Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 сентября 2022 Файл

Елена

Главный бухгалтер, заместитель главного бухгалтера

Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 3 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

П.І.Б.: Погорецька Олена Володимирівна

Рік народження: 1984
Адреса: Україна, м. Одеса
Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: 2001-2006 Одеський Державний Економічний Університет

Фінансово-економічний факультет, спеціальність “ Фінанси”


Досвід роботи:

1. 01.11.2021 по теперішній час, комунальна установа «Грантовий офіс «Одеса 5Т»
посада: головний бухгалтер.

Обов’язки:
•забезпечення ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
•забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах по рахунках бухгалтерського обліку, дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов’язань в органи Державної казначейської служби, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
•здійснення в межах компетенції заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час приймання первинних документів;
•дотримання порядку проведення розрахунків з кредиторами та дебіторами відповідно до договірних зобов’язань, здійснення постійного моніторингу виконання договорів в частині розрахунків;
•складання меморіальних ордерів;
•складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності в порядку, встановленому законодавством, забезпечення своєчасного подання цієї звітності до відповідних відомств;
•проведення інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
•оприлюднення інформації щодо використання публічних коштів на Єдиному веб-порталі «е-data»;
• нарахування заробітної плати, підготовка та здача звітності;
• складання звітів за новоприйнятими співробітниками, подання до податкової інспекції;
• формування заявок до фонду соціального страхування за лікарняними листами та складання звітів щодо використання коштів, отриманих від фонду соціального страхування;
•забезпечення виконання інших функцій в межах компетенції.

2. 02.01.2019 - 25.08.2021, комунальна установа «Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради»
посада: головний бухгалтер.

Обов’язки:
забезпечення ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах по рахунках бухгалтерського обліку, дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов’язань в органи Державної казначейської служби, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
здійснення в межах компетенції заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час приймання первинних документів;
дотримання порядку проведення розрахунків з кредиторами та дебіторами відповідно до договірних зобов’язань, здійснення постійного моніторингу виконання договорів в частині розрахунків;
складання меморіальних ордерів;
ведення обліку використання коштів, виданих під звіт на відрядження, на поштові витрати, а також витрати на паливо для службового автотранспорту;
складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності в порядку, встановленому законодавством, забезпечення своєчасного подання цієї звітності до відповідних відомств;
проведення інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
оприлюднення інформації щодо використання публічних коштів на Єдиному веб-порталі «е-data»;
забезпечення виконання інших функцій в межах компетенції бухгалтерії.

3. 06.07.2015 – 01.01.2019, комунальна установа «Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради»
посада: начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер.

Обов’язки:
забезпечення ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах по рахунках бухгалтерського обліку, дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов’язань в органи Державної казначейської служби, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
здійснення в межах компетенції заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час приймання первинних документів;
дотримання порядку проведення розрахунків з кредиторами та дебіторами відповідно до договірних зобов’язань, здійснення постійного моніторингу виконання договорів в частині розрахунків;
складання меморіальних ордерів;
ведення обліку використання коштів, виданих під звіт на відрядження, на поштові витрати, а також витрати на паливо для службового автотранспорту;
складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності в порядку, встановленому законодавством, забезпечення своєчасного подання цієї звітності до відповідних відомств;
проведення інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
оприлюднення інформації щодо використання публічних коштів на Єдиному веб-порталі «е-data»;
забезпечення виконання інших функцій в межах компетенції бухгалтерії.

4. 21.05.2015 - 05.07.2015, комунальна установа «Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради»
посада: бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності

Обов’язки:
забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах по рахунках бухгалтерського обліку, дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов’язань в органи Державної казначейської служби, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
здійснення в межах компетенції заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час приймання первинних документів;
дотримання порядку проведення розрахунків з кредиторами та дебіторами відповідно до договірних зобов’язань, здійснення постійного моніторингу виконання договорів в частині розрахунків;
ведення обліку використання коштів, виданих під звіт на відрядження, на поштові витрати, а також витрати на паливо для службового автотранспорту;
оприлюднення інформації щодо використання публічних коштів на Єдиному веб-порталі «е-data»;
ведення видачі та обліку проїзних квитків та маршрутних листів поїздок у службових цілях працівників установи.

5. 01.03.2012 - 31.05.2013, Управління капітального будівництва Одеської міської ради
посада: головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності

Обов’язки:
нарахування та проведення виплати заробітної плати (лікарняних, відпусток);
рознесення банківської виписки в 1:С
робота в програмі 1:С;
оформлення довіренностей;
відкриття/закриття розрахункових рахунків в органах державного казначейства;
складання та сдача звітності в податкову та фонди;
складання кошторисів, внесення змін та подання в органи державного казначейства.

6. 23.12.2011 - 29.02.2012, Управління Державної казначейської служби України в м. Одесі Одеської області
посада: головний казначей відділу витрат розпорядників коштів державного та місцевих бюджетів.

Обов’язки:
формування єдиної бази даних мережі розпорядників та отримувачів коштів місцевого бюджету, внесення змін в мережу установ та організацій місцевого бюджету на підставі даних, що надаються головними розпорядниками коштів;
в кошторисах, планах асигнувань загального фонду бюджету, планах надання кредитів із загального фонду бюджету, планах спеціального фонду, планах використання бюджетних коштів, помісячних планах використання бюджетних коштів розпорядників, зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, зведених планів спеціального фонду, зведених планів використання бюджетних коштів, зведених помісячних планів використання бюджетних коштів розпорядників вищого рівня у розрізі розпорядників нижчого рівня;
зарахування бюджетних коштів на особові рахунки головним розпорядникам бюджетних коштів місцевих бюджетів на підставі розпоряджень, наданих фінансовими органами, та їх реєстрація;
зарахування бюджетних коштів з особових рахунків головних розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів, згідно з наданими розподілами виділених бюджетних асигнувань, на реєстраційні рахунки головних розпорядників та підвідомчих їм установ і організацій;
виконання певних обов'язків у програмі Клієнт-Банк;
перевірка квартальної та річної звітності установ і організацій в частині відповідності затверджених кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік за загальним і спеціальним фондами даним річного розпису місцевого бюджету;
формування звітів за загальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів;
надання виписок з рахунків головним розпорядникам бюджетних коштів місцевого бюджету;
ділове листування з установами та організаціями з питань основної діяльності відділу;
надання консультацій клієнтам з питань, які виникають в процесі розрахункового обслуговування;
проведення занять з технічного та економічного навчання з працівниками відділу.

7. 11.09.2008 - 22.12.2011, Управління Державного казначейства у м. Одеса Головного управління Державного казначейства України в Одеській області
посада: головний казначей відділу видатків місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.

Обов’язки:
формування та ведення особових справ розпорядників та одержувачів бюджетних коштів місцевих бюджетів;
формування Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів місцевого бюджету;
формування єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету, внесення змін до мережі установ та організацій місцевого бюджету на підставі даних, що надаються головними розпорядниками коштів;
реєстрація та облік асигнувань, що визначені в кошторисах, планах асигнувань загального фонду бюджету, планах надання кредитів із загального фонду бюджету, планах спеціального фонду, планах використання бюджетних коштів, помісячних планах використання бюджетних коштів розпорядників, зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, зведених планів спеціального фонду, зведених планів використання бюджетних коштів, зведених помісячних планів використання бюджетних коштів розпорядників вищого рівня у розрізі розпорядників нижчого рівня;
зарахування бюджетних коштів на особові рахунки головним розпорядникам бюджетних коштів місцевих бюджетів на підставі розпоряджень, наданих фінансовими органами, а також їх реєстрація;
зарахування бюджетних коштів з особових рахунків головних розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів, згідно з наданими розподілами виділених бюджетних асигнувань, на реєстраційні рахунки головних розпорядників та підвідомчих їм установ і організацій;
виконання певних обов'язків у програмі Клієнт-Банк;
перевірка квартальної та річної звітності установ і організацій в частині відповідності затверджених кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік за загальним і спеціальним фондами даним річного розпису місцевого бюджету;
формування звітів за загальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів;
надання виписок з рахунків головним розпорядникам бюджетних коштів місцевого бюджету;
ділове листування з установами та організаціями з питань основної діяльності відділу;
надання консультацій клієнтам з питань, які виникають в процесі розрахункового обслуговування;
проведення занять з технічного та економічного навчання з працівниками відділу.

8. 24.04.2007 - 10.09.2008, Управління Державного казначейства у м. Одеса Головного управління Державного казначейства України в Одеській області
посада: головний казначей відділу видатків.

Обов’язки:
формування єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету, внесення змін до мережі установ та організацій місцевого бюджету на підставі даних, що надаються головними розпорядниками коштів;
реєстрація та облік асигнувань, що визначені в кошторисах, планах асигнувань загального фонду бюджету, планах надання кредитів із загального фонду бюджету, планах спеціального фонду, планах використання бюджетних коштів, помісячних планах використання бюджетних коштів розпорядників, зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, зведених планів спеціального фонду, зведених планів використання бюджетних коштів, зведених помісячних планів використання бюджетних коштів розпорядників вищого рівня у розрізі розпорядників нижчого рівня;
зарахування бюджетних коштів на особові рахунки головним розпорядникам бюджетних коштів місцевих бюджетів на підставі розпоряджень, наданих фінансовими органами, а також їх реєстрація;
зарахування бюджетних коштів з особових рахунків головних розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів, згідно з наданими розподілами виділених бюджетних асигнувань, на реєстраційні рахунки головних розпорядників та підвідомчих їм установ і організацій;
виконання певних обов'язків у програмі Клієнт-Банк;
перевірка квартальної та річної звітності установ і організацій в частині відповідності затверджених кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік за загальним і спеціальним фондами даним річного розпису місцевого бюджету;
формування звітів за загальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів;
надання виписок з рахунків головним розпорядникам бюджетних коштів місцевого бюджету;
ділове листування з установами та організаціями з питань основної діяльності відділу;
надання консультацій клієнтам з питань, які виникають в процесі розрахункового обслуговування;
проведення занять з технічного та економічного навчання з працівниками відділу.

9. 17.11.2006 - 23.04.2007, Управління Державного казначейства у м. Одеса Головного управління Державного казначейства України в Одеській області
посада: провідний казначей відділу видатків.

Обов’язки:
реєстрація та облік асигнувань, що визначені в кошторисах, планах асигнувань загального фонду бюджету, планах надання кредитів із загального фонду бюджету, планах спеціального фонду, планах використання бюджетних коштів, помісячних планах використання бюджетних коштів розпорядників, зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, зведених планів спеціального фонду, зведених планів використання бюджетних коштів, зведених помісячних планів використання бюджетних коштів розпорядників вищого рівня у розрізі розпорядників нижчого рівня;
зарахування бюджетних коштів на особові рахунки головним розпорядникам бюджетних коштів місцевих бюджетів на підставі розпоряджень, наданих фінансовими органами, а також їх реєстрація;
зарахування бюджетних коштів з особових рахунків головних розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів, згідно з наданими розподілами виділених бюджетних асигнувань, на реєстраційні рахунки головних розпорядників та підвідомчих їм установ і організацій;
виконання певних обов'язків у програмі Клієнт-Банк;
перевірка квартальної та річної звітності установ і організацій в частині відповідності затверджених кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік за загальним і спеціальним фондами даним річного розпису місцевого бюджету;
формування звітів за загальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів;
надання виписок з рахунків головним розпорядникам бюджетних коштів місцевого бюджету;
ділове листування з установами та організаціями з питань основної діяльності відділу;
надання консультацій клієнтам з питань, які виникають в процесі розрахункового обслуговування;
проведення занять з технічного та економічного навчання з працівниками відділу.

10. 26.06.2006 - 16.11.2006, відділення Державного казначейства у м. Одесі
посада: провідний казначей відділу обліку лімітів видатків та контролю виконання кошторису за місцевими бюджетами.

Обов’язки:
облік асигнувань, реєстрація зобов'язань і фінансових зобов'язань розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету, перевірка наявності підтвердних документів для проведення платежів, а також правильність оформлення розрахункових документів;
формування щомісячної інформації про надходження, використання та залишки субвенції, пільг і субсидій;
перевірка звітів розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за загальним фондом бюджету (Ф.№2мм, №2км), про надходження і використання спеціальних коштів місцевого бюджету (Ф.№4мм, №4км), звітів за ф. № 7-мм, №7-км «Звіт про фінансові зобов'язання установ»;
ділове листування з установами та організаціями з питань основної діяльності відділу;
перевірка карток обліку зобов'язань розпорядників коштів загального та спеціального фондів кошторису доходів і видатків;
проведення занять з технічного та економічного навчання з працівниками відділу.


Персональні дані: цілеспрямованість, комунікабельність, пунктуальність, енергійність, націленість на результат, вміння контактувати з людьми, працювати в команді, дипломатичність, здатність швидко навчатися, відповідальність, наполегливість і прагнення до професійного росту.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: