Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6954705/

Бухгалтер, финансовый менеджер, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 04.2021 по наст. время (3 года 5 месяцев)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

З квітня 2021 р. по теперішній час – Приватний підприємець
Основні обов’язки:
-надання бухгалтерських послуг для організацій, підприємств, соціальних проектів і приватних осіб;
-підготовка і здача звітів;
- ведення документообігу (договори, рахунки, акти та інше);
- оформлення фінансово-розрахункових та банківських операцій (кліент-банк);
-робота з бюджетами (складання, ведення бюджетних коштів).

Фінансовий менеджер

с 07.2016 по 01.2021 (4 года 6 месяцев)
Автоентерпрайз, Харків (Компанія займається імпортом електромобілів, виробництвом, продажем зарядних станцій і розвитком мережі зарядних станцій для електопріводних автомобілів.)

Основні обов’язки:
-робота з бюджетами (складання, ведення, адаптація бюджетних коштів);
-здача та захист перед керівництвом бюджетного проекту;
-аналітика витрат бюджетних коштів та прогнозування реалізації бюджету;
-ведення обліку ділянки Основні засоби (від приходу до списання);
-проведення інвентаризацій;
-нарахування амортизації;
-облік переміщень, модернізацій, комплектацій/разукомлектацій товарних залишків;
-облік витрат по ділянці (управлінський);
-підготовка управлінських звітів для керівництва;
-облік приходу і витрати товарів;
-облік доходів і витрат;
-розрахунок прибутку;
-контроль виручки каси, залишків товарів, інвентаризація;
-формування внутрішньої звітності (Excel, робота з формулами, таблицями);
-бухгалтерський супровід ФОП на єдиному податку.

Образование

НТУ ХПИ

Системный анализ, Харьков
Высшее, с 2014 по 2019 (5 лет 3 месяца)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • M.E.Doc
  • MS Access
  • Google
  • Google Drive

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Відповідальна, врівноважена, пунктуальна, організована, маю високу стійкість до стресів. Всі розпочаті справи доводжу до кінця, завжди досягаю поставлених цілей і працюю на результат.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: