Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 декабря 2021 PRO

Наталія

Менеджер з обслуговування клієнтів, 16 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
58 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Завідувач складу / Менеджер з обслуговування клієнтів

с 07.2017 по 06.2021 (3 года 11 месяцев)
ТОВ "Балфорд Україна", Київ, Київ (Дистрибюція, торгівля)

- обслуговування клієнтів та надання інформації стосовно товару
- формування замовлень та видача товару безпосередньо покупцеві, кур'єру
- робота на семінарах і конференціях (активні продажі)
- ведення звітності з дистриб'юторами
- первинна бухгалтерія складу
- ведення касової звітності та проведення інвентаризацій
- активна участь у формуванні планів замовлень для поставок товару
- формування звітів продажів в розрізі менеджерів, контрагентів, номенклатури та ін.
- приймання товару від постачальника
- переоцінка та списання товару

Завідувач складу / HR-спеціаліст

с 12.2009 по 07.2016 (6 лет 7 месяцев)
ООО "Пост-Шопінг", Київ (Роздрібна торгівля)

- ведення обліку складу
- робота з клієнтською базою
- контроль за наявністю, підбором і придбанням допоміжних товарів
- ведення касової звітності та проведення інвентаризацій
- переоцінка та списання товару

Згодом отримала можливість виконувати більше завдань та мала більше обов'язків. Серед них була робота з перевізниками, статус нерегламентованого заступника директора та HR-спеціаліста.
Як HR-спеціаліст, мої обов'яки складалися з:
- створення резерву співробітників пошук потрібних фахівців
- організація стажування, підвищення кваліфікації
- участь в роботі по адаптації новоприйнятих працівників
- участь у вирішенні трудових конфліктів

Директор

с 08.2005 по 11.2009 (4 года 3 месяца)
ТОВ "Євростиль", Київ (Роздрібна торгівля)

- замовлення нових колекцій
- робота з клієнтською базою
- підбір персоналу
- відкриття нових магазинів в Києві, так і в інших містах України.
- співпраця з рекламними організаціями
- розробка рекламних заходів
- контроль логістики (наявність продукції в країні, ведення переговорів з представниками фірми в інших країнах)

Фірма складався з 5 регіональних менеджерів і 26 продавців-консультантів.

Завідувач складу

с 04.1993 по 08.2003 (10 лет 4 месяца)
Спільне українсько-німецько-ізраїльське підприємство "ПЕКОТОФ-SL", Київ (Роздрібна торгівля)

- ведення первинного складського обліку
- замовлення нових колекцій у постачальника
- робота з оптовими покупцями
- обслуговування клієнтів та надання інформації стосовно товару
- ведення касової звітності та проведення інвентаризацій
- приймання товару від постачальника
- переоцінка та списання товару
- оформлення митної та супутньої документації

Завідувач відділу

с 04.1983 по 07.1991 (8 лет 3 месяца)
НВО "Горсистематехніка" Київського міськвиконкому, Київ (Державні організації)

Стрімкий кар'єрний розвиток з посади друкарки до завідувача відділу оформлення науково-технічної та проектно-конструкторської документації.
Перехід всіх секторів відділу на електронну техніку.

- керівництво працівниками відділу
- очолювання роботи зі складання графіків виконання замовлень, обліку виробітку і витрати матеріалів
- здійснення розстановки і організації праці співроюітників
- розподіл роботи між виконавцями відповідно до їх спеціальності і кваліфікації

Образование

Київський інститут легкої промисловості (нині КНУТД)

Інженер технолог шкіргалантереї, Київ
Высшее, с 1983 по 1989 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Київський університет ринкових відносин (КУРВ). Керівник адмін.служби

2016, 4 місяці

Знания и навыки

Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet MS Excel MS Word Користувач ПК 1С:Предприятие Користувач Internet MS PowerPoint MS Access MS Outlook 1С:Підприємство Активний продаж Редактирование текстов Paint.NET Опытом успешных продаж и взаимоотношений с клиентами Наличие лидерских и управленческих навыков Владею компьютерными программами 1С.(7, 8.0, 8.1, 8.2, 8.3) Метод сліпого набору тексту Досвід успішних продажів і взаємин з клієнтами Комунікабельність та стресостійкість Робота з великою кількістю інформації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Пустинська Леся Василівна

Пустинська Леся Василівна

Старший адміністратор, Магазин "Bandolera"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Професіонал з великим практичним досвідом успішних продажів і взаємин з клієнтами.
Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри.
Учасниця тренінгу на базі Київського університету ринкових відносин "Від менеджменту творчості - до лідерства-служіння" - автор Канафотсая Г.П.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: