Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ірина

Адміністратор, асистент, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор, асистент, Спеціаліст по роботі з клієнтами, Діловод, Менеджер із замовлень
Вид занятости:
полная
Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Execution-менеджер

с 02.2024 по наст. время (1 год 6 месяцев)
Kernel, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•Ведення європейських мереж: управління взаємодією з європейськими партнерами, контроль виконання зобов’язань за контрактами, координація поставок та документального оформлення.
•Ведення бази даних за зовнішньоекономічними договорами;
•Ведення обліку виконання контрактів в системі Navision
•Створення договорів.
•Формування замовлень продажу.
•Наповнення замовлень продажу транспортними засобами (на умовах поставки згідно DAP, DDP, FCA).
•Створення інвойсів на продаж товарів.
•Оформлення супутніх документів за контрактом.
•Внесення в систему / подача на оплату рахунку від постачальників на надання різних послуг, пов'язаних з експортом;
•Використання звітів департаменту у Power BI;
•Ведення комунікації з Партнерами з питань організації, координації та здійснення відвантажень і виконання замовлень згідно з договорами;
•Автоматизація процесів: участь у проєктах із переведення клієнтів на автоматизовані системи взаємодії, оптимізація робочих процесів для підвищення ефективності.
•Взаємодія з відділом логістики, митного оформлення, бухгалтерії та командна робота з сейлз-менеджерами для забезпечення безперебійного виконання експортних контрактів.

Асистент спеціаліста з продажів

с 10.2022 по 07.2023 (9 месяцев)
GARANT GROUP UAB «Garant Service», Київ (Транспорт, логістика)

•щоденна підтримка та допомога менеджеру з продажів в
систематизації вхідних заявок;
•підготовка комерційних пропозицій, виставлення рахунків;
•щоденна комунікація та взаємодія з іншими відділами, зокрема
з відділом субпідрядників і сервісним відділом;
•спілкування з клієнтами (письмове) стосовно поточних
проектів;
•часткова заміна менеджера з продажів під час її відряджень;
•допомога в управлінні проектами, управління проектами з
ремонту суден;
•забезпечення наявності в системі CRM (Trello) актуальної, повної та точної щоденної інформації про поточні проекти,
•робота з Microsoft Dynamics NAV, інша підтримка.

Спеціаліст по роботі з корпоративними клієнтами

с 12.2021 по 10.2022 (10 месяцев)
Компанія MOYO (НРП, ТОВ), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•пошук та залучення до співпраці нових корпоративних клієнтів (юридичних осіб);
•розвиток відносин з наявними корпоративними клієнтами; участь у тендерах та забезпечення умов для їхньої перемоги;
•погодження комерційних умов та укладання договорів з корпоративними клієнтами;
•підготовка комерційних пропозицій та обробка поточних замовлень;
•виконання плану продажів.

Спеціаліст по роботі з клієнтами сервісу

с 02.2018 по 09.2021 (3 года 7 месяцев)
компанія MTI - ІТ-дистриб'ютор України, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•надання якісної, швидкої та ефективної сервісної підтримки дилерів;
•координація роботи з дилерами: врегулювання спірних питань та їхній аналіз, проведення ділових переговорів;
•прийняття рішень щодо компенсацій бракованого товару, планування і фактичний розподіл товару за гарантійними замінами;
•комунікація зі всіма відділами всередині компанії – безпосередня робота бренд-менеджерами щодо узгодження цін і наявності необхідних товарних позицій;
•активна робота з менеджерами із супроводу продажів щодо відвантажень товару; прийняття рішень щодо сум зарахувань та ініціювання офіційних повернень;
•ведення облікових Актів сервісних центрів, координація документообігу сервісу, контроль своєчасного подання
•документів і необхідної інформації для проведення компенсацій;
•участь у процесі розробки програм сервісної підтримки, спрямованої на вдосконалення роботи з дилерами.

Образование

Сумський Державний Університет (Суми)

Правознавство, юридичний факультет, Суми
Высшее, с 2011 по 2013 (2 года)

Бакалавр

Путивльський коледж Сумського Національного Аграрного Університету

Правознавство, юридичний факультет, Суми
Среднее специальное, с 2009 по 2011 (2 года)

Спеціаліст

Знания и навыки

  • Windows
  • MS Office
  • Internet
  • People Soft (ERP)
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • Trello
  • MS Outlook
  • Ведення CRM
  • Користувач Internet
  • MS Power BI
  • MS Dynamics NAV

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Литовский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: