Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Наталія

Бухгалтер-обліковець

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Краснікова Наталія Юріївна
Особисті дані
Дата та місто народження: 16 серпня 1984 р., м. Суми,
Сімейний стан: заміжня
Дитина: Івченко Софія, 2017 р.н.
Адреса: 40000, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, буд.37,
Телефон мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Отримати в компанії посаду фінансиста, економіста ( бухгалтера чи іншу по спеціальності) з метою покращення добробуту, розвитку і росту компанії, де я зможу реалізувати свій потенціал, отримати моральне і матеріальне задоволення, кар'єрний ріст.
Освіта
Повна вища
2001 – 2006 рр.- Сумський Національний аграрний університет
Спеціальність: фінанси, кваліфікація: магістр з фінансів.

Досвід роботи
08.2006-12.2016 рр.- АТ «Райффайзен Банк Аваль», головний економіст департаменту бухгалтерського обліку, контролю та звітності.

Обов’язки:
-проведення та здійснення розрахунків з дебіторами та кредиторами, звірка взаєморозрахунків з контрагентами; аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
-забезпечення первісного контролю при прийомі документів від контрагентів, обробка первинних документів за отримані ТМЦ, надані послуги (комунальні, господарські та ін.) з подальшим розподілом витрат;
-формування актів виконаних робіт, рахунків-фактур, накладних, актів звірок, виписка довіреностей;
-ведення обліку основних засобів, необоротних матеріальних активів, малоцінних швидко-зношуваних предметів, товарно-матеріальних цінностей, паливно-мастильних матеріалів;
-проведення інвентаризації;;
- облік витрат за відрядженнями, формування авансових звітів;
- оформлення та зшивка документів до архіву;
-робота з договорами;
- складання статистичної, податкової звітності.
Знання програм:"BAS Бухгалтерія", «Microsoft Word», «Microsoft Excel», «Irbis», «OeBS», «ODB».
Додатково про себе:
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, вміння працювати в команді, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її.

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: