Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 февраля 2022 PRO

Світлана

Економіст відділення банку, фінансовий консультант

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер ревізор

с 05.2021 по наст. время (3 года)
ТОВ Тандем плюс, Харків (продовольчі товари)

-виконання доручень керівника,
-обробка первинної документації ТМО торгових точках (40 магазинів),
-участь і проведення інвентаризації по торгових точках.

менеджер по з роботі з  клієнтами

с 01.2021 по 03.2021 (2 месяца)
Sales Time Group, Харків (Фінанси, банки, страхування)

- пошук необхідної інформації в Інтернеті,
- анкетування клієнтів (тепла база),
- внесення інформації в систему CRМ,
- досвід лідогенерації.

Образование

Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури

Факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «ФІНАНСИ», Харків
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 9 месяцев)

диплом – спеціаліст з фінансів та кредиту (денна форма навчання).

Дополнительное образование и сертификаты

Курси «Бухгалтерський облік і аудит»

 з  грудня 2009 р. по квітень 2010р.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Access Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з принтером Касові операції Робота в команді - досвід роботи з продовольчими товарами; - уміння вирішувати конфліктні ситуації - навички управління персоналом; Досвід проведення інвентаризації;

Дополнительная информация

Досвід роботи:
З 2007р. по 2008р. на посаді продавець в торговій мережі «Велика Кишеня».
В 2008р. продавець-консультант в супермаркеті «Блиск».
З 2011р. по 2020р. продавець продовольчих товарів відділ свіжих продуктів в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД».
З січня 2021г. по березень 2021г. менеджер по з роботі з клієнтами в Sales Time Group.
Функціональні обов’язки:
- консультування та обслуговування покупців;
- контроль терміну придатності продуктів;
- робота з касою;
- викладка товару; цінників на товар, додаткові місця, контроль планограм;
- контроль залишків товару, прийом замовлень;
- виконання доручень керівника;
- участь в проведенні інвентаризації;
- виконання плану продаж;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- контроль чистоти і порядку в торговому залі;
- участь в організації різних масових заходів;
- пошук необхідної інформації в Інтернеті,
- анкетування клієнтів (тепла база),
- внесення інформації в систему CRM.

Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel, Access, Internet), 1C: Підприємства;
- досвід роботи з продовольчими товарами;
- навички роботи з касовим апаратом;
- уміння вирішувати конфліктні ситуації;
- досвід проведення інвентаризації;
- володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання;
- уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- досвід лідогенерації,
- грамотна усна і письмова мова;
- знання мов: англійська - базова; російська – вільно володію; українська – рідна.

Особисті якості: Комунікабельність, працьовитість, відповідальність, пунктуальність ініціативність, цілеспрямованість, дисциплінованість, психологічна стійкість, націлена на досягнення результату. Здатна швидко навчатися новим видам діяльності.

Додаткова інформація:
Діти: донька 5 років.
Без шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: