Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Керуючий, сервіс-менеджер закладу

Рассматривает должности:
Керуючий, сервіс-менеджер закладу, Керуючий рестораном, Керуючий готельно-ресторанним комплексом, Директор з розвитку
Вид занятости:
полная
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Буковель, Днепр, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керуючий рестораном

с 11.2023 по наст. время (1 год 9 месяцев)
Романківська Усадьба, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Налагодження процесів ;
Підбір персоналу та навчання, контроль ;
Проходження бріфів по підвищенню кваліфікації;
Підбір постачальників на вигідних умовах ;
Бухгалтерський облік;
Програми по підвищенню ТО;
Проектування святкових заходів;
Робота з клієнтами та клієнтською базою закладу;

Ризик-менеджер

с 04.2022 по 08.2022 (4 месяца)
Заміський комплекс Осокори, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Налаштування роботи та процесів,розробка концепту ;
Сервіс та комунікація команди закладу між собою, корпоративна етика та комунікація з гостем та Сервіс ;
Стратегія та розробка підвищення ТО
Навчання, скіли та чек лісти для команди , кожного з підрозділів.

Старший з сервісу та эксперт з вина, експерт з підвищенням ТО

с 12.2021 по 10.2023 (1 год 10 месяцев)
Ресторан Шарлотта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Забезпечувати роботу з ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов, сервісу та ефекту.
2. Консультувати відвідувачів з питань наявності наявних послуг, що проводяться спеціальними акціями, наявністю бонусних програм та новинок.
3. Вживати заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій, розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів.
4. Забезпечувати чистоту та порядок у приміщеннях, контролювати роботу прибиральниць та сервісу, комунікацію сервісу та кухні.
5. Контролювати дотримання працівниками організації трудової та виробничої дисципліни, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни, посадові інструкції та чек листи та коригування за потребою.
6. Інформувати керівництво організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживає заходів щодо їх ліквідації.
7. Виконувати окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.
8. Формувати заявки для закупівлі продуктів, а також моржинальність меню та барної карти, розвиток культури пиття вин та підбір напоїв до закладу.
9. Стратегія щодо підвищення ТО.
10.Формування графіків .
11.Формування банкетов та свят різного формату.

Старший з сервісу та експерт з вина, експерт з підвищенням ТО

с 10.2020 по 12.2021 (1 год 2 месяца)
Under Wonder, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Виявлення стратегіі.
2. Забезпечувати роботу з ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов, сервісу та ефекту.
3. Консультувати відвідувачів з питань наявності наявних послуг, що проводяться спеціальними акціями, наявністю бонусних програм та новинок.
4. Вживати заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій, розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів.
5. Забезпечувати чистоту та порядок у приміщеннях, контролювати роботу прибиральниць та сервісу, комунікацію сервісу та кухні.
6. Контролювати дотримання працівниками організації трудової та виробничої дисципліни, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни, посадові інструкції та чек листи та коригування за потребою.
7. Інформувати керівництво організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживає заходів щодо їх ліквідації.
8. Виконувати окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.
9. Формувати заявки для закупівлі продуктів та вина , вибір та замовлення, а також моржинальність меню та барної карти, розвиток культури пиття вин та підбір напоїв до закладу.
10.Стратегія щодо підвищення ТО
11. Формування графіків роботи команди, та графіків підвищення ТО та мотиваціі персоналу.
12.реклама взагалі та в соц сетях.

Старший по сервісу та експерт з вина, банкет менеджер

с 01.2020 по 02.2021 (1 год 1 месяц)
Shelest, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Держ Університет митної служби та фінансів

Фінанси та кредит, Дніпро
Высшее, с 2012 по 2015 (3 года)

Знания и навыки

  • Створення презентацій
  • Контроль оформлення документів
  • Навчання персоналу
  • Проведення тренінгів з продажу
  • Запуск нових брендів
  • Організація заходів
  • Айко
  • Rkeper
  • Бухгалтерский учет
  • Користувач Internet Explorer
  • Email
  • MS Office
  • MS Word
  • Пунктуальність
  • MS Excel
  • Клієнтоорієнтованість
  • Стабільність
  • Урегулювання конфліктів
  • Робота з рекламаціями
  • Адаптивність
  • Водійські права кат. B
  • Користувач 1С
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Висока працездатність
  • Чесність
  • Доброзичливість

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Досвідчений співробітник -керівник, націлений на результат
- Професіонал з великим успішним досвідом роботи, величезним досвідом спілкування з гостями закладів,постачальниками,івентами
, замовниками заходів, партнерами і то що...
- Наявність лідерських та управлінських навиків здатність до швидкого навчання
- Великий досвід продажів
та підвищення ТО
- Комунікабельність
- відповідальність
- Цілеспрямованість
- орієнтація на результат
- Вміння створювати команду та навчати та розробляти концепт закладу та запитів;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: