Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024

Людмила

Юрист, 10 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
60 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Міжнародний інститут ринкових відносин та підприємництва - центр "Ринок"

Правознавство, Київ
Высшее, с 1995 по 1998 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Донецький державний університет (національний)

1985-1990

Знания и навыки

Користувач ПК ЛІГА:ЗАКОН MS Excel MS Word Користувач 1С M.E.Doc

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Данилова Людмила Андріївна, АДВОКАТ (свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю, сер. ПТ № 4042),
освіта – вища: економіко-правовий факультет Донецького національного університету,
юридичний факультет Київського університету ринкових відносин.

Досвід роботи юрисконсультом з 1995 року:

Фізична особа – підприємець з 2001 року по теперішній час – діяльність у сфері права (КВЕД 69.10) (єдиний юрист в групі компаній ТОВ, ФОП, ГО).

Надання юридичних послуг при повному юридичному супроводі роботи групи підприємств (товариства з обмеженою відповідальністю, приватним підприємствам, фізичним особам – підприємцям, які спеціалізуються на наданні послуг, в тому числі охорони майна, житлово – комунальних послуг, надання в оренду нежитлових приміщень, постачання продукції, надання послуг хімчистки та прання), виробництва продукції, продажу, постачання, послуг медичного центру тощо, що включає в себе:
• Корпоративні справи: підготовка правовстановлюючих документів для ТОВ, приватних підприємств, громадських організацій с статусом юр. осіб та без такого статусу (статути, положення, протоколи загальних зборів та рішень учасників), внесення змін до установчих документів юридичних осіб, документальне оформлення продажу часток статутного капіталу, супровід купівлі-продажу корпоративних прав, державна реєстрація створення юридичних осіб, державна реєстрація змін до статутних документів;
•Супроводження перетворення ПрАТ на ТОВ, робота з НКЦПФР;
•Підготовка внутрішньої документації для юридичних осіб: накази, порядки, положення, колективні договори тощо;
•Підготовка внутрішньої документації для приватного медичного закладу: положення, інформаційні згоди, інструкції, договори про конфіденційну інформацію та лікарську таємницю, правил, порядків роботи, протоколів роботи спеціалістів;
•Підготовка документації для приватного медичного закладу для отримання ліцензії щодо використання закладом наркотичних засобів, акредитації медичного закладу;
•Договірна робота: розробка типових та індивідуальних договорів, в тому числі договорів на надання інтелектуальних послуг, ліцензійних договорів на передання права використання прав власності на об’єкти інтелектуальної власності, правова експертиза різного роду договорів; договорів поставки, надання різного виду послуг та робіт; договорів оренди та суборенди; розгляд, складання протоколів розбіжностей;
•Підготовка довіреностей та договорів доручень;
•Робота з нотаріусами;
•Ділове листування (робота зі зверненнями та скаргами, в тому числі листування, скарги до ДПІ, іншими контролюючими установами та організаціями);
•Представництво юридичних осіб перед державними органами в тому числі з правоохоронними та контролюючими органами, в тому числі при перевірці юридичних осіб та ФОП, супровід перевірок;
•Перевірка на відповідність законодавству договорів, внутрішніх документів підприємства, забезпечення правильного застосування норм чинного законодавства працівниками підприємства;
•Претензійна робота: досудове врегулювання господарських спорів (підготовка вимог, претензій);
•Представництво інтересів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців підприємств в судах, в т.ч. апеляційної та касаційної інстанцій (господарські та цивільні суди): судові справи по господарських, цивільних, адміністративних, трудових спорах (судова практика): підготовка позовних заяв, заяв про видачу судового наказу, направлення документів до суду, підготовка процесуальних документів для участі у судових засіданнях;
•Супровід державних закупівель: оскарження рішень у Антимонопольному комітеті, оскарження рішень Антимонопольного комітету, аналіз тендерної документації учасників закупівель;
•Складання письмових консультацій, аналітичних довідок, правових висновків;
•Реєстрація друкованих ЗМІ;
•Мале підприємництво (реєстрація, форми, податки, консультації), супровід діяльності фізичних осіб-підприємців, супровід господарської діяльності фізичних осіб-підприємців;
•Знання та практичне застосування норм трудового права на експертному рівні;
•Знання та практичне застосування кадрового діловодства: приймання на роботу, звільнення, переведення, відпустки, матеріальна відповідальність, ведення та облік трудових книжок; правова оцінка наказів підприємства;
•Розроблення та впровадження посадових інструкцій, супровід діловодства компанії;
•Знання та практичне застосування норм цивільного, господарського, зобов’язального та трудового права.

Особисті якості: аналітичні навички, грамотна усна та письмова українська та російська мови, відповідальність, комунікабельність, акуратність, пунктуальність, можливість роботи у відрядженнях, вміння працювати на результат у команді та одноосібно.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: