Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 PRO

Оксана

Секретар

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Особистий помічник керівника

с 04.2021 по 02.2024 (2 года 10 месяцев)
Front Desk Helpers Co, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Надання канцелярської та адміністративної підтримки керівникам проектів, менеджерам і старшим архітекторам
-Керування розкладом старшого архітектора, призначаючи зустрічі з NYC DOB та клієнтами
-Робота в інформаційній системі будівель Нью-Йорка
-Підготовка нової заявки для NYC DOB
-Усунення порушень з майна
-Підготовка пакетів номерів будинків до міста
-Взаємодія з відповідними органами під час підготовки документації для затвердження законом
-Підготовка всіх необхідних документів для проектів
-Робота з Департаментом будівництва Нью-Йорка
-Підготовка документів для дозволів на роботу та переконатися, що вони подані належним чином
-Робота з клієнтами по телефону або електронною поштою
-Здатність ефективно керувати кількома проектами за активної участі

Особистий помічник керівника

с 02.2018 по 04.2021 (3 года 2 месяца)
International Marketing FZCO, Інші країни (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Зустріч та вітання відвідувачів
-Управління календарем \ розкладом та зустрічами керівника
-Організація поїздок всередині країни та за кордоном
-Надання звітів про витрати
-Контроль та управління термінами, пов'язаними з вихідними проектами та відкритими питаннями
-Перевірка телефонних дзвінків, інших запитів та їх обробка, коли це необхідно
-Робота з вхідною електронною поштою, факсами та кур'єрською службою
-Професійна організація змістовних матеріалів
-Координація дій з персоналом та підтримка повної бази даних співробітників
-Підтримка зв'язку з клієнтами, постачальниками та іншим персоналом

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 06.2017 по 02.2018 (8 месяцев)
Dulsco LLC, Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)

-Консультація з клієнтами, щоб оцінити потреби та визначити найкращі варіанти
-Здійснення продаж, створення пакетів послуг і призначення зустрічей
-Відповідати на багатоканальну телефону систему і відповідати на всі запитання клієнтів
-Звик працювати в швидкому темпі, здатний швидко мислити та успішно справлятися зі складними клієнтами
-Переконатися, що всі необхідні комп’ютерні навчальні модулі завершені, щоб забезпечити знання продукту, а також внесення змін компанії до політики та процедур
-Своєчасне вирішення питань в обслуговуванні клієнтів

Секретар

с 11.2015 по 05.2017 (1 год 6 месяцев)
Bellcom LLC, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Відповідь на телефонні дзвінки в професійній манері
-Взаємодія з внутрішніми керівниками та зовнішніми фірмами
-Написання кореспонденції клієнтам і постачальникам, а також призначення зустрічей
-Збирання і координація потоку внутрішньої та зовнішньої інформації
-Підготовка документів, доповідей та презентацій
-Встановлення процедури адміністративної роботи для відстеження щоденних завдань персоналу
-Розміщення замовлень та листування з постачальниками для регулювання запасів

Менеджер по роботі з клієнтами

с 07.2013 по 10.2014 (1 год 3 месяца)
А-Банк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

-Координація роботи з різними командами та контроль щоденної готівки та касових функцій та забезпечення їх точності
- Надання клієнтам фінансової консультації та знання щодо різних продуктів
-Підтримка хороших робочих відносин з клієнтами та забезпечення задоволення від роботи
-Оновлення знань про всі нові продукти та послуги, які пропонує банк для досягнення цілей банку
-Допомога клієнтам у відкритті нових рахунків, депозитів і продажу кредитних карток
-Відправлення та отримання грошових переказів
-Координація з клієнтами та вирішення всіх складних проблем

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 09.2011 по 05.2013 (1 год 8 месяцев)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

-Вітання клієнтів по телефону та дізнаватися про мету їхнього дзвінка
-Уважно слухати клієнтів і фіксувати інформацію як подумки, так і фактично
-Перевірка клієнтів, ставлячи запитання щодо попередньо визначеної дати народження, імені та пароля
-Допомога клієнтам у вирішенні проблем з онлайн-банкінгом і телефонним банкінгом
-Інструктаж клієнтів про проблеми безпеки щодо їхніх облікових записів і онлайн-транзакцій
-Надання клієнтам інформації про стан рахунку та оформлення чеків/інструментів

Образование

Київський Університет Культури та Мистецтва

Туризм, Дніпро
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Знания и навыки

Тайм-менеджмент Комунікабельність Відповідальність Організованість Роздрібна торгівля Професіоналізм Цілеспрямованість Продаж банківських продуктів Арх Знання інформаційної архітектури

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Похожие кандидаты

Офіс-менеджер
Сумы, Удаленно

Асистент керівника
30000 грн, Киев, Удаленно

Персональный ассистент
Удаленно

Офіс-менеджер
Борщев, Чортков , еще 4 города

Помічник керівника
Удаленно

Секретарь-референт
8000 грн, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: