Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 апреля 2024 PRO

Богдан

Менеджер із закупівель та логістики, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер відділу матеріально-технічного забезпечення та логістики

с 06.2021 по 12.2021 (6 месяцев)
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг", Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

1. Участь у розробленні планів постачання, створення, виробництва, зберігання та відвантаження нової продукції на підприємстві.
2. Проведення маркетингових досліджень щодо постачальників, дистриб’юторів, закупівель продукції та матеріалів, цін та умов постачання відповідно до встановленого завдання та асортименту.
3. Підготування, узгодження й укладання договорів постачання, визначення ключових показників їх ефективності, подання пропозиції щодо можливості й доцільності встановлення прямого довгострокового постачання та його розширення.
4. Організація та контроль постачання продукції згідно з передбаченими в договорах строками, контроль кількості, якості і комплектності продукції.
5. Плануваннч логістики, визначення виду транспорту, спосіб доставляння, маршрути перевезень, виявлення «вузькиз місць» процесу, оперативне вживання заходів.
6. Моніторинг та огляд системи зберігання продукції, матеріалів та комплектовання тощо, вживання заходів, щоб підтримувати необхідні рівні запасів за мінімальних витрат.
7. Дотримання системи обліку для відстеження руху продукції (придбання, зберігання і розподілу), забезпечення своєчасної зміни розміщення і поповнення запасів.
8. Формування та розширення господарських зв’язків з постачальниками та дистриб’юторами продукції, проведення перемовин, підготовка пропозиції щодо освоєння нових ринків.
9. Участь у доборі, підготовленні та підвищенні кваліфікації працівників. 10. Розподіл обов’язків, ступінь відповідальності між працівниками, спрямовування, координація та контроль їх роботи.
11. Участь у нарадах за результатами господарської діяльності підприємства.
12. Оптимізація бюджету забезпечення ефективного використання ресурсів щодо забезпечення своєчасного постачання продукції.
12,5. Забезпечення своєчасного складання та підготування фінансової та статистичної звітності.

Помічник керівника (логістика, матеріально-технічне забезпечення/робота з клієнтами)

с 11.2017 по 04.2021 (3 года 5 месяцев)
ТОВ "БВК"Альтера", Черкассы (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

1. Забезпечення виробничого процесу підприємства та робіт на об'єктах будівництва/ремонтних робіт повним спектром необхідних ресурсів.
2. Організація та координація постачання матеріальних ресурсів відповідної якості у встановлені терміни та у повному обсязі.
3. Ведення аналізу та вирішення організаційно-технічних, економічних та будь-яких інших питань, пов'язаних з постачанням.
4. Планування постачальницької діяльності, участь у підготовці проектів перспективних і річних планів та балансів матеріально-технічного забезпечення виробництва.
5. Узгодження комерційних умов, укладення договорів, наглядовий супровід дотримання домовленостей та контрактів, оцінювання ступені можливого ризику.
6. Підготовка матеріалів за претензіями до постачальників, погодження з постачальниками зміни умов укладених договорів.
7. Проведення роботи з формування та розширення господарських зв'язків з постачальниками, освоєння нових, більш вигідних товарних ринків, відстеження асортименту виробів з метою їх придбання.
8. Організація логістики і контроль доставки матеріальних ресурсів згідно з передбаченими у договорах термінами, забезпечення контролю їх кількості, якості і комплектності, дотримання правил зберігання продукції на складах.
9. Відпрацювання встановленої звітності, формування бази даних щодо внутрішньої та зовнішньої інформації із матеріально-технічного забезпечення підприємства.
10. Організація і проведення переговорів з замовником, потенційним клієнтом.
11. Пошук нових та виявлення потенційних клієнтів, аналіз та чітке розуміння їх потреб.
12. Розробка методик пошуку клієнтів і ефективних схем їх залучення.
13. Підтримка відносин та контактів з постійними замовниками.
14. Аналіз ринку.
15. Оформленням угод, демонстрація продукції/асортименту послуг.
16. Виконання інших різнопланових доручень керівника (добір персоналу, організація процесів на будмайданчику, таке інше).

Менеджер по работе с клиентами

с 03.2017 по 10.2017 (7 месяцев)
Интернет магазин "Книгосфера", Киев (Розничная торговля)

-прием входящих звонков;
- обработка входящих заказов (сайт/телефон);
- консультация клиента по ассортименту и наличии товара;
- комплектация заказа;
-генерировать ттн на новую почту;

Менеджер по експлуатації та матеріально-технічного забезпечення об'єктів нерухомості

с 06.2014 по 02.2017 (2 года 8 месяцев)
ТОВ "НВК"Київпроект", Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

1. Забезпечення безпечної експлуатації будівель, приміщень, споруд та інженерних мереж балансоутримувача.
2. Організація технічного обслуговування квартирно-житлового фонду.
3. Розробка річних планів матеріально-технічного забезпечення, поточних і капітальних ремонтів, заходів з підготовки безпечної експлуатації будівель в осінньо-зимовий період, забезпечення комунальними послугами, зменшення енерговитрат, проведення обстежень.
4. Організація, матеріальне забезпечення та документальне супроводження нового будівництва, поточних та капітальних ремонтів, різного роду господарських робіт.
5. Проведення та документальний супровід публічних процедур закупівлі матеріалів, робіт, послуг (в тому числі комунальних), робота з постачальниками.
6. Розробка та формування профільної документації за напрямками (проектно-кошторисна, тендерна, дозвільна, звітування, тощо).
7. Контроль виконання робіт підрядними організаціями, дотримання умов договору, відповідність виконаних об'ємів та використаних матеріалів.
8. Розподіл, контроль руху та списання тмц.
9. Проведення планових/позапланових обстежень нерухомого фонду та закріпленого майна, участь в розробці дефектних актів.
10. Укладання договорів оренди необхідних приміщень в т.ч. житлових.

Образование

Національний авіаційний Університет

Будівництво та експлуатація, Киев
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)

Знания и навыки

MS Office АВК

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

- аналітичний склад розуму;
- максимально стресостійкий;
- вільно та з задоволенням спілкуюсь з людьми (комунікабельний);
- впевнено справляюсь з режимом багатозадачності;
- швидко та з цікавістю навчаюсь всьому новому;
- уважний до деталей;

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: