Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024

Людмила

Менеджер з персоналу, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киверцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Користувач ПК

Дополнительная информация

Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду менеджера з підбору персоналу, менеджера по роботі з клієнтами, помічника керівника або адміністратора.
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.Озерна , 43/1

Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - Луцька радіотехнічна школа-секретар керівника
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районнийцентр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг(виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).
2018 р.- дотепер – Крупівський навчально-реабілітаційний центр - секретар

Завдання та обов’язки:
-Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
-збір та аналіз необхідної інформації;
-введення документообігу;
-організація телефонних переговорів;
-ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
-підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;

-проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
-проведення семінарів, масових заходів в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
-підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
-підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
-знайомлення клієнтів із сутністю, перевагами та умовами професійного навчання безробітних;
-контроль за навчальним процесом в навчальних закладах та на підприємствах;
-організація та проведення масових заходів;
-співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, органами та закладами освіти, підприємствами, установами та організаціями;
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
-впевнений користувач ПК (Word, Exсel, , Power Point), робота з Internet;
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер);


Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: