Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Тетяна

Адміністратор, менеджер

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Житомир, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Обліковець з реєстру бухгалтерських даних

с 07.2019 по наст. время (4 года 11 месяцев)
ПП Золушка, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Перевіряти одержані первинні документи за формою та змістом
- Систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах до відповідних відомостей
- Здійснювати реєстрацію документів, які надходять у підрозділ
- Готувати дані та форми документів для розрахункових операцій.
- Комплектувати в хронологічному порядку документи після їх оброблення, нумерує аркуші, складає внутрішній опис документів, засвідчувальний напис справи, підшиває або оправляє, оформлює обкладинку (титульний лист).

Адміністратор

с 10.2010 по 03.2019 (8 лет 5 месяцев)
ТОВ Острів Розваг, Житомир (дозвільний центр)

- забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,
- створювати для них комфортні умови;
- здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
- консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
- вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
- розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
- здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень,
- забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
- контролювати додержання робітниками підприємства організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
- інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства;
- знання касової дисципліни;
- здійснювати роботу із службою інкасації;
- проводити закупку товарів для необхідної роботи центру.

Образование

Полтавський університет бізнесу і права

Менеджент, Житомир
Высшее, с 2007 по 2011 (4 года)

Знания и навыки

MS Office MS Excel MS Word MS PowerPoint Користувач Internet Opera Mozilla Firefox Internet Explorer Email Графічні редактори WordPad MS Paint Продаж Електронна звітність Ведення звітності 1С:Торгівля і склад

Дополнительная информация

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— знання оргтехніки (сканер, принтер);
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— грамотна усна і письмова мова;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— робота з касою;
— викладка товару;
— відкриття/закриття зміни;
— участь в проведенні інвентаризації;
— консультування та продаж товару в Instagram і Telegram;
— наповнення Instagram сторінок новими товарами;
— вміння працювати в команді;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — базовий рівень.

Особисті якості:

Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, ініціативна. Завжди націлена на результат, уважна до деталей, вмію працювати з великими обсягами інформації, порядна та маю гарне почуття гумору.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружена.
Діти: 2 дітей.
Можливість відряджень: ні
Шкідливих звичок немає.
Є водійське посвідчення категорії В.
Власне авто: так
Хобі: плавання та прогулянки по лісу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: