- PRO
Аліна
Керівник відділу, 45 000 грн
- Рассматривает должности:
- Керівник відділу, Керівник роздрібної мережі
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/764455/
Опыт работы
Керівник з постачання та логістики
с 08.2022 по наст. время
(3 года)
Міллхаус, ТОВ, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Сфера діяльності: оптова та роздрібна торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами
Основні обов'язки:
• залучення нових постачальників та робота з існуючими: ведення переговорів щодо вартості ресурсу, термінів поставки, умов оплати та якості товарів/ послуг, забезпечення найкращих умов для компанії
• контроль за виконанням контрактних зобов’язань в тому числі фінансових з боку постачальників, своєчасне виявлення та вирішення проблем
• веденя зовнішньо економічної діяльності з постачальниками: переговори, заключення договорів, затвердження їх в банках, проведення валютних операцій, організація та контроль за митними процедурами під час імпорту ресурсу, взаємодія з брокерами
• моніторинг/ аналіз цін на внутрішньому та зовнішньому ринку/ біржах
• розрахунок планової собівартості ресурсу, аналіз план-факту собівартості та надання звітності директору компанії
• моніторінг запасів ресурсу на АЗС, організація постачання та управління логістикою
• формування калькуляцій за послуги і розрахунок заробітної оплати водіям
• координація всіх логістичних процесів, включаючи доставку ресурсу клієнтам і на АЗС компанії
• оперативне вирішення проблем і складних ситуацій, які можуть виникати під час поставки чи доставки ресурсу
• підготовка аналітичних звітів та надання їх керівництву щодо фінансового становища компанії
Начальник відділу збуту (маркетингу)
с 08.2020 по 11.2021
(1 год 3 месяца)
ТОВ «Дніпровське підприємство ЕРА» (ТОВ «ТД БЕТОНЕРА»), Херсон, Херсонська обл. (Роздрібна торгівля)
Основні обов'язки:
• виконання плану продажу;
• контроль та аналіз дебіторської заборгованості клієнтів та вживання заходів для її стовідсоткового закриття;
• розвиток клієнтської бази та робота з існуючими клієнтами;
• ведення звітності та діловодства відділу;
• оперативне реагування на заперечення, скарги, претензії клієнтів, робота з рекламаціями;
• організація умов для комфортної роботи працівників відділу збуту та контроль виконання функціональних обов'язків співробітниками згідно посадових інструкцій;
• розробка та реалізація рекламних заходів з метою підвищення цінності продукту на ринку та впізнаваності торгової марки (PR-компанії, рекламні заходи, POS-матеріали, Інтернет-просування (сайт, групи у соціальних мережах), тощо).
Менеджер з організації адміністративної роботи
с 09.2017 по 08.2020
(2 года 11 месяцев)
ПП «Рогаля», дилер компанії ТОВ «Інтертелеком», Херсон (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Основні обов'язки:
• планування роботи магазинів та сервісного обслуговування;
• підбір персоналу, проведення та організація навчання, адаптації нових співробітників та підвищення рівня професійних навичок діючих співробітників;
• керівництво діяльністю співробітників магазинів та сервісних центрів;
• контроль виконання планів щодо залучення нових клієнтів та своєчасності поставлених завдань;
• організація рекламних заходів щодо просування товару та послуг компанії;
• ведення звітностей та бухгалтерської дисципліни;
• контроль товарообігу, залишків та наявності асортименту на вітринах магазинів;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного обладнання та оснащення.
Керуючий магазином
с 03.2013 по 09.2017
(4 года 6 месяцев)
ТОВ «КСМ «СИОЛ», Шинний Центр, Херсон (Автобізнес та автосервіс)
Основні обов'язки:
• планування роботи магазину та сервісного центру, прогноз перспектив розвитку, складання планів продажів по ТМ, завдань із залучення нових клієнтів, розширення асортименту та пріоритетів компанії;
• розробка та організація рекламних заходів щодо просування товару та послуг компанії;
• коригування вже існуючих бізнес-процесів та створення нових;
• ведення звітностей та касової дисципліни;
• підбір персоналу та адаптації нових співробітників;
• керівництво діяльністю співробітників магазину та сервісного центру;
• оперативне вирішення скарг та претензій клієнтів (зовнішніх та внутрішніх), вжиття заходів щодо їх усунення;
• аналіз та систематизація клієнтської бази;
• контроль товарообігу;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного обладнання, санітарно-технічного стану торгових та складських приміщень відповідно до вимог, порядку та чистоти прилеглої території.
Спеціаліст відділу комплектації
с 09.2012 по 03.2013
(6 месяцев)
ТОВ «ЕпіцентрК», Херсон (Роздрібна торгівля)
Основні обов'язки:
• обслуговування клієнтів компанії (фізичних та юридичних осіб):
- надання інформації щодо асортименту товару всіх відділів;
- опрацювання отриманих заявок від клієнтів;
- оформлення необхідної супровідної документації з моменту отримання заявки від клієнта до моменту відвантаження товару з гіпермаркету;
- забезпечення оперативності підготовки товару до моменту відвантаження;
• розробка заходів, що сприяють активізації продажів та стимулюванню збуту товару серед будівельних компаній;
• робота з клієнтською базою та базою реєстрації «Постійних клієнтів».
Супервайзер регіонального відділу продажів Одеського філіалу
с 06.2011 по 02.2012
(8 месяцев)
ТОВ «Полігон», дилер мобільного оператора «Київстар», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)
Основні обов'язки:
• координація та контроль роботи регіонального відділу продажу;
• підбір, адаптація, навчання та контроль рівня професійних знань менеджерів регіонального відділу продажу;
• організація робочих місць, інформування, підтримка та моніторинг результатів роботи менеджерів;
• впровадження заходів щодо скорочення відсотка відмов клієнтів щодо включень та збільшення заявок;
• контроль роботи з ключовими, складними та проблемними клієнтами: розгляд скарг, прохання та претензій клієнтів щодо продуктів, послуг компанії в межах своєї компетенції;
• розвиток та збільшення кількісної та якісної дистрибуції у ввіреній території;
• ведення звітності.
Начальник Центру обслуговування абонентів
с 07.2006 по 07.2010
(4 года)
ТОВ «Астеліт», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)
Основні обов'язки:
• забезпечення високого рівня проінформованості співробітників щодо продуктів, сервісів компанії та процедур їх надання;
• моніторинг роботи співробітників відділу обслуговування та представників дилерських компаній;
• підтримка співробітників відділу обслуговування та представників дилерів під час вирішення питань клієнтів;
• вирішення претензій, скарг абонентів щодо продуктів, послуг компанії у межах своєї компетенції;
• участь у відборі, післятренінговому навчанні, контроль за рівнем професійних знань працівників;
• організація робочих місць та роботи працівників відділу обслуговування;
• ведення звітності;
• виконання обов'язків регіонального начальника відділу обслуговування за його відсутності.
Експерт з обслуговування абонентів
с 09.2005 по 06.2006
(9 месяцев)
ТОВ «Астеліт», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)
Основні обов'язки:
• робота з клієнтами face-to-face:
- інформування клієнтів щодо продуктів, послуг компанії в межах своєї компетенції;
- продаж/ надання послуг компанії абонентам у межах своєї компетенції;
- вирішення претензій, скарг абонентів щодо продуктів, послуг компанії у межах своєї компетенції.
• виконання необхідних процедур, операцій, транзакцій задля задовільненя потреб клієнтів компанії;
• регулярне вивчення службової інформації, вдосконалення навичок роботи;
• ведення звітності та робота з документацією.
Образование
Херсонський державний університет
Факультет: Інститут іноземної філології; Спеціальність: “ПМСО. Мова та література (англійська, німецька)”, вища, Херсон
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)
Кваліфікація: Фахівець
Форма навчання: денна, стаціонар
Знания и навыки
- MS Excel
- 1С
- MS PowerPoint
- Windows
- Копирайт
- Рерайтинг
- Ведення сайтів
- Стресостійкість
- Організація робочих процесів "з нуля"
- Адаптивність
- Комунікабельність
- Ведення переговорів
- Управління командою
- Організаторські здібності
- Організація роботи персоналу
- Ведення ділових переговорів
- Урегулювання конфліктів
- Водійські права кат. B
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Додаткова освіта:
2005-2008 – Тренінги: «Ефективне персональне обслуговування», «Емоційна компетентність в обслуговуванні клієнтів», «Face to Face Service Skills Program», «Менеджмент та лідерство», «Ефективні навички управління», «Ефективна презентація», «Асертивна комунікація», «Управління емоціями»
2008-2010 – Навчальні курси: «Прийняття рішень», «Особиста Відповідальність: Робота для Вашого Внутрішнього Боса», «Основи Клієнто-орієнтованості», «Особиста ефективність» та ін.
2022-2023 – Онлайн курси/ марафони: «Страх говорити Англійською» (STUDY LESS), «IT Start - Пишемо чат-бот з нуля (програмування)» (Prog Academy), «Веброзробка» (GoIT).
Додаткова інформація:
Водійські права: категория В.
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу
Одесса -
Руководитель отдела продаж, таможенный декларант
Одесса -
Менеджер з продажу, начальник відділу
Одесса -
Керівник, менеджер, помічник керівника
Одесса -
Керівник відділу організації праці та заробітної плати
Одесса -
Фінансовий директор
Одесса, Удаленно