Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 апреля 2024 PRO

Яна

Customer Experience Manager, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Обухов
Готов работать:
Киев, Обухов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Сервіс парнер

с 09.2022 по наст. время (1 год 8 месяцев)
Rozumiu, Київ (Освіта, наука)

- Побудова карти шляху клієнта (CJM)
- Вивчення точок контакту клієнта з компанією, розробка і реалізація планів щодо покращення клієнтського досвіду та поліпшення процесів
- Впровадження та контроль ініціатив (адміністративна частина, бот)
- Супроводження клієнтів
- Підтримка та розвиток діючих проектів Well-being
- Організація запуску програми підтримки
- Організація та забезпечення проведення вебінарів, практикумів-
- Організація офлайн заходів

Customer experience manager

с 09.2021 по 02.2022 (5 месяцев)
Darwin Global, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Організація і проведення опитувань, аналіз, звітність, презентація (NPS);
Триангуляція внутрішніх процесів по співробітникам компанії (організація, проведення, висновки та пропозиції по оптимізації внутрішніх процесів і комунікацій);
Ініціювання змін у карті шляху клієнта для покращення клієнтського досвіду.

На данній посаді консолідувала інформацію по всім клієнтам по NPS, оновила форми зворотнього зв'язку, і в результаті отримала на 50% більше фідбеку від клієнтів по точкам контакту з компанією.
Оперативна передача фідбеку від клієнтів після першого контакту з компанією (очікування, триггери, побажання)

Client Service manager

с 09.2015 по 09.2021 (6 лет)
4service (http://www.4service.ua), Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Здійснення клієнт-сервісу: рішення проблем, відповіді на питання і заперечення, консультування та підтримка клієнтів;

Обробка і транслювання побажань і вимог клієнта.
Забезпечення документообігу та своєчасних оплат;

Просування додаткових послуг, підвищення маржинальності проектів;

Налаштування, організація і контроль ходу проекту.
Написання звітів.

Проведення робочих зустрічей і переговорів з продажу послуг;

Забезпечення високої задоволеності клієнтів сервісним обслуговуванням.
На даній посаді збільшила квоту по проектам в 20 разів, - кейсовий проект, та в результаті працуювала з компанією в міжнародному форматі.

Керівник відділу Служби Підтримки Таємних Покупців

с 11.2014 по 12.2015 (1 год 1 месяц)
4service, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Організація роботи відділу "служби підтримки" з нуля.

Організація навчання персоналу та контроль ефективності роботи СП.

Визначення корисних виправлень і поліпшень системи.

Вирішення проблемних запитів, взаємодія з відділами компанії, закриття інцидентів.

Призначення пріоритетних запитів в залежності від типу, конкретного користувача або інших обставин.

Зберігання бази запитів (знань)
Контроль поточного стану наданих послуг, різних систем, задіяних у наданні послуг, ідентифікація очікуваних проблем та превентивне їх усунення.

На даній посаді автоматизувала процесси у відділі, підготувала шаблони відповідей, додала більше інформації на сайт- зменшила кількість звернень на 40%

Project manager

с 12.2013 по 12.2014 (1 год)
4service, Київ (Услуги, маркетинг, реклама)

Участь у запуску інтернет проекту (тестування, розробка процесу автоматизації запуску проектів і т. д.)

Підготовка, налагодження та запуск проектів Mystery Shopping (Таємний Покупець);

Підготовка документації по проектам (інструкції, сценарії, сертифікації)

Контроль якості проведення оцінок, навчання валідаторів.

Складання унікальних анкет для малого і середнього бізнесу по галузях.

Звіт за виконаними проектами.

Ділове листування з клієнтами, надання звітності, відповідь на запити.

Нарахування заробітної плати, звіти по виплатах, виконаним проектам і т.д.

Эссаймент менеджер

с 09.2012 по 12.2013 (1 год 3 месяца)
4service, Київ (Услуги, маркетинг, реклама)

Координація роботи по проекту;

Організація і координація роботи «таємних покупців» (пошук виконавців в регіонах, проведення інструктажів);

Розміщення оголошень на різних ресурсах для рекрутингу;

Контроль виконання квоти;

Формування звітності;

Робота з електронними розсилками (стартові листи за новими і поточними проектами);

Підвищення рівня лояльності та відповідальності ТП

Асистент відділу зовнішньої служби

с 09.2006 по 06.2010 (3 года 9 месяцев)
Medical data management, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Оператор Call-centr (телемаркетинг);

обробка інформації - кодування, введення (анкети);

Робота з формами і базами даних в Access (актуалізація, ведення та заповнення БД);

Навчання персоналу, перевірка заповнення анкет інтерв'юерами на наявність помилок.

Контроль якості маркетингової інформації.

Образование

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Економічна кібернетика, Київ
Высшее, с 2004 по 2010 (5 лет 7 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Pogodin Academy - академія практичної психології

з серпня 2019

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Adobe Photoshop MS Project Adobe

Дополнительная информация

Цікавить динамічна робота з можливістю реалізувати свої навички в області клієнтського сервісу та свій ідейний креатив в стратегії розвитку клієнтського шляху.


Про мене :
Я за прозорість, ясність, конкретику та за стратегію.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты