Ілля
Junior Unity developer
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 26 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6894234
Образование
НТУ "ХПІ"
Комп'ютерні науки, Харків
Высшее, с 2019 по 2020 (1 год 3 месяца)
Ступінь магістра
НТУ "ХПІ"
Комп'ютерні науки, Харків
Высшее, с 2015 по 2019 (3 года 9 месяцев)
Ступінь бакалавра
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Моя перша гра була створена на Godot Engine для дипломного проекту, це 2D roguelike платформер.
Після цього я захотів спробувати Unity, створив з нею кілька ігор і пройшов кілька курсів. Список створених мною ігор та їх короткий опис:
- Space Confrontation - 3d гра в космічному сеттінгу, де ваш корабель летить по заздалегідь заданій траекторії (за допомогою Timeline) і вам треба уникати перешкоди та знищувати ворогів;
- Rocket Landing - 3d гра, в якій потрібно летіти з однієї точки в іншу, уникаючи перешкод;
- 3d Action RPG - Прототип тривимірної гри, де реалізовані базові рухи, атаки, системна здоров'я і AI противника;
- 3d Point&Click RPG - прототип тривимірної гри з видом зверху та переміщенням за допомогою миші. У грі присутні вороги з примітивним штучним інтелектом, які переслідують і атакують гравця. Для уникнення перешкод з боку гравця та ворогів використовується NavMesh;
- 3d Platformer - простий платформер з бальною системою і деякими рухомими перешкодами;
- 2d Platformer - те ж саме, але 2d і рівні побудовані за допомогою Tilemap;
- 3d arcade karting - 3d гонки з розділеним екраном (якщо грати на клавіатурі та геймпаді одночасно);
- 2d Action RPG - 2d гра з видом зверху. В ній є два типи ворогів (дального та ближнього бою) із базовою AI логікою, вони будуть переслідувати та атакувати гравця. У гру вбудована система інвентарю, після вбивства ворогів з них випадають предмети, які можна підібрати і використовувати. Є 3 види зброї: меч, лук і булава. Для стрільби з лука потрібні стріли в інвентарі. Із ворогів також може випадати їжа, яка відновлює здоров'я після з'їдання. Рівні створені за допомогою Tilemap;
- 2d Roguelike - двовимірна гра з видом зверху із процедурною генерацією рівнів. на початку гри гравець вводить випадковий seed , за допомогою якого генерується мапа. Гравець повинен знайти ключ і пройти через двері щоб перейти на наступний випадково згенерований рівень. Гра покрокова, в ній є суперники, система здоров'я і система очок;
- 2d Turn-Based RPG - двовимірна покрокова гра, де гравець у свіх хід повинен вибрати одну з дій (наприклад, удар, лікування або кастування вогняної кулі). Ворог також випадковим чином обирає дію, чим нижче його здоров'я, тим більше шансів, що він обере лікування;
- 2d Farming - примітивний 2d симулятор ферми. Гравець повинен купити насіння, які потім посадить. Щоб рослини росли, потрібно пропускати дні, якщо їх не поливати, вони пропадуть. Після повного дозрівання можна збирати врожай і отримувати гроші, за які купуються нові насіння;
- Tower Defense - класична TD гра, де вороги слідують певною траєкторією.
Усі ці ігри ви можете побачити на моєму GitHub (https://github.com/MrWh1t3r)
Похожие кандидаты
Unity Junior Developer
Удаленно
Junior Unity Developer
15000 грн, Запорожье, Удаленно
Programmer С++, С#, Game developer (Unity, Unreal Engine, QT)
Луцк, Львов
,
еще 4 города
Junior unity developer
Черкассы, Удаленно
Junior Unity developer (Level Design)
30000 грн, Удаленно
Middle/Junior Unity Developer
35000 грн, Одесса, Удаленно