Резюме от 23 июня 2021 PRO

Касьянова Наталія Григорівна

Бухгалтер, 10 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
38 лет
Город:
Мироновка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Бухгалтер

с 04.2006 по 02.2021 (14 лет 10 месяцев)
Відділ освіти Миронівської РДА, Миронівка (освіта)

Працювала в централізованій бухгалтерії, вела бухоблік продуктів харчування, прихід та списання палива, матеріалів та облік авансових відряджень.


Образование

Національна академія державної податкової служби України

Фінанси, Ирпень
Высшее, с 1999 по 2004 (4 года 7 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Программа 1С: Бухгалтерия 7.7, Excel, Word, Medoc
  • Працювала в програмі 1С:Бухгалтерія 7.7 (5 лет опыта)
    Свободно, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — продвинутый
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Резюме
Касьянова Наталія Григорівна
Мета: здобуття посади бухгалтера, бухгалтера-оператора чи економіста
Дата народження: 06.08.1982р
Місто: Миронівка, Київська обл..
Сімейний стан: одружена
Громадянство: українське
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта – повна вища:
Академія державної податкової служби України (1999-2003 р.р.)
Факультет: «Економіка і підприємництво»
Кваліфікація: бакалавр з фінансів

Національна академія державної податкової служби України (2003-2004 р.р.)
Спеціальність: фінанси
Кваліфікація: фінансист

Досвід роботи:
Квітень 2006 року – лютий 2021 року - відділ освіти Миронівської РДА
Посада: бухгалтер централізованої бухгалтері
Функціональні обов’язки:
бух облік матеріалів, продуктів харчування (надходження та списання);
видача та контроль по використанню горючого палива;
бух облік авансових звіт на відрядження;
ведення бух обліку по складу;
формування документації по списанню товарів;
участь в проведенні інвентаризації;
складання статистичної та податкової звітності 1 ДФ.

Лютий 2006 року – квітень 2006 року – ТОВ «Молочний Дім»
Посада: помічник бухгалтера оператор ПК
Функціональні обов’язки:
оформлення документів на видачу товарів зі складу і внесення коригувань в накладних після відвантаження товару.

Професійні навички:
володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
володіння оргтехнікою: факс, принтер, копіювальне обладнання;
пройшла курси користувача ПК по 1С:Підприємство 7.7;
уміння працювати в команді;
грамотна письмова і усна мова;
знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – базовий рівень.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, чесність, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.


Предложить вакансию

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: