- PRO
Ірина
Адміністратор, асистент, 35 000 грн
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, асистент, Спеціаліст по роботі з клієнтами, Діловод, Менеджер із замовлень
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6923228/?puid=2207129
Опыт работы
Execution-менеджер
с 02.2024 по наст. время
(1 год 6 месяцев)
Kernel, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
•Ведення європейських мереж: управління взаємодією з європейськими партнерами, контроль виконання зобов’язань за контрактами, координація поставок та документального оформлення.
•Ведення бази даних за зовнішньоекономічними договорами;
•Ведення обліку виконання контрактів в системі Navision
•Створення договорів.
•Формування замовлень продажу.
•Наповнення замовлень продажу транспортними засобами (на умовах поставки згідно DAP, DDP, FCA).
•Створення інвойсів на продаж товарів.
•Оформлення супутніх документів за контрактом.
•Внесення в систему / подача на оплату рахунку від постачальників на надання різних послуг, пов'язаних з експортом;
•Використання звітів департаменту у Power BI;
•Ведення комунікації з Партнерами з питань організації, координації та здійснення відвантажень і виконання замовлень згідно з договорами;
•Автоматизація процесів: участь у проєктах із переведення клієнтів на автоматизовані системи взаємодії, оптимізація робочих процесів для підвищення ефективності.
•Взаємодія з відділом логістики, митного оформлення, бухгалтерії та командна робота з сейлз-менеджерами для забезпечення безперебійного виконання експортних контрактів.
Асистент спеціаліста з продажів
с 10.2022 по 07.2023
(9 месяцев)
GARANT GROUP UAB «Garant Service», Київ (Транспорт, логістика)
•щоденна підтримка та допомога менеджеру з продажів в
систематизації вхідних заявок;
•підготовка комерційних пропозицій, виставлення рахунків;
•щоденна комунікація та взаємодія з іншими відділами, зокрема
з відділом субпідрядників і сервісним відділом;
•спілкування з клієнтами (письмове) стосовно поточних
проектів;
•часткова заміна менеджера з продажів під час її відряджень;
•допомога в управлінні проектами, управління проектами з
ремонту суден;
•забезпечення наявності в системі CRM (Trello) актуальної, повної та точної щоденної інформації про поточні проекти,
•робота з Microsoft Dynamics NAV, інша підтримка.
Спеціаліст по роботі з корпоративними клієнтами
с 12.2021 по 10.2022
(10 месяцев)
Компанія MOYO (НРП, ТОВ), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•пошук та залучення до співпраці нових корпоративних клієнтів (юридичних осіб);
•розвиток відносин з наявними корпоративними клієнтами; участь у тендерах та забезпечення умов для їхньої перемоги;
•погодження комерційних умов та укладання договорів з корпоративними клієнтами;
•підготовка комерційних пропозицій та обробка поточних замовлень;
•виконання плану продажів.
Спеціаліст по роботі з клієнтами сервісу
с 02.2018 по 09.2021
(3 года 7 месяцев)
компанія MTI - ІТ-дистриб'ютор України, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•надання якісної, швидкої та ефективної сервісної підтримки дилерів;
•координація роботи з дилерами: врегулювання спірних питань та їхній аналіз, проведення ділових переговорів;
•прийняття рішень щодо компенсацій бракованого товару, планування і фактичний розподіл товару за гарантійними замінами;
•комунікація зі всіма відділами всередині компанії – безпосередня робота бренд-менеджерами щодо узгодження цін і наявності необхідних товарних позицій;
•активна робота з менеджерами із супроводу продажів щодо відвантажень товару; прийняття рішень щодо сум зарахувань та ініціювання офіційних повернень;
•ведення облікових Актів сервісних центрів, координація документообігу сервісу, контроль своєчасного подання
•документів і необхідної інформації для проведення компенсацій;
•участь у процесі розробки програм сервісної підтримки, спрямованої на вдосконалення роботи з дилерами.
Образование
Сумський Державний Університет (Суми)
Правознавство, юридичний факультет, Суми
Высшее, с 2011 по 2013 (2 года)
Бакалавр
Путивльський коледж Сумського Національного Аграрного Університету
Правознавство, юридичний факультет, Суми
Среднее специальное, с 2009 по 2011 (2 года)
Спеціаліст
Знания и навыки
- Windows
- MS Office
- Internet
- 1С
- People Soft (ERP)
- Microsoft Dynamics CRM
- Користувач Бітрікс24
- Trello
- MS Outlook
- Ведення CRM
- Користувач Internet
- MS Power BI
- MS Dynamics NAV
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
- Литовский — начинающий
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
25000 грн, Киев -
Адміністратор
35000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Адміністратор
Киев -
Помічник керівника, адміністратор офісу
40000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев