Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Директор з маркетингу, СМО, СBDO

Вид занятости:
полная
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з маркетингу

с 02.2024 по наст. время (1 год 6 месяцев)
БФ "Діти Героїв", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Формування напрямку стратегічного маркетингу з подальшою розробкою та імплементацією маркетингової стратегії на українському та міжнародному ринках (Європа, США)

Завдяки професійно опрацьованій маркетинговій стратегії та її реалізації вдалося вивести зазначений фонд на позицію лідера серед блігодійних фондів, які працюють з проблематикою дитинства в Україні. Сформована структура Департаменту маркетингу, у взаємодії з іншими структурними підрозділами організації, у 2024 році забезпечила залучення мільйонів доларів для надання всебічної допомоги 11500 дітям, які втратили батьків через війну в Україні. Впровадження якісно нового підходу до digital-direction і на сьогодні робить можливим отримання донацій від українських та міжнародних партнерів, донорів. За даний проєкт отримала Internatioanal Award 'Cultural Diplomacy', а також стала Членкинею Європейської Асоціації Жінок України

Директор з маркетингу

с 05.2022 по 01.2024 (1 год 8 месяцев)
БФ FRIDA Ukraine, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Розробка та імплементація омніканальної маркетингової стратегії та стратегії розвитку благодійного фонду.
Завдяки якісно опрацьованій marketing & development strategy за вказаний період часу приватна ініціатива з 37 лікарів оформилась як найбільша медико-волонтерська місія в Україні (понад 1000 вузько-профільних медиків, серед яких: лікарі вищої категорї, професори, доценти, студенти та викладачі медичних закладів. Вдалося залучити донації українських та міжнародних донарів, що, в свою чергу, дозволило реалізувати більше 1000 виїздних рятувальних місій для цивільного населення на деокуповані та прифронтові території (Бахмут, Лиман, Сіверськ, Херсонщина, Запорізька обл та ін). За даний проєкт отримала нагороду Гордість України в номінації "Жінка року - 2023"

Директор по маркетингу

с 01.2020 по 01.2021 (1 год)
Аvtokrisla.com, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка та реалізація омніканальної маркетингової стратегії
Розвиток торгівельної мережі, relaunch торгових точок
Розвиток e-commerce
Результат: кількісний та якісний розвиток торгової мережі, збільшення обсягів продажів онлайн та офлайн каналів, покращення асортиментного портфеля, підвищення маржинальності, збільшення клієнтської бази, формування та утримання лояльності та довіри до бренду, формування репутаційного фону та закріплення Компанії у статусі лідера галузі.

СMO, CBDO

с 01.2019 по 01.2020 (1 год)
Steviasun Corporation, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка, реалізація омніканальної маркетингової стратегії та стратегії розвитку підприємства на українському та міжнародному ринках (Європа, США, Близький Схід)
Розвиток e-commerce
Створення експортного напрямку
Результат: кількісний та якісний розвиток підприємства (діджиталізація бізнесу, сегментація дилерської мережі, диференціація продукту), збільшення обсягів продажів онлайн та офлайн каналів (trade-marketing, digital-strategy, brand awareness), покращення асортиментного портфеля, підвищення маржинальності, збільшення клієнтської бази, relaunch бренду, утримання лояльності та довіри до бренду, формування репутаційного фону та закріплення Компанії у статусі лідера . Вихід ринку Європи та Близького Сходу.

Директор з маркетингу

с 12.2016 по 12.2018 (2 года)
VOVK, TM, Київ (Роздрібна торгівля)

Розробка та реалізація омніканальної маркетингової стратегії
Розвиток торгівельної мережі, relaunch торгових точок
Ubgrade e-commerce
Результат: кількісний та якісний розвиток торгівельної мережі, збільшення обсягів продажів онлайн та офлайн каналів (за рахунок розробки та імплементації digital strategy), модернізація асортиментної матриці, підвищення маржинальності, збільшення клієнтської бази, нарощування brand awareness та закріплення Компанії у статусі лідера галузі.

Директор з маркетингу

с 04.2015 по 11.2016 (1 год 7 месяцев)
ТМ Cирне Королівство, Київ (Роздрібна торгівля)

Розробка та реалізація омніканально-маркетингової стратегії для стартапу.
Кількісний та якісний розвиток торгової мережі.

Результат: кількісний та якісний розвиток торгової мережі, збільшення обсягів продажів онлайн та офлайн каналів), модернізація асортиментної матриці, підвищення маржинальності, збільшення клієнтської бази, нарощування БА та закріплення Компанії в статусі лідера галузі.

Образование

НПУ

Всесвітня історія та правознавство, Київ
Высшее, с 1996 по 2002 (6 лет)

УФЕІ

Фінансы, Київ
Высшее, с 1994 по 1996 (2 года)

Управление финансами и бюджетами

Дополнительное образование и сертификаты

Конференция 8P

2020

Модуль К.Куницкого "Маркетинг и продажи"

2020

ВЭД - это просто: переговоры, контракт, INCOTERMS

2019

Freedom Business Summit

2019

Digital форум DVOMA

2019

Знания и навыки

  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Антикризове управління
  • Фінансова грамотність
  • Cтратегічне мислення
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Маркетинговий аналіз
  • Роздрібна торгівля

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Права категории В, авто
- Диплом "За створення гідного міжнародного іміджу України
- Дипломи "Кращий ТОП-менеджер", "Краща команда маркетингу"
- Відзнака "Гордість України" в номінації "Жінка Року - 2023
- Міжнародна премія "Культурна дипломатія - 2024"

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: