернулися б якщо б була така можливість? Це моя Мама запитує».



«Добрый день! Это мама А., спасибо большое. Его вчера не было в школе, но мы узнали, что вы у нас больше не преподаете, очень жаль, расстроились оба. Успехов вам!».



Вчора попрощався зі мною 5А, а сьодні підходять до мене у вчительській кілька юних учениць з 6А - Надія, Ванда й Марина, усміхаються та кажуть:

В.М. - ви найкращий вчитель. Ви навчали нас тому, як розуміти. Як глибоко бачити речі. І як жити. Дякуємо вам. Шкода, що ви залишаєте нас.

Здивовано дивлюсь на сповнені щастя обличчя і ясні, сяючі розумом очі та кажу: І мені шкода.

ПЕРША СПІВБЕСІДА - ОНЛАЙН

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: