Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 апреля 2021

Світлана

Бухгалтер, 9 500 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Умань

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Наконечна Світлана Василівна
Дата народження: 15.04.1978
Місто: Умань
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади головного бухгалтера, бухгалтера, економіста. Освіта: вересень1995 р. – червень 1997 р., Уманський технікум механізації, факультет “Бухгалтерський облік та аудит”, диплом з відзнакою (денна форма навчання).
вересень 1997 р. – червень 2003 р., Уманська державна аграрна академія, факультет :Бухгалтерський облік і аудит:, спеціальність “Облік і аудит”, диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Липень 1997 р. – вересень 2003 р. СП “Агрофірма Текуча”, Уманського р-ну на посаді вагаря-обліковця;
Вересень 2003р. – березень 2008 р. Уманський державний аграрний університет, технік 1-ї категорії відділу плодоовочівництва навчальної-наукової станції;
Квітень 2008 р. – жовтень 2015 р. Державний історико – архітектурний заповідник “Стара Умань”, провідний бухгалтер;
Жовтень 2015 р. – квітень 2019 р. Державний історико – архітектурний заповідник “Стара Умань”, головний бухгалтер;
Квітень 2019р – грудень 2020 р. Уманський районний центр соціальний служб для сім’ї, дітей та молоді, головний бухгалтер.
Професійні навички:
- володію комп’ютером та оргтехніка;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- досвід роботи з контролюючими органами, зовнішніми аудиторами, Державною казначейською службою;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами;
- уміння працювати в системах “Клієнт-Банк”, “МЕDОК”;
- досвід формування платіжних доручень і вимог;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами)
- податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухглатерської звітності;
- облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
- участь у перевірці та погодження договороів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
- підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
- уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- грамотна письмова і усна мова;
- знання мов; українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння винувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан; заміжня.
Діти: так.
Хобі: література, туризм.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: