Тетяна
Адміністратор, менеджер
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 32 года
- Город проживания:
- Житомир
- Готов работать:
- Житомир, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7552494
Опыт работы
Обліковець з реєстру бухгалтерських даних
с 07.2019 по наст. время
(4 года 11 месяцев)
ПП Золушка, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Перевіряти одержані первинні документи за формою та змістом
- Систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах до відповідних відомостей
- Здійснювати реєстрацію документів, які надходять у підрозділ
- Готувати дані та форми документів для розрахункових операцій.
- Комплектувати в хронологічному порядку документи після їх оброблення, нумерує аркуші, складає внутрішній опис документів, засвідчувальний напис справи, підшиває або оправляє, оформлює обкладинку (титульний лист).
Адміністратор
с 10.2010 по 03.2019
(8 лет 5 месяцев)
ТОВ Острів Розваг, Житомир (дозвільний центр)
- забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,
- створювати для них комфортні умови;
- здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
- консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
- вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
- розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
- здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень,
- забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
- контролювати додержання робітниками підприємства організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
- інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства;
- знання касової дисципліни;
- здійснювати роботу із службою інкасації;
- проводити закупку товарів для необхідної роботи центру.
Образование
Полтавський університет бізнесу і права
Менеджент, Житомир
Высшее, с 2007 по 2011 (4 года)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— знання оргтехніки (сканер, принтер);
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— грамотна усна і письмова мова;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— робота з касою;
— викладка товару;
— відкриття/закриття зміни;
— участь в проведенні інвентаризації;
— консультування та продаж товару в Instagram і Telegram;
— наповнення Instagram сторінок новими товарами;
— вміння працювати в команді;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — базовий рівень.
Особисті якості:
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, ініціативна. Завжди націлена на результат, уважна до деталей, вмію працювати з великими обсягами інформації, порядна та маю гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: 2 дітей.
Можливість відряджень: ні
Шкідливих звичок немає.
Є водійське посвідчення категорії В.
Власне авто: так
Хобі: плавання та прогулянки по лісу.
Похожие кандидаты
Administrative manager
Удаленно
Няня, менеджер, адміністратор, вихователь в садок
Житомир
Менеджер з продажу, адміністратор, продавець-консультант
Житомир
Менеджер з продажу, адміністратор, касир
17000 грн, Ивано-Франковск, Удаленно
Адміністратор-менеджер інтернет-магазину, маркетплейсів, контенту
Днепр, Другие страны, Удаленно
Адміністратор, менеджер
Киев, Удаленно