- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6925269/
Комерційний директор
- Рассматривает должности:
- Комерційний директор, Начальник відділу, Керівник проєкту, Операційний директор, Директор з розвитку, Тим лід, Категорійний менеджер, Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу, Директор з продажу
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Другие страны, Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Менеджер з розвитку
с 10.2023 по 02.2025
(1 год 4 месяца)
ХХХ, Київ (IT)
Основне завдання:
•Розвиток продажів на ринку Казахстану (Х10 за 3 місяці).
Додаткові завдання:
Виконувати обов'язки операційного директора
•Допомога з розвитком продажів на ринку Грузії;
•Тестування гіпотези можливості розвитку продажів на ринках Європейських країн;
•Аналіз бізнес-процесів компанії, та їх оптимізація;
•Участь у впровадженні ERP-системи Odoo;
•Допомога в реорганізації відділу компанії в Україні;
•Пошук та підбір персоналу.
Проведена робота:
•Провів аудит бізнес-процесів, визначив вузькі місця та запропонував шляхи їх усунення;
•Виступив одним з кураторів впровадження ERP-системи Odoo;
•Ініціював модифікацію відділу збуту та відокремлення відділу сервісу в окрему структуру;
•Взяв на себе керівництво новоствореною командою з лідогенерації і спеціалістом з тендерів;
•Опосередковано керував підрозділом акаунт менеджерів, відділом сервісу і маркетингу, в Україні;
•Особисто провів моніторинг працюючих рішень, щодо виходу на ринок Європи, та досягнення «вибухового рівня продажів» на ринках Грузії, та Казахстану.
Основні результати:
•Повністю описав всі бізнес-процеси відділу збуту (з використанням BPMN). Також склав і задокументував службові інструкцій і регламенти для всіх посад відділу збуту;
•Створив і впровадив систему тижневого онбордингу для нових менеджерів з продажу;
•Допоміг команді з розробки заощадити більше 60% бюджету, час і нервові клітини, на реалізацію інтеграції Odoo і BAS (тобто знайшов адекватного субпідрядника);
•Знайшов і підібрав, наступних співробітників: юрист,2 експедитори, 2 інженера з ремонту і головний інженер, адміністратор відділу сервісу, 2 спеціалісти з лідогенерації;
•Розробив і затвердив KPI для відділу збуту в Україні;
•Командою лідогенерації, під моїм керівництвом, за 90 днів опрацьовано декілька «холодних» баз (з загальною кількістю-близько 7000 клієнтів). Практично з нуля, формовано 2 бази потенційних клієнтів (Казахстан і Україна, всього 600 клієнтів), та напрацьовано 30 «теплих» лідів.
Старший менеджер по роботі з ключовими клієнтами
с 08.2021 по 04.2023
(1 год 8 месяцев)
Glovo, Дніпро (Транспорт, логістика)
Основні завдання:
•Вірно оцінити на предмет потенціалу впливу на ріст продажів в регіоні, та обрати для співпраці потенційних партнерів (50-80 в регіоні);
•Покращити комерційну складову компанії (дохід, рентабельність), через покращення операційної ефективності партнерів (середній час операцій, середній чек, коефіцієнт різних конверсій, к-ть замовлень);
•Моніторинг і виконання показників OKR та KPI, відповідно.
Основні результати:
•Законтрактував на ексклюзивну співпрацю, без додаткових витрат, 90% своїх партнерів;
•Досягнув рівня задоволеності партнерів понад 90%;
•Знизив сталий рівень протермінованої дебіторської заборгованості до 2%;
•Підвищив реальні продажі моїх партнерів більш ніж у 1,5 рази;
•Забезпечив стабільне виконання планів кожного кварталу (104% -143%).
Національний менеджер
с 04.2017 по 04.2021
(4 года)
Velta cosmetic, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні завдання:
•Повернути продажі (факт-падіння на 50%) в каналі «Мережі» на колишній рівень за 8 місяців;
•Ріст продажів в рамках заданої рентабельності в подальшому.
Додаткові завдання:
Виконувати обов'язки комерційного директора
Проведена робота:
•На основі аналізу поточної ситуації, розробив комерційну стратегію і поступово її втілив;
•Змінив позиціонування /репутацію, компанії в свідомості контрагентів з «ноунейм вітчизняного виробника дешевої косметики» на «надійний та гнучкий виробник бренду Х, з яким ніколи немає проблем», що сприяло початку зміни ситуації з падінням рівня продажів на протилежну;
•Радикально змінив асортимент, упорядкувавши його в чіткі категорії, та спозиціоновані бренди, в тому числі і по цінам;
•Утримав долю ринку у ключових товарних напрямках, та доповнив асортимент двома новими, для компанії, товарними категоріями, з фокусом на продукти з високою доданою вартістю;
•Розробив цінову і бонусну політику з урахуванням маржинальності, конкурентоспроможності і дотримання «рекомендованих цін» контрагентами;
•Сформував і в подальшому адміністрував маркетинговий бюджет і бюджет з продажу в цілому;
•Виступив ініціатором змін підходу компанії до роботи з розробкою нових продуктів, залучивши до цього процесу керівників всіх відділів, та прийняв у безпосередню участь у ньому;
•В подальшому взяв на себе відповідальність за планову оборотність складу і фінансові показники основної частини відділу продажу («Мережі» і «Дистрибуція», 80%-90% обороту).
Основні результати:
•Подвоїв (данні в реальному значенні, скоригованому на інфляцію) обсяг регулярних щорічних продажів за чотири роки (демонструючи мінімально 15% річне зростання з 2-го року);
•Досяг середнього ROI (за чистим прибутком)-21% (при цьому, жоден рік не був збитковим);
•Скоротив оборотність дебіторської заборгованості з 4 до 3 місяців, а частку «умовно протермінованої заборгованості» (товар наданий на умовах консигнації) з 24% до 11%;
•Запобіг суттєвому погіршенню умов контрактів по основним контрагентам. Крім того домігся початку співпраці з новими клієнтами («Новус», «Класс»), або суттєвого розширення асортименту в деяких існуючих («АТБ», «Ашан», «Єва», «ПроСтор»);
•Скоротив «постійні запаси» на складі з 4 до 1 місяця, та забезпечив прогнозованість виробництва.
Регіональний менеджер
с 03.2015 по 07.2016
(1 год 4 месяца)
Концерн Хлібпром, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основним моїм завданням була організація дистрибуції, непрофільної для компанії, продукції на регіональному рівні, з забезпеченням високого рівня продажів і стабільного грошового потоку.
Основні результати:
•Розробив та реалізував власну (неординарну) регіональну тактику продажів;
•Досягнув стабільної динаміки продажу з похибкою прогнозування 5%;
•Забезпечив найкращий результат у роботі з боргами (протермінована деб. заборг. менше 7%);
•Протягом 1 року зміг утримувати щомісячне виконання планових продажів;
•Єдиний серед колег знайшов і втримав дистриб'юторів в усіх областях регіону.
Регіональний менеджер
с 12.2012 по 02.2014
(1 год 2 месяца)
Концерн Калина (Unilever), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основне завдання: В умовах згортання бізнесу компанією, організувати роботу об’єднаних регіональних команд (9 чол.) і:
•Забезпечити річний приріст продажів (+13%), одночасно досягнувши високих показників дистрибуції;
•Уникнути системних порушень фінансової дисципліни чи невиконання зобов'язань дистриб’юторами.
Основні результати:
•Вірно і своєчасно спрогнозував розгортання подальших подій (протягом року);
•Не дивлячись на «сюрпризи» від «попередників», не перевищив річний бюджет;
•Перевиконав плани (продажі +18%, кількісна дистрибуція 96%, якісна дистрибуція 83%);
•Закрив усі обопільні борги (між компанією і дистриб’юторами).
Менеджер по роботі з локальними ключовими клієнтами
с 09.2008 по 12.2012
(4 года 3 месяца)
Концерн Калина (Unilever), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні завдання:
•Виконання планів по представленості і об’єму продажів в каналі збуту «Регіональні мережі»:
- Проведення річних і оперативних переговорів. Контроль реалізації домовленостей;
- Управління бюджетом каналу збуту;
- Координація взаємодії дистриб'юторів з ключовими клієнтами;
- Пряме управління власною командою мерчендайзерів та опосередковане управління 7 різними командами на базі дистриб’юторів.
Основні результати:
•Досягнув більшої за справедливу ринкову, частки продукції на полицях мереж;
•За 4 роки роботи, збільшив об'єм продажів по своїм клієнтам, більш ніж у 4 рази;
•Досягнув найкращих, серед колег, результатів по ключовим показникам (2011-2012).
Образование
E.O.I. ( офіційна школа з вивченням іноземних мов)
Іспанська мова, Київ
Высшее, с 2025 по 2030 (5 лет)
Звісно, що місто НЕ Київ, але wirk.ua гадає, що якщо освіта, то тільки вітчизняна)))
E.O.I. ( офіційна школа з вивченням іноземних мов)
Англійська мова. Вечірнє навчання., Київ
Высшее, с 2024 по 2029 (5 лет)
Заклад іспанський. Опановую англійську мову. Зараз на рівні B1. Планую навчатись до C2
ДУЕП
МВА, Дніпро
Высшее, с 2014 по 2016 (2 года)
Знания и навыки
- Зосередженість
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
- Управлінські навички
- Планування продажу
- Впровадження системи KPI
- Побудова відділу продажу
- Продаж B2B
- Організованість
- FMCG-продаж
- Продаж B2C
- Ведення переговорів
- Управління командою
- 1С:Підприємство
- Користувач 1С
- Проведення презентацій
Знание языков
- Английский — средний
- Польский — средний
- Испанский — начинающий
Рекомендации
Будуть надані на фінальному етапі за необхідності
На ваш вибір (керівники, колеги, підлеглі, партнери, клієнти), Будь-яка з тих де я працював
Дополнительная информация
Я не проживаю в Україні та шукаю лише віддалену роботу. Офісні вакансії мені не підходять, проте я відкритий до ділових поїздок і співпраці в межах Європи чи інших регіонів світу.
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу продажу
40000 грн, Винница, Ивано-Франковск , еще 8 городов -
Керівник відділу продажу
30000 грн, Удаленно -
Начальник по продажам
Удаленно -
Керівник з продажу
30000 грн, Удаленно -
Керівник відділу продажу
Удаленно -
Head of e-commerce
65000 грн, Винница, Днепр , еще 6 городов