Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олександр

Керуючий, директор, начальник, заступник підрозділом, філією, представництвом, 39 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор департаменту продажів (ДП)

с 04.2020 по наст. время (5 лет 4 месяца)
Страхова компанія «ГРАВЕ УКРАЇНА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

-організація та контроль за здійсненням продажів страхових продуктів (діяльності пов'язаної з укладенням договорів страхування) у відповідності з методичними вказівками та стандартами;
-виконання плану продажів страхових продуктів, аналіз і встановлення причин виконання/невиконання поставлених бюджетів, висновки і пропозиції щодо поліпшення показників;
- участь в зборі інформації щодо ринку та конкурентного середовища та участь в розробці нових програм, продуктів та систем мотивації;
-встановлення та налагодження ділових контактів з клієнтами;
-контроль за якісним обслуговуванням клієнтів згідно зі стандартами Товариства;
-організація діяльності ДП (аналіз клієнтської бази, виявлення цільових груп пріоритетних клієнтів і продаж страхових продуктів, розподіл каналів продажів між працівниками, загальна координація діяльності підпорядкованих підрозділів, розширення клієнтської бази Товариства, забезпечення контролю за збором даних про потенційних клієнтів з метою створення бази даних потенційних клієнтів, сприяння збільшенню об’єму продажів страхових продуктів Товариства, організація на території, за місцезнаходженням ДП, точок продажів з метою залучення нових клієнтів, контроль якості обслуговування клієнтів працівниками підпорядкованих підрозділів);
-забезпечення планування (фінансового планування загальних результатів роботи ДП, а також індивідуальне планування фінансових результатів кожного працівника ДП по кожному каналу продажів, оперативне планування діяльності ДП, планування потреб для забезпечення діяльності у різних каналах продажів);
-пошук та підбір персоналу для ДП (пошук, підбір нових працівників та страхових агентів, відбір кандидатів і надання рекомендацій уповноваженій особі Товариства для прийняття рішення щодо укладення трудового договору з кандидатом, здійснення пошуку нових партнерів та страхових агентів, участь у проведенні навчальних заходів, семінарів та тренінгів, оцінка діяльності працівників ДП та страхових агентів, ;
-контроль за забезпеченням обліку та збереженням бланків суворої звітності та/або бланків суворого обліку;
-організація звітності працівників ДП, страхових агентів за всіма каналами продажів;
-стимулювання різних каналів продажів страхових продуктів в частині збільшення об'ємів продажів та аналіз ефективності кожного каналу продажів;
- підготовка та участь в процесі тендерних закупівель на спеціалізованих майданчиках;
-контроль за діяльністю працівників, страхових агентів та партнерів ДП;
-забезпечення оперативної звітності ДП перед Товариством.

Начальник відділу клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу

с 03.2018 по 04.2020 (2 года 1 месяц)
АТ Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів. мікро-, малого та середнього бізнесу, виявляю їх потреби щодо банківського обслуговування, в т.ч здійснюю моніторинг клієнтської бази відділення з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів;
- організація та проводення зустрічей (перемовин) з клієнтами, презентації, підготовка та надсилання комерційних пропозицій клієнтам щодо співпраці з банком;
- забезпечення координації роботи клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу з Банком в частині взаємодії зі всіма необхідними підрозділами;
- супроводження портфелю активних клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, а саме: своєчасне інформування клієнтів про нові банківські продукти і про всі зміни, які стосуються клієнтського обслуговування, забезпечення наявності (оновлення) актуальної інформації про клієнтів у системах банку;
- забезпечення розрахункового обслуговування корпоративних клієнтів за операціями з купівлі/продажу/обміну іноземної валюти на МВРУ та переказів іноземної валюти та в гривні з нерезидентами (проведення експортно-імпортних операцій через лоро рахунки банків – кореспондентів, інвестиції).
- здійснення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення операцій, які підлягають фінансовому моніторингу, надання повідомлення про такі операції відповідальному працівнику з фінансового моніторингу. У разі встановлення/продовження ділових відносин з публічним діячем, близькою або пов’язаною з ним особою, вживття заходів відповідно до вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів Банку.
- здійснення збору, перевірки необхідних документів для проведення кредитної операції;
- здійснення оцінки фінансового стану клієнтів та оцінку репутації клієнтів при зборі документів на кредитування;
- забезпечення підписання договорів за кредитними операціями;
- приймання участї у перевірці стану та умов зберігання предметів забезпечення та інформування позичальника щодо продовження терміну дії договорів страхування;
- у заходах щодо роботи з простроченою заборгованістю (до 90 днів) та її погашення ;
- організація ефективної роботи співробітників відділу по належному обслуговуванню діючих клієнтів та у процесі виконання поставлених перед відділом задач :
- навчання, розвиток персоналу, налагодження комунікацій між співробітниками;
- участь у робочих нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції підрозділу;
- забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
- забезпечення проходження співробітниками відділу дистанційного навчання, участі в семінарах;
- забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
- забезпечення проходження співробітниками відділу навчання, участі в семінарах, тренінгах, за необхідності, проведення додаткового навчання;
- виконання інших обов'язків, віднесених до компетенції підрозділу.

Начальник відділу організації продажів підрозділу

с 09.2016 по наст. время (8 лет 11 месяцев)
АТ «Ощадбанк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов’язків між працівниками відділу,
контроль за їх виконанням;
- організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;
- аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
- контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
- збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;
- надання пропозицій щодо розвитку мережі,закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
- навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;
- доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
- організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;
- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;
- взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
- аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
- організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування ;
- участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
- участь у розбудові партнерської мережі, координація та моніторинг роботи установ в зоні відповідальності з партнерами банку;
- проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
- проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
- підбір працівників, співбесіда та оцінка якості.

Заступник директора Житомирської дирекції ПАТ «БАНК ФОРУМ»

с 06.2013 по 06.2015 (2 года)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників за напрямком; залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів; організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; моніторинг наявного кредитного портфелю з метою недопущення прострочки; пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту ; контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких партнерських відносин з партнерами; аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів; пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій; проведення навчань та тренінгів для підлеглих; підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку; організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

Керуючий відділення Житомирська дирекція

с 05.2012 по наст. время (13 лет 3 месяца)
ПАТ Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Керівництво працівниками відділення, розподіл між ними посадових завдань та обов’язків, контроль за їх виконанням; забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників; залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів; організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування по поточних рахунка та у рамках зарплатного карткового проекту ; аналіз динаміки доходів та витрат відділення, фінансового результату діяльності відділення; контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку; організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; забезпечення дотримання працівниками відділення вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів банку, виконання вимог правил внутрішнього трудового розпорядку, правил охорони праці та пожежної безпеки; налагодження стійких партнерських відносин з автосалонами та агентствами з продажу нерухомості у м. Житомирі; аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню пасивів фізичних та юридичних осіб.

Директор відділення

с 01.2011 по 06.2012 (1 год 5 месяцев)
ПАТ КБ «Правекс-Банк» в м. Житомирі, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи Відділення; Загальне управління та контроль за роботою працівників; Консультування клієнтів; Залучення клієнтів та виконання планових показників Відділення; Продаж та обслуговування депозитів та відкриття поточних рахунків приватним клієнтам; Продаж та обслуговування беззаставних кредитів,карткових рахунків,кредитів під заставу, інкасування чеків, робота з дорожними чеками приватних клієнтів,робота з векселями; Продаж та обслуговування кредитів мікробізнесу, документарні операції, робота з грошовами переказами, робота з зарплатними проектами; Здійснення фінансового моніторингу; Ведення позабалсового обліку цінностей, забезпечення схоронності грошових коштів,печаток, штампів,ключів.Обслуговування банкоматів в межах наданих повноважень; Виконання вимог чинного законодавства України. Дотримання вимог інформаційної безпеки.

Начальник відділення

с 04.2007 по 11.2009 (2 года 7 месяцев)
VAB банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділення; пошук та залучення клієнтів; збільшення обсягу продажів банківських продуктів на відділенні; аналіз ринку потенційних клієнтів; аналіз якості та ефективності роботи відділення; контроль якості обслуговування клієнтів на відділенні; управління командою відділення, наставництво.

Менеджер з продажу кредитних продуктів

с 03.2007 по 04.2007 (1 месяц)
1-ї Київської філії АТ ВАБанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Заступник керуючого відділенням

с 06.2006 по 02.2007 (8 месяцев)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Старший менеджер індивідуального бізнесу

с 03.2006 по 06.2006 (3 месяца)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер відділу моніторингу кредитів та заставних операцій

с 02.2005 по 02.2006 (1 год)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Економіст відділу кредитних операцій індивідуального бізнесу

с 06.2004 по 02.2005 (8 месяцев)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Головний спеціаліст-бухгалтер відділу виконання бюджету

с 06.2002 по 11.2002 (5 месяцев)
УПФУ Чернігівського р-ну, Чернігів (Державні організації)

Касир обмінного пункту

с 08.2001 по 07.2002 (11 месяцев)
АКБ «Полікомбанк», Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

Образование

Державна агроекологічна академія України

Облік та аудит, економіст-бухгалтер, Житомир
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 9 месяцев)

Диплом з відзнакою, стажування за кордоном

Дополнительное образование и сертификаты

VAB академія, Техніка ефективних продажів

2009 р. 5 днів

VAB академія, Комплексне фінансове обслуговування клієнтів в структурному підрозділі банку

2009 р. 5 днів

VAB академія, Ефективна комунікація

2010 р. 2 дні

VAB академія, Ефективний менеджмент

2010 р. 5 днів

Бізнес-тренінг ПАТ КБ «Правекс-Банк» "Ефективні продажі"

2011 р. 5 днів

Успішне проходження тренінгів з продажів та менеджменту в ПАТ «БАНК ФОРУМ», АТ «Ощадбанк» та СК «Граве Україна»

2016-2021

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Adobe Photoshop
  • Робота з оргтехнікою
  • ABBYY FineReader
  • Відкриття підрозділу " з нуля" та виведення в беззбитковість
  • Створення ефективного колективу
  • Досягнення високих результатів з управління продажами

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Французский — начинающий

Рекомендации

Маю офіційну відстрочку від мобілізації.

Маю офіційну відстрочку від мобілізації.

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, ініціативність, ввічливість, вміння спілкуватися з людьми, здатність освоювати нові ділянки роботи за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты