Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Фінансовий директор, 80 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 10.2023 по наст. время (1 год 10 месяцев)
ТОВ "Таргте Промоушн", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер

с 05.2019 по наст. время (6 лет 3 месяца)
ТОВ "АКСІЛАЙН+", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер

с 09.2011 по 05.2018 (6 лет 8 месяцев)
ТОВ "АВТЕК", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Контроль ЗЕД (формування заявок на покупку і
продаж валюти, проведення закордонних платіжних доручень)), будівництво,

виробництво, оренда приміщень.

Головний бухгалтер (єдиний)

с 07.2010 по 07.2011 (1 год)
ТОВ «Експертекологія», Київ (оптова торгівля будівельної хімії, ЗЕД (імпорт).)

Головний бухгалтер

с 09.2007 по 11.2010 (3 года 2 месяца)
ТОВ "Н-АУТДОР", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Заступник головного бухгалтера

с 03.2004 по 09.2007 (3 года 6 месяцев)
Централізована бухгалтерія Оболонської РДА., Київ (Фінанси, банки, страхування)

Спеціаліст відділу по роботі з персоналом

с 03.2002 по 03.2003 (1 год)
АППБ «Аваль», Київ (Фінанси, банки, страхування)

спеціаліст відділу доходів Оболонського пенсійного фонду.

с 01.2001 по 02.2002 (1 год 1 месяц)
Оболонський пенсійний фонд

Образование

Академія муніципального управління

Бух облік, аудит, спеціальність: економіст, Київ
Высшее, с 2000 по 2004 (4 года)

Знания и навыки

  • MS Office
  • Бітрікс24

Дополнительная информация

Доброго дня!
Давайте знайомитися!

Мене звати Світлана, я пунктуальна, відповідальна, працьовита та відкрита до розвитку особистість!

Перейдемо до професійних навичок:

- знання програми 1С 8.3
- Ведення податкового та бухгалтерського, управлінського обліку, ведення всієї первинної документації, нарахування зарплати, розрахунки з замовниками та постачальниками ,

-складання всіх форм звітності до фондів та податкової,
ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД),

- складання подорожніх листів,
- складання внутрішніх фінансових звітів,
- досвід ведення підприємства з нуля,
- досвід ведення дистанційно ТОВ (обіг за місяць більше 10 млн),
- досвід ведення ФОП.
- вільне володіння ПК, 1С:8.2, 7.7, Microsoft Office (Word та Excel.,та інше)
- робота з Trello, Bitrix, Adobe Acrobat + Illustrator(базові знання)
- робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK
- організація та контроль роботи фінансового департаменту та роботу всіх підрозділів компанії по обліку та звітності.

- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів

- контроль правильності і своєчасності складання та здачі звітів по полісах, актів виконаних робіт.

- ведення обліку договорів всіх підрозділів Товариства.

- контроль звітності від структурних підрозділів та формувати загальний звіт по підприемству.

- консолідування актів виконаних робіт агентів за звітний період, їх підписання.

-ведіння переговорів із банками щодо тарифної політики.

- аудит достовірності актів виконаних робіт агентів та їх підписання

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: