Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олена

Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн

Рассматривает должности:
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, Спеціаліст державної служби (місцевого самоврядування)
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
42 года
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу, помічник керівника, офіс-менеджер

с 12.2021 по 04.2025 (3 года 4 месяца)
ТОВ Селм Агро, Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Продаж запасних частин до сільськогосподарської техніки в офісі (продаж по каталожним номерам), в часності до комбайнів Class та до грунтообробної техніки;
- укладання договорів з фермерськими господарствами, оформлення документації супутнього продажу (специфікація запчастин тощо);
- робота із замовниками , ведення переговорів (підготовка комерційної пропозиції, добірка необхідних деталей), робота з існуючою клієнтською базою;
- введення 1С8, ведення звітності, виписка рахунків, видаткової накладної та складської, контроль дебіторської заборгованості, оформлення відправки товару.;
- перекупка запчастин у постачальників;
- адміністративна підтримка офісу та організація роботи як помічник керівника (Забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи -це і замовлення води на офіс, канцтовари, чай, кава, відправка вхідної та вихідної кореспонденції, заправка катриджа і т.д.).

Головний спеціаліст відділу формування та моніторингу нерухомого майна

с 12.2016 по 11.2021 (4 года 11 месяцев)
Департамент коммунального майна ВМР, Вінниця (Державні організації)

підготовка проектів рішень міської ради;
- співпраця з відповідними організаціями (ВМБТІ) щодо виготовлення технічних паспортів (інвентарних справ), інформаційних довідок щодо реєстрації права власності, визначення ідеальної частки, площи, присвоєння адреси;
- на підставі довіреності виступала уповноваженим представником виконавчих органів міської ради з питань реєстрації прав на нерухоме майно та здійснюю підготовку пакету документів до органу реєстрації речових прав;
- здійснюю моніторинг інформації в системі електронного обліку нерухомого майна;
- та інші доручення керівництва, що стосуються роботи відділу.

Головний спеціаліст відділу орендних відносин

с 03.2007 по 12.2016 (9 лет 9 месяцев)
Департамент земельних ресурсів ВМР, Вінниця (Державні організації)

З березня 2007 року по лютий 2009року головний спеціаліст відділу правового забезпечення та звернень громадян УЗР ( по факту секретар та діловод) - в обов"язки входило: введення усієї канцелярскої роботи, формування архіву (документації), вхідної та вихідної кореспонденції, робота з компьютером, всі офісні програми, контроль та якість вихідних листів, телефонні дзвінки та прийом громадян.
З лютого 2009 по червень 2016 року - головний спеціаліст відділу орендних відносин та претензійної роботи УЗР. в обов"язки входило: на підставі прийнятих міською радою рішень підготовка та оформлення проектів договорів оренди земельних ділянок та договорів про встановлення земельного сервітуту та здійснювала їх підготовку для реєстрації;
- ведення обліку земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності ВМТГ, формування та наповнення автоматизованих баз даних договорів оренди земельних ділянок та договорів про встановлення земельного сервітуту.

Заступник директора, керівник меблевого підрозділу

с 01.2002 по 02.2007 (5 лет 1 месяц)
Будівельно - меблева фірма "ЛИСТ", Вінниця (Будівельна промисловість, деревообробка)

Сімейний бізнес. Займались будівництвом будинків з нуля та евроремонтом у квартирах, офісах та будинках. У 2002 році організували новий напрямок - виготовлення корпусних меблів під замовлення. Всіма організаційними роботами займалась я - з прийняття на роботу людей (дизайнер, три бригади збиральників меблів, порезчик ДСП, водій та прибиральниця - Штат - 10 чол.) до закупки матеріалів та перевірки якості виробів. Також невеличка продажа меблевої фурнітури та на фірмовому станку займались порізкою ДСП та продажем. Робота в 1С - виписки рахунків, накладних, податкових, приход і т.д.

Образование

Львівський національний аграрний університет

Землевпорядкування та кадастр, Львов
Высшее, с 2008 по 2010 (2 года)

Друга вища освіта

Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності, Винница
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Робота зі сканером
  • Робота з принтером
  • Google Chrome
  • Gmail
  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Чесність

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Цілеспрямована, готова вчитися новому та розвиватись, відповідальна, пунктуальна.
Одружена, двоє дітей шкільного віку.
Шукаю роботу із заробітною платою від 20000 і вище.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: