Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 апреля 2024 PRO

Анна

Менеджер з контролю якості (контакт-центр), 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Кропивницкий
Готов работать:
Кропивницкий, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бізнес-тренер

с 07.2022 по 10.2023 (1 год 3 месяца)
Hotsale, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Проведення вступного навчання для кандидатів (навички телефонного продажу, навчання по продукту, техніка продажу)
Проведення тренінгів з продажу, робота з запереченнями, техніка СПІН, категорійні тренінги за продуктами, типологія клієнтів тощо.
Проведення індивідуальних коучингів
Створення навчальних матеріалів (скрипти, презентації)
Прослуховування звукових файлів та оцінка
Робота з новими та досвідченими співробітниками, так само з Тім Лідами

HR-менеджер

с 02.2022 по 04.2022 (2 месяца)
Кадіум, Кропивницкий (Роздрібна торгівля)

Розвиток персоналу
Розробка політики винагороди та пільг
Залучення високоефективних співробітників
Формування єдиної команди
Підбір персоналу
Проведення співбесід

Старший менеджер продажів

с 09.2021 по 02.2022 (5 месяцев)
Телекомунікаційна компанія, Кропивницкий (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення дзвінків потенційним партнерам
Продаж фінансових послуг
Техпідтримка партнерів

Начальник відділу Контакт-центра

с 12.2020 по 05.2021 (5 месяцев)
ТОВ Нафтогаз України, Кропивницкий (Послуги для населення та бізнесу)

Планування, організація та контроль роботи всього Контакт-центру.
Розробка методів (пропозицій) для підвищення ефективності.
Контроль та оцінка якості роботи співробітників.
Робота з запереченнями та скаргами клієнтів.
Відбір кандидатів на вакантні посади: проведення співбесід та формування команд.
Забезпечення ефективної роботи відділу (виконання планових показників, своєчасне та якісне надання послуг).
Створення скриптів, стандартів обслуговування, інструкцій, матеріалів та програм навчання, як нових співробітників, так і досвідчених.
Складання робочого графіка та відпусток для всіх співробітників Контакт-центру. Контроль за дотриманням графіка.
Інформування підлеглого персоналу про зміни.
Постановка задач як операторам, так і тренерам, супервайзерам, рекрутерам.
Активна взаємодія з іншими підрозділами підприємства у процесі комунікації.
Формування звітності щодо роботи всього Контакт-центру та кожного напряму.

Провідний фахівець(Супервайзер контак-центру)

с 09.2020 по 12.2020 (3 месяца)
ТОВ Нафтогаз України, Кропивницкий (Послуги для населення та бізнесу)

Консультація та поетапне ведення клієнтів за встановленим алгоритмом.
Контроль своєчасної обробки звернень абонентів та над показниками Контакт-центру (вхідні/вихідні дзвінки, чат-сервіси, електронна пошта, соціальні мережі, письмові звернення громадян).
Обробка скарг/звернень/зауважень/заяв споживачів регулюючи складні, нестандартні та конфліктні ситуації;
Інформування підлеглий персонал про зміни та нововведення; Контроль виконання та впровадження інформації та роботу;
Складання навчального матеріалу, написання скриптів, внесення пропозицій щодо покращення сервісу обслуговування клієнтів.
Внесення пропозицій щодо підбору персоналу, проведення навчання співробітникам, адаптація нових співробітників, проведення тренінгів та коучингів для підвищення ефективності роботи співробітників.
Контроль індивідуальних показників співробітників Контакт-центру, виробничу та трудову дисципліну.
Формування звітності з відділу.

Керівник групи продажу

с 11.2019 по 05.2020 (6 месяцев)
Телеконтакт Україна, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Підбір кандидатів на посади.
Навчання персоналу та проведення тренінгів для підвищення ефективності роботи працівників.
Адаптація та мотивація персоналу.
Проведення презентацій щодо роботи проекту.
Постановка завдань підлеглим та контроль виконання поставлених цілей.
Планування та організація роботи підлеглих.
Аналіз виконання показників проекту.
Оцінка якості роботи працівників.
Проведення переговорів із замовниками.
Закриття табеля, підрахунок премії та заробітної плати співробітників.
Формування звітності по проекту.

Супервайзер(Керівник команди операторів)

с 06.2018 по 11.2019 (1 год 5 месяцев)
ТОВ Телеконтакт, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Навчання персоналу навичкам телефонного спілкування.
Навчання навичкам продажу.
Управління персоналом (командою)
Аналіз виконання KPI команди, плинність, абсентеїзм, конверсія, якість
Ведення звітності проекту
Оцінка якості роботи працівників
Адаптація та мотивація персоналу
Внесення пропозицій щодо покращення роботи проекту
Презентація роботи команди за звітний період
Написання скриптів та матеріалів для навчання
Проведення зборів
Планування та організація процесів
Складання графіків
Постановка цілей та завдань співробітникам

Менеджер з продажу

с 05.2018 по 07.2019 (1 год 2 месяца)
ТОВ ТЕЛЕКОНТАКТ, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Обробка вхідних та вихідних дзвінків
Виконання плану з продажу за звітний період
Наставництво над новими та слабкими співробітниками
Написання обробок заперечень

Образование

Высшее ПУ

Бухгалтерия, Кропивницкий
Среднее специальное, с 2013 по 2014 (1 год)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook Управление персоналом Canva Google Google Sheets Подбор персонала Обучение персонала Работа с большим объемом информации Опыт продаж Анализ работы и составление отчётности

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: