Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 11 марта 2024 Файл

Світлана

Юрист

Возраст:
30 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Кемінь Світлани Василівни

Мета: отримати роботу на посаді
логіст / юрист / адвокат / менеджер.
Рік народження: 02.09.1993 р., заміжня.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел.пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).

Освіта:
З 2010 року по 2015 рік – навчалася на юридичному факультеті Національного університету
Державної податкової служби України. По закінченню навчання отримала диплом бакалавра та
магістра з відзнакою за спеціальністю «Фінансове право».
30.10.2018 отримала Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю.
Досвід роботи:
! З грудня 2021 по тепер працюю на посаді юрист з договірної роботи в Закарпатській обласній
організації ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «СЛУГА НАРОДУ». Обов’язки: пошук автотранспорту для
ввезення в Україну гуманытарноъ допомоги, укладення договорів оренди, надання послуг, написання
депутатських звернень, тощо.

!З серпня 2021 по грудень 2021 року працювала на посаді менеджер з продажу нафтопродуктів у
ТОВ «Елерон». Обов’язки: ведення клієнтської бази, пошук нових клієнтів, моніторинг вчасності
оплат.

!З квітня 2020 по серпень 2021 - ТОВ "АВТО ПЛЮС БІ2" (м. Ужгород) на посадах юрисконсульт
та логіст міжнародних перевезень, HR -менеджер.
Обов'язки на займаних посадах: повний юридичний супровід групи компаній ТОВ «Будівельна
компанія Бі2» та ТОВ «АВТО ПЛЮС Бі2», а також організація міжнародних перевезень вантажів
вантажними автомобілями.
- пошук кадрів (водіїв) міжнародних перевезень, проведення співбесіди;
- отримання ліцензії на міжнародні перевезення;
- оформлення екологічних сертифікатів, чіп-карт для водіїв міжнародних перевезень;
- бронювання дозволів міжнародних перевезень;
- пошук вантажів на країни (Італія, Чехія, Словенія, Австрія);
- оформлення актів та рахунків, контроль оплат клієнтів, претензійно-позовна робота. Робота на
сайтах Ларді транс та Делла.
- Складання заявок, договорів міжнародних перевезень у розрізі компанії ТОВ «АВТО ПЛЮС
БІ2».

! З квітня 2019 – по січень 2020 – ТОВ «Бас Холдинг» (група компаній) в м. Київ (опт. торг.
нафтопродуктів) працювала на посаді начальник юридичного відділу.
Обов’язки на посаді:
– реєстрація юридичних осіб та внесення реєстраційних змін до ЄДР (зміна КВЕД, керівника,
місцезнаходження, продаж 100% частки статутного капіталу, тощо);
– оскарження у адміністративному та судовому порядку результатів податкових перевірок;
– позовна робота у справах про стягнення коштів за невиконання умов договорів, розблокування
податкових накладних, скасування податкових повідомлень - рішень, про скасування постанов
Укртрансбезпеки, скасування арешту автомобіля у рамках кримінального провадження, тощо;
– написання претензій, відзивів, заперечень, клопотань, досудових вимог та інших процесуальних
документів;
– договірна робота: укладення договорів поставки, оренди, договорів ЗЕД з купівлі-продажу
автомобіля, протоколів узгодження розбіжностей, додаткових угод;
– отримання ліцензій на право оптової торгівлі пальним;
– подання адвокатських запитів;
– відкриття виконавчих проваджень.
Протягом роботи виграно наступні справи у 1й інстанції: № 640/22414/19, 640/13374/19,
640/25212/19, 927/325/19, 381/2381/19, 361/4969/19.

! З червня 2018 по квітень 2019 року - ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» (м. Бровари) –
юрисконсульт групи компаній.
Обов’язки на посаді:
– договірна робота: укладення договорів поставки, виконання робіт, надання послуг технічного
обслуговування, купівлі-продажу транспортних засобів (ЗЕД), маркетингових послуг, трудових
договорів, договорів про повну матеріальну відповідальність, договорів ЦПХ, тощо;
– судова робота: написання претензій/вимог, позовів щодо невиконання умов договорів;
– тендерна робота: пошук закупівлі, підготовка усіх необхідних документів згідно тендерної
документації, отримання довідок з державних органів (про несудимість, відсутність корупційних
порушень, відсутність боргів з податків), укладення договорів із Замовниками; укладено близько 20
тендерних договорів;
– робота з контролюючими органами: супроводження позапланової податкової перевірки (пеня у сфері
ЗЕД); надання відповідей на запити податкової інспекції, слідчих управлінь податкової служби щодо
отримання документів та пояснень;
– супроводження судової справи про припинення іпотеки нерухомого майна (справу № 756/5424/18
виграно 28.03.2018);
– ведення внутрішньої документації: розробка положень, інструкцій, наказів та інших нормативних
документів, зобов'язань по нерозголошенню комерційної таємниці;

! З липня 2017 – лютий 2018 – ПІІ «ХОПЛЕНД СЕРВІС» (м. Київ) (супровід 5 юридичних осіб і 3
ФОПів) юрист (єдиний).
Обов’язки на посаді:
– тендерна робота: підготовка усіх необхідних документів для участі у тендері (державні та комерційні
закупівлі); подання вимог до Замовників.
– договірна робота: договори поставки, оренди нежитлових приміщень, надання послуг, транспортних
послуг, тощо.
Протягом роботи на ПІІ «ХОПЛЕНД СЕРВІС» виграно близько 15 тендерів, у тому числі у трьох
з них сума закупівлі перевищувала 1 млн. грн. Наприклад: №UA-2017-12-01-002564-c, №UА-2017-07-
04-002348-b, ДК 021:2015 – 39710000-2.

! З серпня 2015 по липень 2017 – Головне управління Державної податкової служби у
Закарпатській області на посаді старший державний інспектор податкової та митної справи.
Супровід податкових перевірок, судові спори про скасування рішень контролюючого органу з усіх
видів податків.
Під час роботи в ГУ ДФС у Закарпатській області пройшла курси підвищення кваліфікації у
Центрі підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДФС України (м. Київ).
За період роботи в ГУ ДФС у Закарпатській області супроводжувала 42 справи, з яких 16 справ
завершено та вирішено на користь держави (наприклад: №807/1693/14, №876/816/16, №807/2234/15,
№807/13/13-а, №807/85/15).
Відмінно користуюся ПК, а також реєстром прав на нерухоме майно, ЄДР судових рішень,
АІС"Суди", сайтом е-tender.biz, ларді транс, Della, а також Ліга закон.
!В роботі орієнтуюся на конкретний результат (виграну справу, договір укладений з
мінімальними ризиками, виграний тендер).
Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, висока працездатність,
наполегливість, цілеспрямованість, аналітичні здібності, уважність та пунктуальність, управлінські
здібності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: