Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 PRO

Євген

Операційний директор

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу автоматизації та операційної ефективності

с 10.2022 по наст. время (1 год 7 месяцев)
Агросем, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

1. Опис усіх діючих процесів компанії за напрямом «Міжнародна Логістика»
2. Пошук та удосконалення діючих механізмів роботи співробітників
3. Скорочення витрат як за процесами так і за часом
4. Збільшення швидкості обробки інформації
5. Написання ТЗ розробникам щодо вдосконалення діючих процесів в 1С.
6. Прорахунок часу, що витрачається на обробку процесу, побудова «Карти цінності процесу»
7. Занурення у процеси міжнародної логістики для пошуку інструментів покращення діючих процесів.
8. Формування карти роботи з контролю побудови процесів та звітність ТОП складу компанії.
9. Отримання замовлень безпосередньо від ТОП складу компанії на оптимізацію процесів з Міжнародної логістики.
10. Побудова аналітичних звітів з міжнародної логістики у Power BI.
11. Формування витрат по Експорту зерна у Європу. Формування постатейно витрат та пошук шляхів по скороченням витрат.

Досягнення:
1. Проведення повного моніторингу перевізників, за пропозиціями на ринку, порівняння цін конкурентів між собою та вибір топ перевізників ціна/якість
2. Скорочення витрат на перевезення вантажів на 50 000 євро тільки по доставці техніки, через проведений аудит перевізників
3. Підписання договорів із компаніями, які допомогли зекономити до 30% на перевезеннях вантажів
4. Повнівна автоматизація процесу в 1с для Логіста з імпорту техніки, добрив, інструментів та ін. Оптимізація ручної роботи логіста з затамажування вантажів, формування Інвойсів, зменшення комунікації з іншими підрозділами для прискорення даного процесу в 1с.
6. Побудова інструменту для відстеження переміщення заявки на логістику в 1с за аналогією процесу «КАНБАН». TO DO| DOING | DONE.
7. Побудова процесу та опис «болячок» по процесу TRADE зернових по ж/д.
8. Формування на щомісячній основі дайджесту щодо роботи відділу «Міжнародної Логістики», з основними цифрами, коментарями та висновками про його роботу.
9. Запуск з 0 тендерної площадки на на кплатформі APS Tender, по перевезенню імпорт автоперевезення, перевезення ЖД по Україні (зерновий трейдинг.)
10. Скорочення витрат на логістику до 30-35% вартості перевезення, прозорість проведення закупівлі послуг.

Директор з оптимізації процесів

с 03.2022 по 09.2022 (6 месяцев)
Malva, Хмельницкий (Легка промисловість)

1. Побудова дистанційного відділу продажів у компанії з використанням CRM системи Bitrix
2. Розробка матеріалів для якнайшвидшої адаптації співробітників та вихід на лінію
3. Промальовування Бізнес процесу підприємства для пошуку основних багів по вирві продажів.
4. Пошук оптимізації, перебудова процесу, впровадження додаткових інструментів з аналізу показників
5. Створення звітності по компанії за її ключовими показниками
6. Створення вирви найму та адаптації співробітників, автоматизованого збору людей з Work.ua
7. Побудова звітності по KPI співробітників, що працюють у компанії
8. Побудова автоматизованого підрахунку заробітної плати працівників
9. Створення комплексу заходів щодо підвищення ефективності співробітників, а також компанії в цілому, із середнього показника ефективності в 60% (2021-2020), до 65% на липень 2022 року

Досягнення:
1. Створено автоматичну вирву найму нових кандидатів c work та rabota
2. Створено звітність щодо відстеження показників компанії
3. Створено автоматизований звіт щодо підрахунку ЗП співробітників
4. Створено навчальні матеріали а також програма онлайн навчання та адаптації новачків
5. Запущено проект нематеріальної мотивації працівників.

Заступник операційного директора

с 08.2018 по 03.2022 (3 года 7 месяцев)
4service, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

1. Збір та складання щомісячної звітності по компанії
2. Формування Бази даних доходів та витрат по компанії
3. Оптимізація роботи відділів компанії загалом
4. Побудова БП підрозділів та пошук оптимальних рішень для вирішення питань та скорочення часу роботи
5. Складання брифів під формування цін послуги компанії
6. Формування презентацій для клієнтів та участь у закупівлях послуг від компанії
7. Формування та прорахунок ЗП співробітників (1500 чол.)
8. Впровадження та підрахунок КПІ компанії, аналіз та управління КПІ
9. Формування щоквартальних звітів щодо роботи відділу Проектних менеджерів
10. Складання дорожньої карти за проектами, відстеження поточної ситуації
11. Складання та Аналіз даних по проектам, розподіл усередині проектної команди
12. Курування відділу проектних та операційних менеджерів
13. Формування навчання для співробітників компанії
14. Контроль за виконанням роботи працівників для досягнення виконання показників

Досягнення:
1. Створено автоматизований підрахунок заробітної плати більш ніж 1500 співробітників з різними системами мотивації та KPI
2. Скорочення витрат за навчання співробітників компанії більше ніж 20%.
3. Впровадження проектних інструментів для відстеження ефективності проектних менеджерів. (Проведення ретроспективи з проблемних проектів зі звітами, які містять Опис про Терміни, Якість, Бюджет)
4. Підвищено швидкість обробки анкет валідаторами на 30%.
5. Підвищення клієнтської якості вичитування анкет на 10%.
6. Впровадження звітності за проектними менеджерами з основними показниками за виконаними KPI (За форматом: Терміни - вичитка та хвости, Гроші - бюджет, КПІ показники, Фрод - вичитка з висновками щодо кожного проекту.)
7. Зниження витрат на обслуговування проектів шляхом запровадження мотиваційних складових, проектних змін на портфелях проектних менеджерів. (Детальніше на співбесіді)
Що спричинило скорочення витрат бюджету на всіх проектах компанії, сума економії бюджету на рік до 2 млн грн. (що покриває місячну зарплату співробітників операційного відділу)

Керівник сектору оцінки майна

с 01.2017 по 08.2018 (1 год 7 месяцев)
Банк ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Оцінка, переоцінка портфеля діючих та нових застав сектора МКК;
• Оптимізація діючого потоку та покращення якості оцінок;
• Розробка та побудова взаємодії між підрозділами Бізнесу та Ризиків;
• Контроль та супровід оцінок, проведених менеджерами КБ;
• Координування та навчання працівників малого бізнесу щодо проведення оцінки майна;
• Складання та написання методології щодо процесів оцінок для Бізнесу та порядку взаємодії сектору моніторингу та оцінки;
• Планування та прогнозування потоку оцінок МКК, побудова звітності на щомісячній основі;
• Розрахунок та побудова аналітичних оглядів ринку з житлової нерухомості великих міст України;
• Прогнозування індикативу на біржові товари та публікація цін на внутрішніх ресурсах банку;

Головний спеціаліст департаменту кредитних ризиків, відділу роботи з заставним м

с 11.2013 по 08.2018 (4 года 9 месяцев)
Банк ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Оптимізація проектів під час проведення оцінки забезпечення;
• Розробка проектів з метою зменшення трудовитрат працівників при оцінці заставного майна, супровід та написання ТЗ для відділів ІТ;
• Побудова оптимізації роботи із СОД,
• Розробка та впровадження методології та проведення масової переоцінки транспортних засобів відповідно до 23-ї постанови НБУ;
• Розробка та впровадження методології з переоцінки чинного портфеля нерухомого майна, відповідно до 23-ї постанови НБУ;
• Збір та побудова на щомісячній основі аналітичних даних щодо зміни вартості біржових товарів;
• Збір інформації для проведення аналізу, динаміки зміни вартості різних видів заставного майна, надання звітності за кожний квартал.
• Побудова річного планування роботи відділу заставного майна;
• Побудова графіка переоцінок по портфелю, що діє;
• Оцінка майна на етапі ухвалення рішення, визначення ліквідності майна;
• Переоцінка заставного майна від напрямів КБ та ДПА;
• Прийняття на погодження робіт з діючих та нових застав ЮЛ та ФО;

Провідний спеціаліст відділу роботи з заставним майном

с 06.2012 по 11.2013 (1 год 5 месяцев)
Банк ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

· Оцінка (підтвердження оцінки) майна, майнових прав, які виступають предметом застави за кредитними договорами та іншими зобов'язаннями клієнтів банку;
· Складання відповідних звітів;
· Аналіз первинних документів, наданих для оцінки;
· Перевірка вибору методики оцінки та відповідних результатів, наданих суб'єктом оціночної діяльності;
· Складання звітності з приводу правильності незалежної оцінки;

Експерт-оцінювач заставного майна + моніторинг

с 06.2008 по 12.2012 (4 года 6 месяцев)
ООО "Реноме Груп" (акредитація ПАО Банк "Киев", ПАО Банк "Глобус"), Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Підготовка та збір документів, необхідних для проведення оцінки на всіх її етапах.
• Аналіз доцільності прийняття заставу під забезпечення майна;
• Проведення моніторингу заставного майна;
• Проведення досліджень попиту та пропозиції на ринку збуту нерухомості;
• Проведення оцінки комерційної та житлової нерухомості;
• проведення оцінки дорожньо-транспортних засобів, оцінка збитків при ДТП;
• Проведення оцінки спеціалізованого (стандартного) та неспеціалізованого обладнання, оцінка обладнання за контрактами з використанням ВМД;

Головний спеціаліст сектору досудового стягнення

с 12.2006 по 06.2008 (1 год 6 месяцев)
КБ "Русский Стандарт", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Контроль за поверненням коштів;
• Організація і здійснення комплексу заходів щодо розшуку боржників і стягнення проблемної заборгованості;
• Виконання планових показників щодо зниження рівня простроченої заборгованості банку;
• Ведення бази даних, що відображає результати роботи з боржником;
• Ідентифікація осіб, які вчинили шахрайські дії;
• Підготовка звітів;
• Організація роботи підлеглих;
• Навчання співробітників;

Економіст

с 08.2006 по 12.2006 (4 месяца)
КБ "Приватбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Аналіз доходів позичальника;
• Проведення пошукових заходів щодо визначення заборгованості позичальника в інших фінансових установах;
• Інформування відповідних служб банку при виявленні шахрайських дій з боку позичальника;
• Видача кредитних карток методом скорингу;

Агент зі страхування орендованого приміщення

с 03.2006 по 05.2006 (2 месяца)
СК "АРМА", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Пошук і ведення клієнтської бази;
• Надання консультаційних послуг зі страхування орендованого приміщення;
• Виїзд і підписання договорів страхування;

Образование

Університет економіки та права "КРОК"

Банківська справа, Киев
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

2003 - 2007 КРОК Університет економіки та права
Економіка та підприємництво/Банківська справа, магістр банківської справи

Дополнительное образование и сертификаты

Luxoft, Проектный менеджер

2018, 2 месяца

LABA, Автоматизація систем звітності

2022

LABA, Power BI

2022, 1 місяць

Знания и навыки

MS Office Управлінські навички Ведення звітності BPMN Консолідація Управління проектами Координація команди Відношення до проектів як до своїх власних

Знание языков

Английский — выше среднего

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: