Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7284430

Офіс-менеджер, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Виконавчий директор

с 10.2022 по наст. время (1 год 7 месяцев)
Сільське господарство, агробізнес

Обов'язки на посаді:
1. Аналіз існуючих принципів роботи підприємства, подання директору пропозицій щодо внесення корективів у робочі процеси, складання посадових інструкцій для працівників.
2. Подання пропозицій щодо ребрендингу, проведення ребрендингових заходів.
3. Пошук та підбір персоналу, навчання нових співробітників та допомога в адаптації.
4. Контроль роботи менеджера з продажів та менеджера з постачання.
5. Контроль виконання іншими працівниками їх службових обов'язків та розпоряджень директора.
6. Пошук сировини, приладдя, товарів, постачальників для підприємства.
7. Виконання обов’язків офіс-менеджера (організація роботи та забезпечення життєдіяльності офіса).
8. Виконання обов’язків менеджера з продажів за його відсутності (прийом та оформлення замовлень за телефоном, у месенджерах, соцмережах, на торговому майданчику OLX; консультування клієнтів, допомога з вибором; контроль проведення оплат, контроль фінансової дисципліни клієнтів; ведення профілів у соцмережах; аналіз ринку, конкурентів; аналіз продажів, провадження заходів для їх збільшення; обробка заперечень, владнання конфліктних ситуацій, тощо) .
9. Виконання обов’язків помічника бухгалтера за його відсутності (внесення даних, отриманих з виробництва, в систему обліку: прибуткові, видаткові накладні, витрати та надходження в касу/банк, списання, виробництво, тощо), обмін документами з покупцями та постачальниками, оплата рахунків.
10. Виконання доручень директора.

Помічник керівника, бухгалтер

с 08.2020 по 03.2021 (7 месяцев)
Склад-магазин верхнього жіночого одягу, Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов'язки на посаді:
1. Ведення обліку товару на складі та торгових точках, участь у проведенні інвентаризації.
2. Адміністрування сайту, ведення профілів магазину у соцмережах (Instagram та Facebook), спільноти у Viber (наповнення контентом, продажі).

Помічник бухгалтера

с 01.2020 по 08.2020 (7 месяцев)
Дисконт Центр (мережа магазинів жіночого, чоловічого, дитячого одягу, взуття та аксесуарів), Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов’язки на посаді:
1. Взаєморозрахунки з постачальниками.
2. Виконання доручень бухгалтера.

Менеджер аналітичного відділу

с 03.2017 по 01.2020 (2 года 10 месяцев)
Дисконт Центр (мережа магазинів жіночого, чоловічого, дитячого одягу, взуття та аксесуарів), Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов’язки на посаді:
1. Аналіз продажів товару в мережі магазинів.
2. Повторне замовлення товару у постачальників.
3. Спілкування з постачальниками (координація з питань доставки, оплати, вирішення проблемних ситуацій, повернення товару, тощо).
4. Аналіз товарних залишків на складі (аналіз його продажів та переміщення необхідної кількості в мережу магазинів).
5. Виконання звітів для керівництва, постачальників та інших підрозділів підприємства.
6. Перевірки в торгових залах магазинів, участь у інвентаризації.

Помічник керівника, бухгалтер

с 01.2016 по 01.2017 (1 год)
Ресторан "Літній сад", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки на посаді:
1. Ведення первинної документації, облік сировини та товарів на підприємстві (ПЗ BarBoss).
2. Робота з постачальниками (ведення договорів, взаєморозрахунків).
3. Робота з клієнтами (консультування та допомога у виборі послуг, що надаються, прорахунок меню; оформлення пакету документів для співпраці: договори, рахунки на оплату, акти виконаних робіт та наданих послуг, тощо).
4. Оплата рахунків, забезпечення життєдіяльності офіса.
5. Виконання доручень керівника.

Образование

ОДАБА, Центр післядипломної освіти

Кафедра післядипломної освіти, Одеса
Высшее, с 2013 по 2015 (2 года)

Заочна форма навчання
Спеціальність: Економіка підприємства

ОДАБА, Архітектурно-художній інститут

Архітектура та дизайн архітектурного середовища, Одеса
Высшее, с 2009 по 2015 (6 лет)

Знания и навыки

Пользователь ПК Водительские права кат. B Знание офисных программ Здатність до навчання MS Office Користувач 1С Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Грамотна усна та письмова мова Привітність Відповідальність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: