Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2022

Ольга

Помощник руководителя

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Обухов
Готов работать:
Обухов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Администратор

с 06.2017 по 02.2018 (8 месяцев)
ВОГ РИТЕЙЛ, Киев (Автобізнес та автосервіс)

-Координація діяльності закладу
-Виконання поставлених завданнь
-Контроль правильності ціноутворення на продукцію, що випускається -Керівництво та організація роботи всіх ділянок підрозділів ресторану -Рішення адміністративно - організаційних питань, пов'язаних з функціонуванням ресторану
-Тренінги з персоналом, п'ятихвилинки щоденні.
-Управління персоналом.
-Управління сервісом і якістю.

Администратор

с 01.2016 по 01.2017 (1 год)
ТОВ « Макфоксі», Киев (Сервис и обслуживание)

-Відкриття / закриття закладу.
-Обслуговування гостей закладу.
-Передача і контроль приготування замовлень на доставку.
-Контроль якості віддачі продукції від кухарів.
-Упаковка замовлень і розподіл між кур'єрами.
-Координація роботи колл центру.
-Робота з касою, терміналами і документацією.
Робота з постачальниками і накладними документами.
Робота з персоналом, складання графіка для персоналу

Хостес,старший кассир

с 10.2014 по 12.2015 (1 год 2 месяца)
Ресторанно-розважальний комплекс «Графин», Сумы (Сервис и обслуживание)

-Виконання адміністративних завдань (організація робочого процесу, ведення звітної документації);
-Інформування клієнтів про акції, спеціальні пропозиції, дисконтною програмою;
-Робота з персоналом;
-Участь в інвентаризації та переоцінки; Контроль залу,

Менеджер

с 01.2013 по 12.2013 (11 месяцев)
Интернет магазин «5ок», Сумы (Продажи)

-Обробка онлайн замовлень в СРМ системі (з сайтів / соц.сітей / маркетплейсів);
-Консультування клієнтів по товару;
-Робота / ведення бази клієнтів (в CRM системі Бітрікс24 - здатність до навчання);
-Робота з офлайн клієнтами: обробка замовлень по самовивозу і відвідувачів;
-Відправлення оброблених посилок в кінці робочої зміни

Образование

СумГУ

Финансы и кредит, Сумы
Высшее, с 2009 по 2014 (4 года 9 месяцев)

Сумський державний університет, спеціальність :фінанси і кредит( бакалавр), економіка довкілля і природокористування (магістр).

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email Windows

Дополнительная информация

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, ініціативність,працелюбність,цілеспрямованість,комунікабельність,вміння працювати в колективі,швидко навчаюсь і сприймаю нову інформацію.

Мови:
Українська, російська - вільно.
Англійська - початковий.

Користувач ПК: Windows, Word, Excel, Internet, E-mail та ін.


Практичні навики та вміння:
- відповідальність за поставлені задачі і виконання посадових обов’язків,
- діловодство,
- робота з ПК (Word, Excel, 1C)
- ведення ділового листування та телефонних переговорів,
- робота з договорами, актами, службовими, наказами та звітами,
- планування робочого дня,
- ведення адміністративних питань (замовлення канцелярських товарів та продуктів харчування на офіс),
- бронювання білетів та готелів,
- співпраця з комунальними службами та контрагентами,
- контроль роботи водіїв та прибиральниці,
- виконання особистих доручень керівника,
- контроль та організація днів народження колективу та керівництва,
- організація новорічного корпоративу та Ін.,

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: