Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Анастасія

Адміністратор, оператор контакт-центру, 18 000 грн

Рассматривает должности: Адміністратор, оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Фахівець служби підтримки
Вид занятости: полная
Возраст: 27 лет
Город проживания: Одесса
Готов работать: Одесса, Удаленно
Рассматривает должности:
Адміністратор, оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Фахівець служби підтримки
Вид занятости:
полная
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 04.2023 по наст. время (2 года 9 месяцев)
Амбулаторія сімейного лікаря, ТОВ, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом вхідних дзвінків та опрацювання вихідної лінії, консультація пацієнтів щодо послуг клініки, запис на прийоми до лікарів, робота з різними каналами зв'язку.

Менеджер з продажу

с 12.2022 по 04.2023 (5 месяцев)
Сервер Молл, ООО, Одеса (IT)

Продаж товару та послуг компанії, пошук та залучення нових клієнтів, комунікація з ними та ведення бази в CRM системі.

Оператор call-центра

с 09.2021 по 12.2022 (1 год 4 месяца)
Клініка Святої Катерини, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Консультація клієнтів в телефонному режимі, запис на прийоми до лікарів.

Дополнительная информация

Резюме
Марчук Анастасія Андріївна
Ціль: розвиток в професійній сфері.
Очікуваний рівень заробітної плати : від 15000 тисяч гривень.
Дата народження: 14.04.1998
Місто : Одеса
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан :

Освіта :
2018р., Одеський державний університет внутрішніх справ, бакалавр, спеціальність «Правоохоронна діяльність».
Досвід роботи :
01.03.2019 – 01.09.2021
Другий Суворовський відділ державної виконавчої служби у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Посада : спеціаліст
Посадові обов’язки
1. Ведення архіву
2. Ведення номенклатурних справ
3. Реєстрація та відправка вихідної кореспонденції
4. Оброблення телефонних дзвінків


З 2023 працюю оператором в медичному інформаційному центрі, є досвід роботи в програмі 1С, бінотел, комунікація з пацієнтами через різні месенджери, запис на прийом та вирішення конфліктних ситуацій.
Причина зміни місця роботи: бажання збільшити рівень заробітної плати та професійний розвиток.

Додаткова інформація :
Знання іноземних мов : початковий рівень англійської мови, на стадії вивчення.
Володіння комп’ютером : досвідчений користувач ( Microsoft Word, Microsoft Excel), уміння швидко набирати тексти.
Особисті якості : просторове мислення, зацікавленість в робочому процесі, посидючість, уважність, відповідальність, безконфліктність, комунікабельність, вміння обробляти велику кількість інформації.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: