Iryna
Адміністративний менеджер, 28 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7196615/
Образование
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Економіки та Управління, Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 2001 по 2007 (6 лет)
Магістр з менеджменту. Управління малим бізнесом.
Знания и навыки
- Користувач ПК
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Робота з ксероксом
- Робота з факсом
- Поштовий клієнт
- Міні-АТС
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
УМОВИ розгляду роботи. Графiк: повна/неповна зайнятiсть. Прiоритетнi: Лiвий берег. А також зелена гілка метро, або Центр мiста.
Цiль пошуку: працевлаштування в стабiльнiй компанiї, з можливiстю довготривалого спiвробiтництва.
Пропозиції вакансiй можна надсилати: Viber / Telegram _ [
Навички та професiйнi здiбностi.
Діловодство, документообіг та архівне зберігання документації СК. Уміння працювати з великим об'ємом інформації (документація, вхідні дзвінки) і оперативне вирішення завдань.
Робота з клієнтами, як в телефонному режимі, так і в офісі.
Надання необхідної інформації.
Ділове листування з клієнтами, відправлення документів за запитом. Консультування клієнтів по послугах.
Досвід роботи:
ФОП (Будiв. Компанія - надання ремонтних робіт). 2015 - 2024 рр.
Посада - Менеджер адміністративний.
Управління адміністративним персоналом. Робота з листами, кореспонденцією. Забезпечення офісу госп. товарами.
Комунікація з клієнтами з питань розроблення, погодження та закриття документів.
Комунікація з внутрішньої командою: менеджерами та бухгалтерією.
Обробка документів.
Телефонні перемовини.
Взаємодія з клієнтами.
Страхова компанія (ФОП) (Страхування)
2013- 2015 рр.
Посада - Менеджер по роботі з клієнтами. Консультація клієнтів за умовами страхування в телефонному режимі.
Пошук нових клієнтів та проведення переговорів.
Робота з клієнтською базою компанії.
Інформування про настання закінчення термінів дії договорів.
Продаж полісів.
ПрАТ "СК "ЕККО" Австрійська компанія (Страхування)
2012 р. Посада - Менеджер з адміністративної діяльності.
Прийом вхідних дзвінків, вхідного потоку клієнтів. Реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис і резолюцію, розподіл між відділами. Внесення документів до реєстрів (страхові випадки, квитанції на оплату і страхові поліси).
Систематизація документів, формування справ і архівне зберігання.
Робота з клієнтами: внесення та зміна даних в базу, консультування по послугах, надання інформації за полісами і страхових внесках.
Прийом заяв від клієнтів про страховий випадок, прийом необхідного комплекту документів від клієнтів, реєстрація і передача на розгляд керівництву / фахівцеві. (Взаємодія з фахівцем з врегулювання страхових виплат).
Організація і контроль відправки листів, квитанцій на оплату, страхових полісів. (Обробка і відправлення листів у великому обсязі).
Допомога в підготовці і проведенні семінарів, тренінгів. При необхідності підбір персоналу (пошук, проведення співбесід).
ТОВ "Моріон", Група компаній. Видавництво / Медицина / Фармація (Медіа / ЗМІ).
2008 - 2011 рр. Посада - Діловод АГВ.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсов. Регістрація і розподіл вхідної / вихідної документації. Організація і контроль роботи секретаря. Діловодство: листи, службові записки, складання і оновлення списків по співробітниках. Підготовка переговорної кімнати для нарад і зустрічей. Своєчасне виконання доручень керівника - помічника директора. Розподіл заявок на службові автомобілі, планування і формування маршрутів для водіїв. Контроль доставки / одержання документів і друкованої продукції. Робота з кур'єрськими службами. Прийом заявок на виготовлення візиток і контроль макетів. Забезпечення офісу канцелярським приладдям та господарськими товарами. Замовлення води, меблів для офісу. Контроль оплати рахунків. Підготовка матеріалів до конференцій, семінарів. Формування архіву: газети і журнали. Виклик майстра з дрібного ремонту.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Фахівець зі страхування, Менеджер із супроводу клієнтів
30 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана).
Рассматривает должности: Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з обслуговування клієнтів
30 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, Київ). Магiстр з менеджменту. Управлiння малим...
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
20000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев, Бровары -
Адміністратор
15000 грн, Киев -
Адміністратор ресторану, офіціант
50000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев, Удаленно -
Асистент проєкту
35000 грн, Киев