Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 Файл

Олена

Директор з логістики

Возраст:
50 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

МЕЛЬНИК ОЛЕНА

Дата народження: 10.08.1973
Регіон: Україна
Контактний тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:
2014 – 2015MBA
Спеціалізація: Логістика в агробізнесі
2003 – 2005Черкаський Державний Політехнічний Університет.
Спеціальність: облік та аудит
1990 – 1995Черкаський Державний Педагогічний Університет ім. Б. Хмельницького.
Спеціальність: хімія і біологія

Член УКАБ (Український клуб аграрного бізнесу) з 2016 р.

ДОСВІД РОБОТИ:

04.2023- 04.2024 Vitagro Partner
Українська компанія по виробництву та дистрибуції насіння, засобів захисту рослин, мікродобрив, інокулянтів.
Керівник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: відділ транспортної логістики, механік, аналітик, 2 керівники складів. Загальний штат у підпорядкуванні 20 працівників.
• Управління транспортною (внутрішньою, ЗЕД) та складською логістикою
• Оцінка, покращення та впровадження логістичних процесів у бізнесі, зокрема у сферах складської та транспортної логістики
• Автоматизація логістичних процесів шляхом розробки технічного завдання та успішна реалізація модуля логістики в програмі 1С
• Впровадження модулю Нової Пошти в програмне забезпечення для автоматизації контролю за витратами з урахуванням розподілу витрат на доставку відповідно до категорій бухгалтерського обліку.
• Оптимізація логістичних ланцюгів поставок: постачальник-склад, склад-склад, склад-клієнт
• Розробка та впровадження стратегій для зниження затрат на складське утримання
• Менеджмент та управління витратами власного автопарку
• Аналіз даних та розробка стратегічних рекомендацій на основі інформації про логістичні потоки
• Створення системи контролю документообігу логістики
• Розробка та захист бюджету відділу, визначення стратегічних цілей та планування витрат
• Управління фінансовими ресурсами доставки, збереження товарів та ремонту техніки.
• Розробка та впровадження ключових показників ефективності (KPI) та систем мотивації працівників відділу.
Досягнення:
• Проведення системного аналізу та оновлення діючих процесів у відділі
• Впровадження автоматизованої системи управління логістикою з використанням програмного забезпечення 1С для оптимізації обробки замовлень, планування маршрутів та контролю транспортних витрат
• Економія витрат на доставку продукції 30% порівняно витрат минулого року

07.2022 –04.2023Агробудівельний Альянс «Астра»
Один з найбільших постачальників і сервісних операторів с/г техніки в Україні.
Керівник транспортної логістики
• Управління логістикою сільськогосподарської техніки та СГ продукції зернових та олійних культур (імпорт, експорт та перевезення по Україні, доставка залізничним та автотранспортом)
• Розробка бізнес-процесів логістики. Вдосконалення та оптимізація логістичних процесів в компанії.
• Документальний супровід митного оформлення вантажу (ЗЕД).
• Аналіз ринку транспортних послуг. Розробка цінової політики щодо перевезень.
• Укладання договорів на експедиторські послуги по залізничному та автотранспорту.
• Контроль, підтримка та забезпечення необхідного документообігу та платежів.
• Формування технічних завдань та систем звітності для 1С за напрямом логістики.
Досягнення:
• Формування та впровадження бізнес-процесу для відвантаження зерна на зовнішні ринки;
• Розробка ефективної системи розрахунків з перевізниками
• Систематизація існуючих процесів перевезення сільськогосподарської техніки;

08.2020 – 05.2022Harveast (СКМ)
Українська компанія, яка керує сільськогосподарськими активами в Київській, Житомирській та Донецькій областях. Земельний банк — 132 тис. га
Директор департаменту логістики ДП «Ілліч Агро Донбас»
У прямому підпорядкуванні: керівник диспетчерського відділу, керівник транспортного відділу, фахівець з кадрів та зарплати, менеджер з документообігу, 4 механіки АТП (загальний парк 120 авто). Загальний штат департаменту 156 працівників.
• Забезпечення ефективного транспортування вантажів та пасажирів. Управління автопарком.
• Організація та планування перевезення продукції з полів (96 тис га).
• Виконання контрактів щодо добових квот вивезення продукції в порт та відвантаження.
• Відвантаження та контроль виконання контрактів на сторонніх контрагентів.
• Приймання добрив, переукладання, пролонгація договорів із залізницею.
• Формування бази перевізників. Переговори та укладання договорів.
• Формування розцінок на різні види перевезень. Прорахунок оптимальної кількості машин. Оптимізація маршрутів.
• Контроль переміщення ТМЦ. Оптимізація логістичних витрат.
• Розробка KPI для співробітників підрозділу, розробка звітності, аналіз виконання.
• Контроль та забезпечення документообігу, своєчасних взаєморозрахунків із контрагентами.
• Формування технічних завдань для автоматизації логістичних процесів.
• Складання та контроль бюджету відділу.
Досягнення:
• Оптимізація кількості працівників підрозділу, перерозподіл функцій (5% від 164 чол).
• Скоротила найманий транспорт з 230 до 150 (оптимізація маршрутів, сервісу диспетчеризації, зменшення часу простоїв). Знизила розцінки на перевезення нижче середньоринкових на 10-15%.
• Створення бази стабільних контрагентів - знизила розцінки в збиральну кампанію, додатковий прибуток компанії від наданих послуг.
• Корекція бізнес-процесів підрозділу, створення нових ланцюгів, уникнення розширення штату, зменшення часу на виконання замовлень, зменшення помилок документообігу.
• Розробка та впровадження корпоративного інтернет ресурсу по консолідації та оптимізації виконання замовлень на перевезення від внутрішніх клієнтів з прозорою звітністю- зменшення нераціонального використання транспорту компанії, оптимізація робочого часу.
• Встановлення точок контролю на пріоритетних напрямках діяльності підрозділу - вчасність отримання інформації та надання даних учасникам бізнес-процесів.
• Аналітика транспортних ресурсів: виявлення непродуктивних одиниць транспорту.

09.2019 – 03.2020 Смарт Агро Менеджмент
Транспортна компанія, оператор логістичних послуг під ключ
Заступник директора по розвитку
• Запуск роботи компанії "з нуля". Первинний аудит ніші компанії, вибір стратегії розвитку.
• Запуск, побудова комплексних проектів із розробки та впровадження бізнес-процесів.
• Маркетингова стратегія компанії-сайт, презентація, комерційна пропозиція.
• Проведення переговорів, підписання контрактів з продажу логістичних послуг компанії.
• Підготовка компанії до міжнародної сертифікації ISO 9001.
Досягнення:
• Створення бізнес-процесів, опис процедур, формування структури компанії для виходу на український та міжнародний ринки.
• Формування бази крупних клієнтів компанії: перехід від посередницьких послуг до прямих контрактів - збільшення доходу компанії.
• Розробка стратегії розвитку компанії на 2 роки, вибір оптимальної моделі послуг.
• Побудова структури звітності за напрямками, доопрацювання модулів в 1С - скорочення часу на виконання операцій, виявлення слабких місць в роботі.

02.2018 – 04.2019 Агропросперіс
Група компаній, вирощування зернових та олійних культур, зберігання та продаж на світові ринки. Земельний банк — 300 тис. га.
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: 4 менеджери з логістики ЦО, 4 керівники диспетчерських відділів у регіонах. Функціональне керівництво логістикою 52 підприємств, складською службою на аутсорсингу (3 склади). Загалом у підпорядкуванні 98 працівників.
• Аудит та проектна робота з реструктуризації логістики холдингу.
• Робота з транспортними компаніями (пошук контрагентів, перевезення автотранспортом та залізничним транспортом). Документальний супровід митних та транспортних операцій.
• Порівняльний аналіз фрахту та брокерських послуг.
• Проект: «Аналітика польової логістики холдингу та способи оптимізації витрат».

Досягнення:
• Оптимізація кількості складів та об’єму приміщень, які використовувала компанія з урахуванням максимальної ефективності оберненості товарів та складських запасів- зменшення витрат на складське зберігання на 20% від попереднього року.
• Створення логістичних ланцюгів доставки з урахуванням специфіки продукції та термінів доставки - зменшення кількості найманого транспорту при дефіциті у високий сезон, стабілізація ціни на перевезення, вчасне отримання товару замовниками з дотриманням норм перевезення продукції.
• Оптимізація витрат: зменшення витрат на найманий транспорт (завдяки диференціації перевізників) на 13 млн грн, стабілізація та зменшення розцінок на роботи перевізників на 5-7% по року (зменшення кількості найманого транспорту з 2500 одиниць на 1700 автомобілів без зміни термінів збиральної компанії та дефіциту транспорту).
• Стабілізація розцінок по регіонах на весь термін збиральної компанії.

03.2013 – 02.2018Кернел
Найбільший у світі виробник і експортер соняшникової олії, провідний виробник і постачальник сільськогосподарської продукції на світові ринки. Земельний банк – 506 тис. га
Керівник напрямку логістики (9 кластерів)
У прямому підпорядкуванні: 9 керівників логістично-диспетчерських служб кластерів, 11 логістів, 9 фахівців з документообігу. Загальний штат у підпорядкуванні 100 працівників.
• Формування єдиних стандартів та процесів з управління транспортом.
• Побудова структури служби, залучення та навчання працівників.
• Управління та координація роботи диспетчерських центрів з логістичного спрямування.
• Розрахунок витрат за доставку, рентабельність доставки.
• Планування місць зберігання з урахуванням посівних площ.
• Централізація функції підбору транспортно-експедиторських послуг.
• Створення тендерної документації, погодження тендерів на перевезення.
• Прорахунок оптимальної кількості найманих машин.
• Оптимізація втрат під час транспортування.
• Розрахунок щоденних транспортних навантажень холдингу.
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу.
Досягнення:
• Створення логістично-диспетчерських центрів, якісне управління логістикою на кластерах, коректна інформація для Центрального офісу.
• Створення єдиної моделі управління на всіх кластерах, підбір оптимальної схеми робити з зовнішніми та внутрішніми клієнтами.
• Впровадження WMS - зменшення помилок та кількості штату.
• Зниження вартості 1 тони перевезеного врожаю на 15% порівняно з попереднім періодом (у перший рік) за не зниження вартості палива на ринку.
• Градація розцінки для платників та не платників ПДВ – економія в порівнянні з минулим роком 9 млн грн.
• Оптимізація розцінок, економія склала 1,3 млн грн. за сезон.
• Централізація функції підбору транспортно-експедиторських послуг (1800 авто, 300 сільгосптехніки щодня, тральні перевезення).
• Скорочення середнього часу простою під елеваторами з доби до 3 годин, підвищення ефективності використання власного транспорту, міграція найманого транспорту між кластерами відповідно до збиральних компаній, закупка тралів на Західному регіоні, які окупились за сезон.
05.2011 – 08.2012ПВКП Едельвейс-А
Виробник бакалійних товарів під ТМ «Житниця» і «Меланка», дистрибутор ТМ «Олейна», «Королівський смак», «Щедрий дар», «Мрія» та ін. 1500 найменувань товарів в прайсі
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: керівник експедиційно-транспортної служби, 2 керівники складів, 2 керівники операційних відділів. Загальний штат у підпорядкуванні 50 працівників.
Досягнення:
• Зменшення помилок при формуванні замовлень, ріст кількості замовлень, зменшення витрат компанії на списання неліквідної продукції з 30 тис. до 700 грн. за період.
• Зменшення недостачі щомісячної складської інвентаризації з 5 тис до 300 грн.
• Розробка ТЗ в 1С та впровадження проекту логістики в роботу - скорочення штату працівників на 15% зі збільшенням обсягів продажів компанії на 10-12%.

12.2009 – 03.2013ТД Поляков
Дистрибутор продуктів харчування та напоїв; ТМ: Bacardi, Chivas, Jameson, Becherovka, Scots Lion, Martini, Askaneli, Тигран, Шабо, Artemovsk Winery», «КЗШВ», «Чернігівське», «Pepsi», «Сандора», «Агуша», «Жако», «Марія»
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні начальник складу, начальник складу віп-продукції, керівник експедиційної служби, керівник транспортного відділу, керівник операційного відділу. Загальний штат у підпорядкуванні 200 працівників.
Досягнення:
• Економія логістичних витрат компанії на 7% за період роботи.
• Побудова ефективно працюючих моделей взаємодії та структури у сфері логістики.

02.2009 – 12.2009ПСП Ньютон
Дистрибуція напоїв ТМ «Оболонь», «Рогань», «Сандора», снекових груп. Штат 70 працівників.
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: 5 диспетчерів.
Досягнення:
• Впровадження GPS навігації та контролю руху- зменшення витрат палива на 5%
• Розробка та впровадження системи обліку та планування витратної та прибуткової частини підприємства, інтеграція її з системою бухгалтерського обліку.

10.2007 – 04.2008Західна молочна група
Підприємство у складі ГК Континіум. ТМ «Комо», «Гурманіка», «Молочна родина»
Директор Черкаської філії
У прямому підпорядкуванні: начальник торгової команди, головний бухгалтер, завідуючий складом, логіст, начальник операційного відділу, начальник транспортного відділу, 12 експедиторів. Загальний штат філії 40 працівників.
Досягнення:
• Організація роботи представництва, філії та відділу "з нуля".
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу.
• Зменшення загальних витрат підприємства на 38% за період роботи.
• Збільшення клієнтської бази з 20 до 250 контрагентів, вхід в крупні торгові мережі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: