Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 марта 2024 Файл

Яна

Спеціаліст договірної роботи

Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Місце проживання: Київська область, с. Софіївська Борщагівка, ЖК У-Квартал.
П.І.Б.: Даниленко Яна Ігорівна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Электронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 13.02.1988р.
Освіта: висша.
Статус: заміжня.
Діти: Мирослава, Амалія

Досвід роботи

З 06.09.2020 по нині
В компанії: ФОП
Посада: Менеджер з продажу.
Функціональні обов’язки:
1. Ведення бази клієнтів CRM, робити дзвінки клієнтам, листування.
2. Ведення переговорів з клієнтами.
3. Формування звітів.
4. Оформлення договорів і підписання їх з клієнтами.
5. Ведення бухгалтерії фірми.
6. Виконання доручень керівника.

З 18.09.2019р. по 22.01.2020 р.
В компанії: ТОВ «ВіДі Автосіті Кільцева»
Посада: Економіст відділу управління грошовими потоками.
Функціональні обов’язки:
7. Здійснення платежів через Клієнт-Банк.
8. Рознесення банківських виписок.
9. Формування звітів БРГК.
10. Виконання доручень керівника.

З 05.11.2018р. по 17.09.2019 р.
В компанії: ПАТ «Ощадбанк»
Посада: Провідний економіст управління електронної комерції та платіжних засобів м. Києва та Київській області.
Функціональні обов’язки:
1. Заключення договорів оренди та їх супроводження.
2. Підготовка фінансових документів на оплату оренди приміщень під банкомат та інформаційно – платіжні термінали.
3. Написання листів на підприємства.
4. Підготовка розпоряджень на установку та переміщення АТМ і ІПТ.

З 21.04.2015р. до 22.10.2018р.
В компанії: ПАТ «Ощадбанк»
Посада: Головний економіст відділу супроводження пластикових карт відділ Бек-офісу (м. Запоріжжя).
Функціональні обов’язки:
1. Перевірка на коректність оформлення справ при встановленні кредитного ліміту на картки.
2. Підготовка і перевірка протоколу про наданя кредитного ліміту. Встановлення кредитного ліміту, акцептування та анулювання.
3. Підготовка кредитних справ до архіву.
4. Робота з страховими компаніями по поверненню кредитних грошей.
5. Проведення розрахунків і перерахування коштів страховим компаніям.
6. Підготовка справ страховим компаніям.
7. Ведення звітів для керівництва і кредитного комітету.
8. Обробка та розслідування справ по заборгованості банку.
9. Виправлення помилок у програмі при заведенні картки на клієнта.
10. Закріплення карток за іншими відділеннями банка.
11. Зарахування заробітної плати та пенсії на банківські картки.
11. Виконання всіх поставлених задач керівництвом.

З 17.02.2014р. до 05.12.2014р.
В компанії: ПАТ «Укрсоцбанк»
Посада: Провідний економіст відділу супроводження активних операцій Управління Бек-офісу бізнесів у Східному комерційному макрорегіоні (м. Донецьк) центру інформаційних і телекомунікаційних технологій та Бек-офісу.
Функціональні обов'язки:
1. Забезпечення виконання основних завдань та функцій відділу.
2. Реконсиляційні процедури.
3. Розслідування та виправлення помилок виявлених в программі.
4. Супроводження кредитів корпоративного та роздрібного бізнесу.
5. Опрацювання сформованного пакету документів по новому кредитному договору/заставі/траншу.
6. Супроводження виданого кредиту.
7. Закриття кредиту.
8. Облік простроченої заборгованості та доходів вручну.
9. Облік проблемної заборгованості та доходів, списання за рахунок резервів.
10. Аналіз необхідності активації ВКЛ на сплату страхового платежу.
11. Проведення аналізу фінансових операцій згідно законодавчих та банківських документів.
12. Надання відповідної інформації та пояснень Департаменту нагляду за нормативно-правовою відповідністю та фінансового моніторингу, Службі внутрішнього аудиту, Департаменту безпеки та іншим структурним підрозділам.

З 12.12.2011р. до 22.11.2013р.
В компанії: ПАТКБ «ПРАВЕКС-БАНК», м. Київ.
Посада: Головний економіст департаменту карткового Бек-офісу головного операційного управління.
Група: Супровід зарплатних проектів, кредитних операцій та корпоративних карток.
Функціональні обов'язки:
1. Розробляти рішення, накази, технічні завдання для реалізації програмних продуктів, тестування програмного забезпечення пов'язаного з функціями карткового бек-офісу.
2. Приймати та перевіряти договорів про надання послуг з безготівкової виплати заробітної плати, оформлення додаткових угод, перевірка документів на закриття зарплатних проектів.
3. Підготовка протоколів, актів, службових записок на зміну інформації в базі даних.
4. Реєструвати, закривати, вносити зміни в тарифи по зарплатним проектам програмного забезпечення.
5. Формування заяв на встановлення програмного забезпечення в рамках картокового бек-офісу.
6. Підготовка листів власникам платіжних карток на скарги, та звернення клієнтів.
7. Контролювати правильність і наявність оплати за випуск та переоформлення зарплатних карт. Контролювати блокування карткових рахунків на платіжних картках.
8. Підготовка звітів щомісячних, квартальних і річних.
9. Перевірка на коректність оформлення справ при встановленні кредитного ліміту, на зарплані картки.
10. Підготовка і перевірка протоколу про надання кредитного ліміту. Встановлення кредитного ліміту, акцептування та анулювання.
11. Перевірка на коректність оформлення справи по корпоративній картці.
12. Підготовка і перевірка протоколу для набивання та відкриття рахунку по корпоративній картці.
13. Блокування та розблокування депозитних вкладів, кредитів під картки American Express.
14. Передавати в архів кредитні справи, корпоративні карти та юридичні справи по зарплатних проектах.
15. Надання консультацій працівникам структурного підрозділу Банку. Виконувати інші доручення по мірі своєї компетенції.

З 20.12.2010р. до 11.12.2011р.
В компанії: ПАТКБ «ПРАВЕКС-БАНК», м. Київ.
Посада: Бухгалтер-касир (відділення)
Функціональні обов'язки:
1. Обслуговування юридичних, фізичних осіб.
2. Оформлення депозитів.
3. Оформлення документів і видача дорожніх чеків.
4. Підготовка та оформлення пакету документів по всім картковим продуктам.
5. Відкриття рахунків юридичним, фізичним особам.
6. Оформлення відправлення і виплати переказів: Western Union, ManeyGram, Unistrim, Svift, внутрішньобанківський переказ.
7. Оформлення касових операцій.
8. Консультування клієнтів та надання інформації з усіх продуктів, що надаються банком.

З 17.07.2010р. до 17.11.2010р.
В компанії: Станція технічного обслуговування автомобілів, м. Київ.
Посада: Менеджер-бухгалтер
Функціональні обов'язки:
1. Обробка документації СТО (оформлення документів в ДПІ, фонди).
2. Підготовка місячних, квартальних звітів.
3. Продаж запчастин на різні види легкових автомобілів, підбір запчастин на автомобілі, що перебувають у ремонті.
4. Ведення облікових, складських документів.

Навчання
Навчальний заклад: Державний вищий навчальний заклад «Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту» Міністерства транспорту та зв’язку України і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій»
Дата закінчення: 01.06.2010 р.
Факультет: Економічний
Спеціальність: Менеджмент організацій
Кваліфікація: Менеджер-економіст.

Навчальний заклад: Донецький обласний навчальний центр Держкомстату України
Дата закінчення: 01.06.2005 р.
Факультет: Бухгалтерський облік
Спеціальність: Бухгалтер

Навчальний заклад: Міністерство транспорту та зв'язку України. Донецький інститут залізничного транспорту УкрДАЗТ
Ліцензія: АА №122149
Свідоцтво про надання робітничої професії №003320
“Оператор комп'ютерного набору”

Навички роботи на персональному комп'ютері: досвідчений користувач.
Досвід роботи в MS Office, Adobe PhotoShop, CorelDraw, Fine Reader, MS Outlook, Lotus Notes, Докс, Transmaster, 1C, ПО “Парус”, Flex Cube, New Profix.

Додаткова інформація
Особисті якості: порядність, старанність, акуратність, комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, здатність до навчання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: