Людмила
Менеджер з персоналу, 8 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киверцы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6730883
Знания и навыки
Дополнительная информация
Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду менеджера з підбору персоналу, менеджера по роботі з клієнтами, помічника керівника або адміністратора.
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.Озерна , 43/1
Контактні телефони: [
E-mail: [
ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - Луцька радіотехнічна школа-секретар керівника
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районнийцентр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг(виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).
2018 р.- дотепер – Крупівський навчально-реабілітаційний центр - секретар
Завдання та обов’язки:
-Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
-збір та аналіз необхідної інформації;
-введення документообігу;
-організація телефонних переговорів;
-ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
-підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;
-проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
-проведення семінарів, масових заходів в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
-підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
-підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
-знайомлення клієнтів із сутністю, перевагами та умовами професійного навчання безробітних;
-контроль за навчальним процесом в навчальних закладах та на підприємствах;
-організація та проведення масових заходів;
-співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, органами та закладами освіти, підприємствами, установами та організаціями;
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
-впевнений користувач ПК (Word, Exсel, , Power Point), робота з Internet;
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер);
Другие резюме этого кандидата
9 000 грн
Луцк
Высшее образование · Полная занятость
- Секретар, Крупівський навчально-реабілітаційний центр, 5 лет 8 месяцев
Похожие кандидаты
Психолог, менеджер з персоналу, аналітик
Киверцы, Луцк