Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 февраля 2024 Файл

Ольга

Бухгалтер по первичной документации

Возраст:
48 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОЛЬГА ЗАХАРЕНКО
48 лет,
не замужем
есть дочь - 25 года
без вредных привычек

ОСВІТА

1993 - Вище професійне училище № 58 м.Донецька,
спеціальність - продавець непродовольчих товарів
ІІІ категорії.
1997-2000 - Донецький гірничо-економічний
технікум, спеціальність - бухгалтерський облік.
КУРСИ

1995 - навчання за спеціальністю "Бухгалтерський облік" (бух.облік
на підприємстві всіх форм власності, оподаткування)
2003 - курс "Комп'ютерних технологій"
2023 - курс "Бухгалтерський та податковий облік + програма BAS
(1C)"
Контактна
ДОСВІД РОБОТИ
інформація
1993 (5 місяців) - продавець ІІІ категорії
1994-1995 - продавець ІІІ категорії
1995 - експедитор у відділі матеріально-технічного постачання на
ПАТ шахта ім. О. Ф. Засядька
2004-2017 - табельник (нарядник) на будівельно-монтажному
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
управлінні на ПАТ шахта ім. О. Ф. Засядька
2022-лютий 2024 - адвокатське об’єднання (м.Запоріжжя)
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
Запоріжжя
впевнений користувач ПК: MS Office, Google-сервіси, поштові
клієнти;
досвід використання оргтехніки;
навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі
Інтернет;
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
написання заявок на матеріали; складання графіка та оформлення
обліку відпусток, оформлення наказів і лікарняних (акти з
невиробничих травм), місячний звіт осіб по виходах, підготовка
документів для здачі заробітної плати (рапорти); співпраця з
відділом кадрів і розрахунковим; оформлення супровідної
документації; розробка актів виконанних робіт, рахунків-фактур,
договорів;
навички успішних переговорів з клієнтами;
володіння мовами: російська (вільно), українська (середній
рівень).

ДІЛОВІ ТА ОСОБИСТІСНІ
ЯКОСТІ

вміння переконувати, наполегливість, скрупульозність у роботі,
https://t.me/Olichka_268 відповідальність і висока працездатність, оперативність, вміння
працювати в команді, організаторські здібності, здатність до
швидкого навчання

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: