Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2024 PRO

Алла

Головний бухгалтер, економіст

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Киев, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 02.2020 по наст. время (4 года 3 месяца)
ТОВ ДЯДЯ САША, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).

Начальник економічного відділу

с 09.2014 по 02.2020 (5 лет 5 месяцев)
ТД МАНН, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
oФормування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів.

Економіст з фінансової діяльності підприємства

с 09.2013 по 09.2014 (1 год)
ПП Мажар-2,ТОВ Мажар, Черкаси (Автобізнес та автосервіс)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.

Економіст з господарської діяльності підприєстмва

с 06.2000 по 09.2013 (13 лет 3 месяца)
ПП Мажар-2, Черкассы (Автобізнес та автосервіс)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.

Образование

Черкаський інститут управління

Экономист маркетолог, Черкассы
Высшее, с 1994 по 2000 (6 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc 1С:Предприятие Бухгалтерский учет 1С УТП Соната Арт-Звит Організованість Клієнт-Банк Користувач 1С План-факторний аналіз 1С:Підприємство 1С:Бухгалтерія Економічний аналіз продажу

Дополнительная информация

аналитическое мышление, организаторские способности, умение самостоятельно принимать решения, умение общаться с людьми, ответственность, легко обучаемая, целеустремленная.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: