Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2024

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6686858

Бухгалтер, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Стрый

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Бухгалтерський облік BAS Робота з банківськими установами

Дополнительная информация

Душинська Олександра Михайлівна

Дата народження: 30 вересня 1971 року
Місто: Стрий
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: заміщення вакантної посади бухгалтера, головного бухгалтера, фінансового директора.
Освіта: вересень 1991р.-червень 1995р.- Тюменський торгово-економічний технікум
Вересень 1997р.-червень 2000р.- Тернопільська академія народного господарства, факультет «Фінанси та кредит», спеціальність «Економіст»
Досвід рооти: липень 2009р.-грудень 2012р.- директор ТзОВ «Стрийські ковбаси», грудень, 2012р. по жовтень 2020р. – ДП «Угерський спиртовий завод», виробник спиртовмісних рідин, чисельністю 117 осіб, на даний час працюю бухгалтером-аудитором на ТОВ "НАНА -ПРОФІ"
Функціональні обовязки:
-ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-робота з первинною документацією;
-контроль за розрахунками з покупцями та постачальниками;
-робота в системі «Клієнт-Банк», «Інтернет Банк», «Медок»
-підготовка і здача звітності до податкових органів;
-податкове планування, розрахунок і перерахунок податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
-участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і повязаних з ними документів;
-підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
-керівництво відділом (6 чол.)
Особисті якості: посидючість, уважність, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими обсягами інформаціі, акуратність, самоорганізованість.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: