- PRO
Alexandra
Interpreter, Personal Assistant, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город проживания:
- Лисичанск
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7099459/
Опыт работы
Interpreter, Assistant to HR Director
с 05.2010 по наст. время
(14 лет 4 месяца)
PRJSC "LINIK", Лисичанск (Oil refining)
Interpreter's duties:
•oral and written translations;
•translation of technical, scientific, regulatory and normative documentation, business correspondence etc;
•translation support at audio- and videoconferences;
•editing of translated documents;
•translation support of company's specialists during a visit of foreign specialists.
Assistant's duties:
•Controlling and sorting of all kind of information
•Complete understanding how to treat confidential information;
•Working with document flow;
•Performing tasks of the upper management;
•Ability to make a decision in new and unusual situations reacting fast to external conditions;
•Arranging meetings, minutes and receipt of visitors;
•Control over office life and normal functioning.
Образование
Volodymyr Dahl East Ukrainian National University
Chemical technology and engineering, engineer-technologist, research engineer, Рубежное
Высшее, с 2012 по 2019 (6 лет 4 месяца)
Donbass State Technical University
Philology, Translation, translator of two foreign languages (English, French) – technical translation, Алчевск
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 8 месяцев)
Другие резюме этого кандидата
- PRO
15 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Переводчик-помощник руководителя, ЧАО "ЛИНИК", 14 лет 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Киев -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, консультант, хостес
40000 грн, Киев -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь, оператор ПК
20000 грн, Киев -
Перекладач, помічник, асистент керівника, референт, адміністратор (HR)
70000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Киев, Львов