Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2023

Екатерина

Керуюча, адміністратор, менеджер, заступник директора (відділ кадрів), 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Управляющая магазином «Єва»

с 03.2016 по 12.2022 (6 лет 9 месяцев)
ТОВ «РУШ», Бахмут (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- забезпечення функціонування магазину відповідно до корпоративних стандартів мережі, виконання плану продажів,
- управління, контроль, координація торгівельної діяльності магазину,
- ведення та контроль документації, підготовка внутрішньої звітності,
- підбір, навчання та мотивація персоналу, організація та управління колективом магазину,
- аналіз та покращення економічних показників роботи магазину,
- впровадження важелів підвищення лояльності клієнтів.
Досягнення: прийшовши в організацію, нормалізувала всі процеси роботи магазину (починаючи з укомплектованості штату до виконання плану продажу та інших економічних показників магазину). Після 1 року роботи була головою команди відкриття нового магазину «Єва». Навчила та підготувала персонал для роботи в новому магазині, наставництво керуючих та адміністраторів мережі.

Менеджер з адміністративної діяльності (заступник начальника відділу)

с 01.2015 по 02.2016 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Red Umbrella». Мультибрендовий інтернет-магазин, арт-відділ, Харків (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- забезпечення діяльності підприємства ефективною внутрішньою адміністративною координацією та інформаційними зв'язками,
- участь у плануванні та управлінні робочими процесами в арт-відділі підприємства,
- ведення поточної та звітної документації, організація документообігу на підприємстві,
- у межах наданих повноважень, забезпечення належних умов праці на робочих місцях (складання кошторисів тощо),
- управління персоналом.
Досягнення: Після 2 місяців роботи (менеджер з продажу) досягла кар’єрного росту (менеджер з адміндіяльності - заступник начальника відділу) та підвищення з/п.

Фахівець групи забезпечення продажу споживчого кредитування

с 05.2013 по 12.2013 (7 месяцев)
ПАТ «Альфа-Банк», Луганськ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- пошук та залучення нових клієнтів у конкурентному середовищі,
- надання повної інформації потенційному позичальнику про різноманітність кредитних продуктів та підбір найбільш задовільної для нього кредитної програми,
- перевірка справжності та наявності повного пакета необхідних документів та їх передача в службу безпеки банку та економічну службу,
- підготовка всього пакета необхідної документації, а також підписання кредитного договору,
- контроль за своєчасністю погашення платежів за позикою,
- виконання плану з продажу банківських продуктів.

Менеджер з продажу послуг

с 09.2012 по 04.2013 (7 месяцев)
Магазин-сервіс «МТС», Луганськ (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- надання телефонних послуг клієнтам,
- збільшення продажів у своєму секторі,
- пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладання договорів),
- підтримка взаємовідносин із напрацьованою клієнтурою,
- ведення звітності по роботі з поточними клієнтами та зверненнями, що надходять
- консультування з асортименту та параметрів послуг.

Образование

Луганський Національний університет ім. Тараса Шевченка, Інститут економіки та бізнесу

Менеджмент організації та адміністрування, Луганськ
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)

Закінчила з відзнакою (червоний диплом). За час навчання займалася науковою діяльністю: учасниця та переможниця наукових конференцій, конкурсів, Всеукраїнських олімпіад, маю публікації в університетських та всеукраїнських науково-економічних виданнях. Брала активну участь у житті університету (концерти, засідання, конференції, тренінги та ін.).

Дополнительная информация

Професійні навички :
-Управління персоналом
-Ефективна робота з клієнтами
-Оформлення звітної та поточної документації
-Відкриття торгової точки з "0"
-Підбір, навчання та наставництво персоналу
Особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, вміння швидко вчитись, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, вимогливість до себе і до оточуючих, прагнення бути кращим, націленість на результат, клієнтоорієнтованість та наявність управлінських якостей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: