Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олег

Керуючий рестораном, адміністратор ресторану, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Керуючий рестораном, адміністратор ресторану, Адміністратор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керуючий кухнею

с 11.2023 по наст. время (1 год 9 месяцев)
Glovo, Київ (Транспорт, логістика)

-Організація безперебійної роботи кухні.
-Контроль за дотриманням внутрішніх правил персоналом кухні.
-Організація роботи персоналу, вирішення конфліктних ситуацій.
-Контроль за дотриманням чистоти в приміщенні.
-Контроль якості харчових продуктів.
-Робота з курʼєрами.
-Проведення аудитів недільних, місячних.
-Виконання адміністративних завдань.
-Виконання і дотримання системи XACCП отримання сертифікату.

Адміністратор доставки

с 09.2023 по 11.2023 (2 месяца)
Glovo, Київ (Транспорт, логістика)

Організація безперебійної роботи кухні
Контроль за дотриманям внутрішніх правил персоналом кухні
Організація роботи персоналу, вирішення конфліктних ситуацій
Контроль за дотриманням чистоти в приміщенні
Контроль якості харчової продукції
Ефективна взаємодія з постачальниками
Робота з кур'єрами (видача замовлення)

Керуючий рестораном

с 07.2020 по 08.2023 (3 года 1 месяц)
Портер Паб, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Планування, організація і контроль проведення концертних заходів на загальну кількість до тисячі гостей, вечірок, святкових заходів, благодійних концертів до чемпіонатів федерації кікбоксингу, чемпіонатах по більярду та дартсу на загальній площі 2500 кв.м.

Організація і контроль роботи ресторану і служби доставки.

Планування і бюджет, оптимізація статей витрат (списання, трудовитрати, інше)

Пошук і підбір нового персоналу, навчання, адаптація і мотивація.

Аналіз роботи закладу на основі відгуків і внутрішніх перевірок, виявлення і усунення "слабких місць".

Взаємодія з контролюючими органами, орендодавцями, постачальниками, обслуговуючими компаніями.

Дотримання усіма співробітниками внутрішніх стандартів компанії.

Фінансова і статистична звітність, ведення внутрішньої документації.

Проведення переобліків, аналіз надлишків/недостач.

Контроль персоналу на предмет фінансових зловживань (адміністратори, офіціанти).

Табелювання співробітників, нарахування премій.

Адміністратор

с 01.2020 по 07.2020 (6 месяцев)
Портер Паб, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи залу ресторану : контроль роботи офіціантів, бармена (допомога і заміщення при необхідності)
Контроль роботи кухні, своєчасна видача замовлень, їх зовнішній вигляд і смакові якості.
Створення комфортних умов для гостей, дозвіл конфліктних ситуацій.
Звітність, внутрішня і фінансова.
Організація роботи служби доставки.
Допомога при відкритті нового закладу.

Адміністратор

с 02.2016 по 05.2019 (3 года 3 месяца)
Линас, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення документації, звіти, касова дисципліна, підбір, навчання та адаптація персоналу, контроль роботи усіх ліній, контроль сервісу, робота з постачальниками, робота в 1 з, контроль інвентаризації.

Помічник керівника

с 01.2014 по 02.2015 (1 год 1 месяц)
Група компаній Добродій, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки: забезпечення організації усіма ТМЦ, контроль за справністю устаткування в приміщеннях організації, планування проведення ремонтно-будівельних робіт, взаємодія з обслуговуючими організаціями, укладення і супровід договорів на закупівлю ТМЦ і виконання робіт, організація робочих місць, організація виставкових заходів, проведення інвентаризації, робота з первинним фінансовим документом, взаємодія з перевіряючий служба. Самостійне ведення бухгалтерського і податкового обліку, кадрова документація підприємства, подання звітності в контролюючі органи. Розробка внутрішньої документування.

Помічник керівника

с 04.2012 по 08.2013 (1 год 4 месяца)
Група компаній "Техноторг", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення обліку імпорту, експорту, управління логістикою, рентабельність постановки рейсів, коригування вантаження,

Бухгалтер

с 11.2008 по 04.2012 (3 года 5 месяцев)
Група компаній "Техноторг", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення податкового обліку, транспортного обліку, обробка банківських платежів, робота з клієнтами, постачальниками, ведення бухгалтерського обліку складу, виписування реєстраційних документів Держтехнагляду і ДАІ, консультація потенційних клієнтів.

Образование

Національний університет "ім.Сухомлинского"

Економічний, Миколаїв
Высшее, с 2012 по 2013 (1 год)

Південнослов'янський інститут Київського славістичного університету

Економічний, Миколаїв
Неоконченное высшее, с 2010 по 2012 (2 года)

Миколаївський торговельно-економічний кооперативний технікум

Економічний, Миколаїв
Неоконченное высшее, с 2006 по 2008 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Учбовий центр бухгалтерських технологій

2013, 1 місяць

Знания и навыки

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • 1С:Бухгалтерія
  • Знання офісних програм
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік
  • 1С:Торгівля і склад
  • Впевненість
  • Банківська справа

Дополнительная информация

Маю високі комунікативні навички та організаторські здібності, аналітичне мислення, відповідальність. Легко засвоюю нові знання. Уміння працювати в команді, розумію цілі та завдання, завжди дотримуюся корпоративної етики, сумлінно підходжу до рішення поставлених завдань.

Водійське посвідчення: Категорії В

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: