Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександр

Керівник проєкту

Рассматривает должности:
Керівник проєкту, Директор операційний, регіональний менеджер, Комерційний директор, Директор СТО, Директор з логістики, Директор філії, Директор виробництва, Директор з розвитку, Директор благодійного фонду, Керівник регіону
Возраст:
31 год
Город проживания:
Ахтырка
Готов работать:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Ставицький Олександр Олександрович
Вік: 31 рік (08.04.1994)
Сімейний стан: одружений
Проживаю в м. Охтирка (готовий до переїзду)
Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Не потребую бронювання
Ел. Адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажаний рівень заробітної плати: від 50 000 грн. (Охтирка від 35 000)
Посада на яку претендую:Операційний директор, Регіональний директор, Директор філії. Посада, яку обіймаю на теперішній час: Директор департаменту по контрою діяльності філій компанія BM «Parts». Виконував обов’язки директора філії м. Суми, з питань пожежної безпеки та цивільного захисту у 2020 – 2021 рр. Закінчив повний сертифікаційний курс Lean Management, Prof – Middle Manager, курси «Управління результативністю», « Управління конфліктами», «Робота із запереченнями в середині колективу», «Project Management»
Наявний автомобіль: Toyota Auris , 2015 рік випуску.
Стаж водіння авто – 11 років.

Мета отримання посади:
В першу чергу, кар’єрне зростання, розвиток особистості в цілому і як професійного управлінця.
Професійні навички: Широкий досвід в управлінні персоналом, в підпорядкуванні більше 150 чоловік ( з них 20 керівників структурних підрозділів мережі відділень), досвід в продажах видів: активні, пасивні, прямі непрямі), техніки НЛП, 5 кроків та інші. Володію професійним навиком ведення , договірної роботи (повний супровід) - оренда, суборенда, підряди та ін. Навички ведення переговорів на різних рівнях, взаємодія з державними (контрлюючими органами).
Редагувати

Досвід роботи:
Квітень 2015р. – вересень 2015р. – водій групи швидкого реагування, охоронної фірми «Антарес 2000», м. Полтава. Завдання та обов’язки: швидке та водночас, максимально обережне керування автомобілем. Доїзд до місця виклику за 5 хвилин, з точки відстою. Вчасне надання зворотного зв’язку на центральний пульт охорони.
Вересень 2015р. – січень 2016р. – старший помічний оперативного чергового.
охоронна фірми «Антарес 2000», м. Полтава . Завдання та обов’язки: Ефективне управління нарядом групи швидкого реагування. Вступний інструктаж варти, перед виїздом на чергування. Контроль забезпеченням засобів, захисту всіх членів екіпажу. Організація оперативного реагування на сигнал пульту охорони, швидкий доїзд до пункту спрацювання тривожної кнопки,

Квітень 2016р. – вересень 2016р. особистий водій директора східного регіону ТОВ «Зодіак СБ», вахтова охорона. Професійне керування автомобілем, об’їзд об’єктів вахтової охорони, підпорядкованої директору відповідного регіону.

Листопад 2016р. – Березень 2018р. фахівець, старший фахівець (приймальник) ТОВ «Нова Пошта» м. Полтава.
Завдання та обов’язки: Завантаження\вивантаження автомобіля компанії, та клієнта. Робота з маршрутними листами та товаро – транспортними накладними (міжміське авто). Обслуговування клієнтів: прийом\видача посилок, внесення в інформаційну систему даних (створення експрес накладних перевезення). Контроль складських залишків (сканування залишків на кожноденній основі, терміналом збору даних) – простіше кажучи: інвентаризація складських залишків. Робота з пошкодженим вантажем: внесення до ІС(далі – інформаційна система), створення реєстру перепакування, фізичне перепакування вантажу. Виконання контролю ваги відправлень, за фактичною вагою, та формулою визначення об’ємної. Пакування та пакетування вантажу, прийнятого у клієнта. Відправка на утилізацію незатребуваного вантажу.

Березень 2018р. – червень 2018р. фахівець (оператор) ТОВ «Нова Пошта» м. Охтирка, Сумська обл..
Завдання та обов’язки: Оформлення експрес – накладних, внесення довіреностей для працівників організацій (ТОП – клієнтів), робота з готівковими та безготівковими накладними. Фіскалізація коштів на пункті надання фінансових послуг. Ведення касової книги, формування в кінці дня вкладних аркушів касової книги, їх зшив. Верифікація клієнтів, які здійснюють фінансові операції, більше 15 000 грн. Робота з POS – терміналом, формування по ньому звітних фінансових документів (Журнал операцій, вклеювання фіскальних чеків в Книгу обліку фінансових операцій.
Червень 2018р. – жовтень 2019 р. – керівник відділення ТОВ «Нова Пошта»\ Начальник пункту фінансових послуг ТОВ «Пост Фінанс» (посада за сумісництвом у двох компаніях. ТОВ «Пост фінанс» входить до групи компаній ТОВ «Нова пошта», та регулює фінансовий обіг всередині неї.
Завдання та обов’язки:
Забезпечення ефективної, продуктивної та безперебійної роботи відділення.
Створення умов (навчання персоналу) для надання найякіснішого сервісу. Забезпечення дотримання норм охорони праці та пожежного захисту, заповнення співвідносної документації що передбачає ведення журналів: з інструктажів ОП (охорони праці) та ПБ. Журналу контролю стану вогнегасників на об’єкті (У разі потреби ініціювання ТО для вогнегасників).
Інструктаж підлеглого персоналу з електробезпеки. Кожноденний контроль закриття зміни операторів та приймальників відділення. Перерахунок каси, сейфу, контроль зшиву касових документів. Відправка касових документів, кожен місяць, до архіву маркування відповідними томами. Відправка та сканування до ІС, готівкових та безготівкових експрес накладних. Контроль та виконання, генеральних функцій відділення – недопущення черг, продуктивність персоналу, вчасний виїзд та приїзд авто до відділення з сортувальної станції. Контроль актуальних графіків транспортування посилок до відділення. У разі не співвідношення - подача запиту на їх корегування. Замовлення необхідних товаро – матеріальних цінностей, основних засобів – для стабільної та безперебійної роботи підрозділу, облік їх шляхом проведення планових та поза – планових інвентаризацій. Створення заявок на закупку, корпоративної форми для співробітників підрозділу, контроль її доставки, видача. Робота зі скаргами клієнтів. Приймання від клієнтів претензій майнового характеру, оцінка ризиків та втрат від неї для відділення та компанії загалом. Проведення операційних зборів з прямо – підлеглими працівниками та працівниками всього відділення. Контроль проходження тестування, працівниками відділення он – лайн порталах компанії. Підвищення якості виконання операційних процесів та якості підрозділу, шляхом розробки навчальних програм для персоналу. Списання ТМЦ, основних засобів та інших не матеріальних активів. Відправка їх на утилізацію. Контроль та участь по ним у рейтингу: фінансових (рентабельність, собівартість, продуктивність), сервіс.
Контроль вчасного відвантаження посилок, у хвилі транспортування по місту, до сортувальної станції.
Жовтень 2019 – Жовтень 2021 – керівник мережі відділень (Територіальний менеджер), в.о. Директора філії ТОВ «Нова Пошта» у м. Суми.
Завдання та обов’язки:
Призначення та звільнення працівників на керівні посаді мережі (керівники відділень). Контроль стабільного прибутку філії. Контроль собівартості на 1 точку (накладну). Від імені компанії, представляти відносини з орендодавцями. Заключення та розірвання договорів оренди, відповідно відкриття або закриття відділень компанії в мережі, організація їх переїзду у разі потреби. Планування бюджету на ремонти. Контроль якісного їх виконання. Заключення та розірвання договорів з підрядними організаціями (ремонти, довезення співробітників, прибирання території (очистка снігу в зимовий період), поводження з побутовими відходами). Підбір та адаптація керівників відділень підпорядкованої мережі. Забезпечення підрозділів Товаро матеріальними цінностями. Організація та проведення навчань, з пожежної безпеки та охорони праці. Встановлення для підрозділів метрик виконання процесів та ключових показників діяльності (KPI).
Організація та проведення навчання, підпорядкованих керівників підрозділів.
Планування бюджету для відпусток, всього персоналу підпорядкованої мережі.
(Щорічний план відпусток) Несення відповідальності за загальний розвиток мережі (відкриття поштових лавок, відділень, міні відділень (Parcel Shop).
Організація навчань з пожежної безпеки та цивільного захисту.
Жовтень 2021 – Лютий 2022 р.

Керівник СТО «Гарант»
Завдання та обов’язки:
• Організація безперебійної роботи СТО
• Пошук, підбір та адаптація працівників СТО
• Розробка та впровадження Посадових інструкцій для СТО
• Розробка та впровадження ключових показників ефективності СТО (KPI)
• Супровід всієї договірної документації по СТО
• Контроль проведення розрахунків з підрядниками
• Контроль вчасного забезпечення технічного обладнання, основних засобів та ТМЦ та МШП
• Контроль та аналітика вчасного виконання наряд – завдань майстрами
• Контроль виконання плану бюджету СТО
• Побудова цінової політики на запасні частини для транспорту з максимальною маржинальністю
• Пошук та залучення максимально вигідних постачальників та з максимально оперативним сервісом доставки.
• Контроль проходження зовнішніх та внутрішніх курсів навчання для працівників СТО.
• Контроль виконання плану прийомів автомобілів згідно попереднього запису
• Вирішення спорів з клієнтами у випадку присутності рекламацій. Аналіз їх та розробка контр. Мір для їх подальшого недопущення.
• Розробка, впровадження та контроль виконання плану трудового розпорядку СТО. Другорядні функції:
• Розробка впровадження та моделювання бізнес процесів підприємства.
Пошук та підбір автозапчастин, за запитом клієнта або майстра – приймальника на сто. Робота з каталогами побудови автомобіля, робота з каталожними номерами автозапчастин. Пошук запчастин за VIN номером автомобіля або за його технічними характеристиками. Побудування ціни на роздріб, для кожної автозапчастини. Проведення продажів , активними та пасивним методами, у сегменті B2B та B2C., прийом автомобілів на ремонт, прорахування кошторису вартості ремонтних робіт. Ведення первинної бухгалтерської документації СТО. Системне розширення території продажу.
Травень 2022 р. – Жовтень 2022 р.
Торгівельний представник ТОВ «ГПЛ» (авто хімія, автозапчастини)
Завдання та обов’язки: регулярне відвідування торгових точок, згідно побудованого заздалегідь (на місяць), маршруту. Оновлення POS – матеріалів у торгових точках. Проведення операцій з продажу в активному виді. Розвиток активних клієнтів, холодний пошук нових, переведення з групи пасивних відповідно до активних. Робота зі звітами check in, chek out. Візуалізація торгових точок, проведення мерчандайзингу на них. Проведення роботи з дебіторською заборгованістю (на час війни – тільки VIP клієнти). Заключення договорів співпраці з новими клієнтами (у якості допомоги менеджеру з продажу).

Жовтень 2022 – Квітень 2024 р.
Начальник сортувального центру (терміналу) ТОВ «Нова Пошта» м. Луцьк
Завдання та обов'язки: Забезпечення та контроль безперебійного вивантаження та вчасного завантаження відправлень згідно напрямків. Забезпечення товаро матеріальними цінностями підрозділу. Проведення ремонтних робіт, для підтримання стандартизації приміщення. Безперевне впровадження технології ощадливого виробнитцтва на підпорядкованому підрозділі. Підбір та адаптація підлеглого персоналу (Line management , лінійний персонал). Бюджетування витрат та контроль фактичного розходу коштів, відповідно до визначеного плану. Проведення зустрічей з підряником по автоматизованим лініям сортування на предмет безперервної модернізації та іновації, для підвищення ефективності сортування.

Травень 2024 р. – теперішній час
Директор департаменту контролю діяльності філій Компанія BusMarket Group
Завдання та обов’язки

Управління бізнес-процесами:
Аналіз, оптимізація та контроль всіх операційних процесів департаменту філіальної мережі, забезпечуючи їх ефективність та відповідність стратегічним цілям.
Координація роботи департаментів:
Забезпечую злагоджену взаємодію між різними відділами, сприяючи ефективній комунікації та співпраці.
Моніторинг KPI:
Відповідаю за досягнення ключових показників ефективності (KPI), відстежуючи їх та вживаючи заходів для покращення результатів.
Впровадження інновацій:
Ініціюю та впроваджую зміни, що сприяють розвитку філій компанії, покращенню операційної діяльності та адаптації до змін на ринку.
Робота з персоналом:
Займаюсь побудовою ефективної команди, мотивацією співробітників та розвитком корпоративної культури.
Забезпечення операційної стабільності:
Проводжу стеження за безперебійним функціонуванням всіх операційних систем, впроваджую системи планування та контролюю виконання поставлених завдань.
Вирішення конфліктів та проблем:
У разі виникнення конфліктів або проблем між відділами, беру на себе відповідальність за їх вирішення.
Взаємодія з генеральним директором:
Звітую перед генеральним директором про результати своєї діяльності, надаючи необхідні звіти та аналітику.
Управління ризиками:
Проводжу оцінку ризиків, визначаю потенційні загрози для філій компанії та розробляю заходи щодо їх мінімізації.
Взаємодія з фінансовим департаментом:
Співпрацюю з фінансовим директором, забезпечуючи ефективне управління фінансовими потоками та бюджетуванням.
Впровадження інформаційних технологій:
Аналізую потреби компанії в ІТ та розробляю плани щодо впровадження необхідних сервісів та інструментів.
Інші загальні функції:
• Контролюю та забезпечую повний цикл діяльності філіалів компанії на території України.
- Розробляю та впроваджую нормативні документи, які регулюють функції всіх працівників філіальної мережі компанії. (Логістичні бізнес – процеси, фінансові, співпраця з суміжними департаментами), посадові інструкції, інструкції на робоче місце. Розробка та контроль виконання KPI філій компанії. Формування стратегії розвитку філіальної мережі компанії. Контроль виконання бюджету (впровадив Profit & Loss в компанії), затвердження стандартів навчання та програм онбордингу для новачків всіх підрозділів філіальної мережі). Контроль роботи госп. Відділу по частині забезпечення Основних засобів, МШП, ТМЦ тощо. Контроль за наявністю оборотного товару на філіях компанія. Розробка ланцюгів поставок для максимально оперативного та фінансово – ефективного підживлення ввірених підрозділів. Участь в підборі персоналу на керівні посади компанії (керівники філій, заступники керівників філій). Проведення переговорів та залучення підрядників для забезпечення стандарту середовища складських приміщень філій компанії.
Додаткові функції:
• Забезпечення належного технічного стану легкових та вантажних автомобілів на підрозділах
• Контроль вчасності проходження ТО автомобілів на підрозділах
• Співпраця із страховими компаніями
• Співпраця із сервісними центрами (МРЕВ)
• Контроль забезпечення водіїв авто, основними та запасними паливними картками.
• Контроль вчасного проходження водіями медичного огляду
• Заключення договорів з СТО та авто мийками для вчасного та ефективного обслуговування автопарку
• Забезпечення запасними частинами складу АВТО, для оперативного вирішення питань по ремонту авто.
• Введення в експлуатацію, нових придбаних автомобілів для підрозділів компанії (філій).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: