Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 февраля 2022 Файл

Юлия

Юрист

Возраст:
39 лет
Город проживания:
Новая Каховка
Готов работать:
Житомир, Новая Каховка, Херсон

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Полонська Юлія Анатоліївна

Адреса: 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка
Телефон – [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. Пошта - [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: пошук вакансії юрист, юрисконсульт, помічник адвоката, помічник судді
Особисті дані: 36 років

Досвід роботи:
2021 – 2017 ТОВ "НВП "НКЕМЗ", м. Нова Каховка (Виробництво електродвигунів, генераторів і трансформаторів)
Посада: Юрисконсульт
Посадові обов’язки:
- Розробка, аналіз, укладення, супроводження підписання різних видів договорів та їх вичитування, в тому числі договорів ЗЕД, контрактів, додаткових угод і додатків до них.
- Складання документів правового характеру (претензії, довіреності, звернення, заяви, запити, накази, довідки для тендерів та ін.).
- Ділове листування зі сторонніми організаціями.
- Представлення інтересів підприємства в судових процесах.
- Ведення архівної справи.
- Підготовка документів в сфері тендерних закупівель. Набула досвід роботи в подачі заперечень, вимог, скарг на майданчик та в АМКУ.

2017 – 2014 ПАТ "Новокаховський завод плавлених сирів", м. Таврійськ
(Переробка та реалізація молочної продукції)
• Посада: Юрист (2014 – 2017 )
Посадові обов’язки:
- Надання юридичної допомоги структурним підрозділам
- Складання різних видів договорів та додаткових угод і додатків до них
- Проведення аналізу та супроводження підписання різних видів договорів та їх вичитування
- Складання правових документів (довіреності, звернення, заяви, клопотань та ін.)
- Представлення інтересів підприємства в органах державної влади і місцевого самоврядування
- Ділове листування зі сторонніми організаціями
- Ведення архівної справи
• Посада: Інспектор з кадрів (2014)
Посадові обов’язки:
- Оформлення нових співробітників, переведення та звільнення працюючих на підприємстві.
- Ведення особистих справ співробітників.
- Заповнення і зберігання трудових договорів та трудових книжок.
- Видача довідок по трудовій діяльності співробітників.
- вираховування трудового стажу кожного співробітника.
- Здійснення контролю за дотриманням працівниками трудової дисципліни.
- Підготовка та здача в архів документів із закінченим терміном поточного зберігання.

2009 - 2007 ФОП Кравченко Л.І., м. Нова Каховка (оптова і роздрібна торгівля)
Посада: Секретар приймальної; офіс-менеджер.
Посадові обов’язки: діловодство (ведення документації підприємства, прийом, заповнення, оформлення, відправка документів, облік і контроль за їх рухом і виконанням, оновлення документів), ведення кадрової документації, прийом і розподіл телефонних дзвінків, забезпечення офісу витратними матеріалами, робота з вхідною / вихідною кореспонденцією, підбір персоналу, робота з офісною технікою. Робота з електронною поштою, з програмами Excel, Word, ABBYY FineReader, 1:С Бухгалтерія та інші.

Освіта
2009 по 2014 Новокаховський гуманітарний інститут вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", м. Нова Каховка,
Факультет - соціально-правовий, спеціалізація - правознавство. отримала Кваліфікація: юрист (диплом спеціаліста з відзнакою)

Додаткова освіта
Центр іноземних мов "Іноземні мови для всіх" Херсонського державного університету (З 07.10.2017 р. по 30.05.2018 р.)
онлайн-Курс "Нерухомість, земельне та будівельне право" в CEO of Online Law School (з серпня 2021 року по жовтень 2021 року)
Вивчаю англійську мову. (3 роки досвіду), використовуючи спеціальні мобільні додатки та Інтернет онлайн платформи
Професійні та інші навички:
У вересні 2020 року, отримала право на керування транспортними засобами категорії В. Досвід водія – 1 рік
Навички роботи з комп’ютером: досвідчений користувач ПК, електронної пошти, інтернет ресурсів, MS Office, 1:С, ABBYY FineReader, ЛІГА:ЗАКОН, «M.E.Doc IS» та ін.
Складаю документи правового характеру. (5 років досвіду), використовую в даний час.
Знання мов: українська та російська мови — вільно. Англійська — рівень В1-В1+

Особисті якості: комунікабельна, працьовита, порядна, пунктуальна, виконавча, сумлінна, цілеспрямована, організована, вмію працювати в колективі. Вимоглива до себе та до інших.
Легко навчаюся і освоюю нову інформацію, готова пройти професійну підготовку, необхідну для виконання поставлених завдань. Розпочате доводжу до кінця, повна самовіддача при виконанні певної мети, вміння працювати з багатозадачністю, до виконання своїх обов'язків і правил внутрішнього розпорядку ставлюся відповідально, дисципліну не порушую.
Маю велике бажання працювати і постійно поглиблювати свої знання, а також навчатися новому.
Додаткова інформація
Хобі: подобається розгадувати головоломки та ребуси.
Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота. Бажана заробітна плата: 12 000 грн
Готова до переїзду в: м. Херсон

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: