Анастасія
Помічник керівника (продажі, PR, marketing)
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 22 года
- Город проживания:
- Тернополь
- Готов работать:
- Киев, Львов, Тернополь, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6771046
Опыт работы
логіст-диспетчер
с 09.2020 по 11.2020
(2 месяца)
Aze incorporation, Chicago (Американська логістична компанія)
Обов‘язки включали в себе: вести переговори з брокерами та водіями на англійській мові, так як це Американська логістична компанія. Також, відповідати за перевезення грузів по свій Америці, контролювати всі відповідні документи та знаходити вихід з різних нестандартних ситуацій, які могли траплятися під час перевезення товарів. Підтримувати зв‘язок з водіями 24/7 та, в разі потреби, допомагати їм онлайн потреби.
Образование
George Brown College
Business, Toronto
Высшее, с 2018 по 2020 (2 года)
Знание языков
- Английский — свободно
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
КВАЛІФІКАЦІЇ
•Навички обслуговування клієнтів:
•Витривалість, сильна терпеливість та вміння швидко находити компроміси при вирішенні проблем;
•Здатність до ефективного управління часом в заданих часових рамках
•Володіння сильними комунікативними навичками з клієнтами різного віку, використовуючи правильну і доступну лексику
•Здатність розуміти потреби клієнтів і відразу ж задовільняти їх
•Шанобливе ставлення до всіх клієнтів і підтримка доброзичливої, невимушеної атмосфери на робочому місці
•Адміністративні навички: Вміння:
•Логічно мислити та планувати подальші раціональні дії, необхідні для виконання роботи та досягнення цілей, з урахуванням можливих непередбачуваних перешкод та витрат
•Ефективно використовувати MS Office для створення необхідних записів, документів і шаблонів
•Зберігати всі документи і записи в узгодженому порядку
•Відповідальність і надійність, при раціональному виконанні всіх наданих завдань на певні терміни
•Виконувати всі завдання, точно дотримуючись керівних настанов
•Виконувати декілька завдань одночасно, раціонально плануючи все заздалегідь
•Комунікативні навички: Вміння:
•Готувати креативний і релевантний контент для опитувань і рекламних цілей, відео роликів
•Шанобливо ставитися до всіх членів команди і професійно справлятися з усіма непорозуміннями
•Швидко реагувати на проблеми клієнта і ефективно вирішувати всі виниклі незадоволенни чи непорозуміння
•Справедливо представляти продукти / послуги, застосовуючи всю відповідну інформацію; доводити це за допомогою відповідних технологій та інформаційних систем для створення довіри з клієнтом
•Застосовувати стратегії / тактики, необхідні для ефективної роботи з клієнтами та проводження презентацій послуг/продуктів, спостерігаючи за особистістю клієнта і адаптуючи поведінку майбутніх продажів до його / її стилю
Додадковий досвід роботи
Везувіо Піцерія & спагетті адміністратор (p/t) 2020-2020
Обов'язки включали в себе: вітання відвідувачів і пошук для них вільних столиків, прийом дзвінків, бронювання і планування розстановки столів в ресторані, стежити за тим, щоб всі зарезервовані столики були підготовлені заздалегідь в потрібний час, проводити відвідувачів до їх столиків, стежити за тим, щоб всі клієнти були задоволені і дякувати їм, коли вони покидають ресторан, відповідати на всі питання відвідувачів, підтримувати чистоту в ресторані і координувати роботу прибиральників в разі виникнення потреби
Гренадерська Стоматологічна клініка офісний клерк (p/t) 2018-2020
В обов'язки входили: заміна головного адміністратора у разі його відсутності; перевірка журналів з історією лікування пацієнтів; підтримка охайного вигляду клініки; нагадування клієнтам про їх візити та представлення інших процедур в клініці; сортування всіх журналів клієнтської бази клініки; розсилка е-мейлів за допомогою маркетингової платформи.
Школа бальних танців "Альянс" тренер з танців (p/t) 2016-2018
Після отримання звання “кращої пари " танцювальної команди (в місцевому Бальному клубі "Альянс") разом з моїм партнером, заміняли тренерів. Ми відповідали за проведення занять з танцюристами різного рівня та різних вікових категорій. Цей досвід допоміг мені розвинути свої лідерські та професійні комунікативні навички, а також вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного члена клубу.
ВОЛОНТЕРСТВО
* Координатор бігового марафону , 2019 Terry Fox Run on Woodbine beach.
- Обов'язки включали в себе: стояти на заданій позиції і показувати правильний маршрут учасникам, а також підбадьорювати їх.
* Офіціант, на презентації та дегустації рожевого вина La vie en в коледжі Джорджа Брауна.
- Обов'язки включали в себе: наповнення келихів вином,а наприкінці заходу прибирання зал, де проходила презентація.
* Збір коштів, під час святкування Дня Подяки в одній з католицьких церков Торонто
- Головним завданням було продати лотерейні квитки і оголосити переможців наприкінці заходу.
* Організатор заходів середньої школи
- Обов'язки включали в себе: організацію різних урочистих заходів, виступів на сцені перед великою аудиторією, підготовку номерів
ПРО СЕБЕ
Я надзвичайно люблю творити щось нове та цікаве. Не люблю сидіти на місці, завжди стараюсь бути в русі. Активно веду соц. мережі. Люблю заводити нові знайомства та спілкуватися з різноманітними людьми. Я відповідальна і знаю, що лише трудолюбивість та невпинна правця приведуть до успіх. Також, я займалась бальними танцями 13 років, тому володію чудовими танцювальними здібностями. Крім того, я закінчила музичну школу з відзнакою і прекрасно граю на фортепіано. Не уявляю своє життя без музики! У вільний час люблб знімати відео, робити красиві фото і активно займаюсь спортом.Моє кредо по житті: We have to sacrifice something to something that we want.
Похожие кандидаты
PR-менеджер, помічник керівника, прес-секретар
18000 грн, Киев
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львов, Удаленно
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
Львов