Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Євген

Sales manager, 60 000 грн

Рассматривает должности:
Sales manager, Customer support representative, Account manager, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
24 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Account manager

с 05.2024 по 11.2024 (6 месяцев)
ThingsBoard, Київ (IT)

До моїх обов'язків належало:
Просування продукту з аналітики та обробки даних (Trendz).

Аналіз ринку для визначення ефективних стратегій просування продукту.

Менеджмент наявних клієнтів та оцінка їх задоволеності продуктом.

Регулярне спілкування з клієнтами для підтримання довгострокових відносин.
Надання персоналізованої підтримки для вирішення індивідуальних потреб клієнтів.

Координація та проведення Q&A-сесій для клієнтів з метою роз'яснення функціоналу продукту.
Створення та оновлення навчальних матеріалів для підтримки клієнтів.
Надавання консультацій та технічної допомоги в режимі реального часу.

Пошук нових клієнтів та організація презентацій.
Організація та проведення презентацій продукту для нових клієнтів.

Створення структурованих та візуально привабливих презентацій для демонстрації ключових переваг продукту.
Підготовка маркетингових матеріалів, таких як інформаційні буклети, відеоогляди та статті.

Customer support representative

с 07.2023 по 05.2024 (10 месяцев)
Helpware, Київ (Пошук персоналу, HR)

Я працював у службі підтримки клієнтів на платформі, що спеціалізувалася на вживаних речах. Моя роль полягала в тому, щоб допомагати покупцям і продавцям у транзакціях, суперечках і керувати обліковим записом.

Обов'язки та відповідальність:

Керував запитами клієнтів, пов’язаними зі списком продуктів, цінами, варіантами доставлення та повернення.
Посередництво в суперечках між покупцями та продавцями, сприяння їх вирішення та забезпечення позитивного досвіду клієнтів.
Допомагав із керуванням обліковими записами, такими як скидання пароля, закриття облікових записів і процес перевірки облікових записів.
Співпрацював з операційною командою для вирішення питань логістики, таких як відстеження втрачених відправлень або координація повернень.
Відстежував вміст, створений користувачами, на відповідність політикам і вказівкам платформи, вживаючи необхідних заходів для підтримки безпечного та справедливого торгового середовища.

Customer support representative

с 12.2022 по 07.2023 (7 месяцев)
ФОП, Київ (IT)

Customer support representative

с 11.2021 по 11.2022 (1 год)
IC EKTA, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Образование

Київський національний лінгвістичний університет

Східної та слов’янської філології, 035 Філологія, Київ
Высшее, с 2021 по 2022 (1 год)

Київський національний лінгвістичний університет

Факультет сходознавства, спеціальність китайська мова, Київ
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)

Знания и навыки

  • Zendesk
  • Користувач ОС Windows
  • Microsoft.Office.Tools
  • Google Docs
  • Smart Sender
  • Slack
  • MS Teams
  • Проведення зустрічей в Zoom
  • Самомотивація
  • Ведення онлайн-чатів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Ведення CRM
  • Прийом вхідних дзвінків
  • Jira
  • Перша лінія підтримки
  • Hurma
  • Confluence
  • KYC

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Китайский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: