Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Вікторія

Менеджер з продажу, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
24 года
Город проживания:
Бородянка
Готов работать:
Бородянка, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретар судових засідань

с 05.2023 по 02.2024 (9 месяцев)
Бородянський районний суд, Бородянка (Державні організації)

Введення документації, спілкування з участниками справи, звіти.

Бариста

с 05.2021 по 04.2023 (1 год 11 месяцев)
Coffee place 1, Бородянка (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор торгового залу

с 07.2020 по 09.2020 (2 месяца)
Eva, лінія магазинів, Бородянка (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів.
Робота з касовим апаратом, здача звітності та передача зміни.
Інвентаризація товару.

Адміністратор

с 04.2019 по 03.2020 (11 месяцев)
Спорт клуб "Bordogym", Бородянка (Краса, фітнес, спорт)

Зустріч гостей в холі, заповнення анкет, відповіді на телеонні звінки.
Прийом товарів для продажу в залі.
Создание графиков работы и страницы в Инстаграм.

Образование

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Аналітика та зв"язки з громадкістю., Київ
Неоконченное высшее, с 2019 по 2021 (2 года)

Метою бакалаврської програми є підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи.

КІТЗ НАУ

Документознавець, Київ
Среднее специальное, с 2016 по 2019 (3 года)

Документознавець — спеціаліст, інформаційний аналітик, знавець у галузі документознавства; той хто «знає» роботу з документами.
Професійна діяльність передбачає:
1. Роботу з документами (облік, реєстрацію, перетворення первинних документів, зберігання);
2. Первинну та вторинну обробку документів;
3. Організацію документообігу в установах, організаціях, вдосконалення автоматизованих систем управління (АСУ) і контроль документопотоків;
4. Розробку уніфікованих форм документів, систем документації;
5. Інформаційно-аналітичну діяльність ;
6. Організацію та проведення рекламних та PR-кампаній.

Дополнительное образование и сертификаты

Іспит на визначення рівня володіння державною мовою 2.0 (для виконання службових обов'язків)

2024
Сертификат

Знание языков

Украинский — продвинутый

Дополнительная информация

Хобі:
Фотографія, малювння , катання на велосипеді, подорожі.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, дисциплінованість та адаптивність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: