Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Тетяна

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 25 000 грн

Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 38 лет
Город: Житомир
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
38 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 03.2024 по наст. время (1 год 10 месяцев)
Житомирський щебзавод, ТОВ, Житомир (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціональні обов'язки:

- пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернет- ресурсах, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід з кандидатами, ведення бази даних);
- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення співробітників);
- подання повідомлення про прийняття в Medoc;
- ведення особових справ працівників;
- ведення військового обліку, бронювання працівників через портал ДІЯ;
- розроблення штатного розкладу;
- розроблення посадових інструкцій;
- ведення документації в програмі 1С;
- заповнення трудових книжок, оперативне подання інформації в ПФУ;
- ведення табельного обліку( аванс, зарплата).

Інспектор з кадрів, HR менеджер

с 05.2023 по 01.2024 (9 месяцев)
Житомирський молочний завод, ТОВ, Житомир (Харчова промисловість)

Функціональні обов'язки:

- пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернет-ресурсах, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід з кандидатами, ведення бази даних);
- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення співробітників);
- ведення особових справ працівників;
- ведення кадрової документації;
- розроблення штатного розкладу;
- розроблення посадових інструкцій;
- ведення документації в програмі 1С.

Менеджер з персоналу

с 11.2021 по 11.2022 (1 год)
ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл", Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки:

- пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід з кандидатами, ведення бази даних);
- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення співробітників);
- ведення особових справ працівників;
- розробка штатного розкладу;
розробка посадових інструкцій;
- ведення документації в програмі 1С.

Інженер-технолог

с 09.2004 по 01.2019 (14 лет 5 месяцев)
ЗАТ "Житомирські ласощі", Житомир (Харчова промисловість)

- Планування та організація роботи в структурному підрозділі.
- Контроль виконання планових задач, якості продукції, економії матеріальних, енергетичних і трудових ресурсів.
- Успішний досвід управління персоналом: 16 чоловік ІТР працівників, 60 чоловік робочого персоналу.
- Своєчасне надання необхідної звітності виробничої діяльності, щоденна та щомісячна звітність про забезпечення та використання товарно-матеріальних цінностей в електронній системі (1С) підприємства.
- Контроль і ведення нормативної документації, стандартів на продукцію.
- Знання та розуміння технологічного процесу, введення заходів по зростанню ефективності виробництва.
- Розробка та забезпечення випуску конкурентоспроможної продукції.
- Організація впровадження у виробництво нових прогресивних технологій, рецептур, режимів на нові види продукції.
- Розробка технологічних інструкцій, НАССР-планів, блок-схем ідентификації небезпечних чинників опису технологічних процесів.
- Контроль виконання вимог системи якості та безпечності харчової продукції.

Образование

Національний Університет Харчових Технологій

Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів . Кваліфікація магістра, Київ
Высшее, с 2004 по 2010 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Бізнес конструктор, HR-менеджер

2023, 1 місяць

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

- Високий рівень відповідальності, комунікабельності, самоорганізації.
- Вміння якісно виконувати поставлені завдання.
- Прогресивне мислення, уважність до деталей.
- Активна життєва позиція.
- Готовність навчатися, бажання розвиватися, прагнення працювати на результат.
- Добре розвинуті організаторські та лідерські якості.
- Уміння чітко формулювати та висловлювати свої думки, грамотно ставити завдання.
- Грамотне усне та письмове мовлення.
- Вільне володіння MS Office, Word, 1С 8.3, IT- Enterprise, Excel, Internet, ДІЯ, сайт ПФУ, Medoc.
- ОР зі стандартами якості і безпечності ISO 9001:2015, ISO 22000, HACCP, FSSC 22000.

- Права кат.В.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: