Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Басун

Бухгалтер

Возраст:
38 лет
Город:
Христиновка

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Басун Аліна Михайлівна

Мета: працевлаштування згідно наявної вакансії в вашій установі

34 роки (13 серпня 1986р.)
Місто: Христинівка, Черкаська обл.
Сімейний стан: заміжня
Громадянство: Україна
Дозвіл на работу: Україна
Бажаний час в дорозі на работу: не більше години
Готова до переїзду
Готова до нечастих відряджень
Повна зайнятість, весь день
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: 2003 – 2007, повна вища
Европейський Університет
Кафедра: Экономіки та фінансів
Спеціальність: Банківська справа

Досвід роботи.

Березень 2007 - травень 2010
ЗАТ «Догмат Україна» - Банки/Кредити/Инвестиції/Лізинг
Посада: Старший спеціаліст Департаменту первенціи, моніторинга та віндикації
Обов’язки:
- забезпечення повернення проблемної заборгованості в телефонному/наглядовому режимах;
- работа з пошуку, виявлення та запобігання кредитних махінаціїй;
- ведення повної звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна, щоквартальна, річна.)
- індивідуальний підхід в написанні листів-заборгованостей боржникам на різних етапах заборгованості;
- работа з боргами від 1 дня просрочки та більше 6 років.

Липень 2010 – Лютий 2012
ПАТ»Кредитпромбанк»- Банки/Кредити/Инвестиції/Лізинг
Посада: Головний спеціаліст по работі з особливими активами
Обов’язки:
- забезпечення повернення проблемних боргів (товари, кредитні линії, карти, авто, нерухомість)
- робота з боргами від 2х та більше 6и років;
- пошук боржників, проведення переговорів в телефонному режимі, зустрічі з клієнтами, листування та відправка листів про заборгованість, надання відповідей письмових, консультування з питань юридичного вирішення погашення боргу, прийняття рішень та підготовка необхідних документів при передачі справ боржників до суду;
- співпраця з ДВС, СК, ДНК та іншими необхідними для співпраці інстанціями;
- ведення повної звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна, щоквартальна, річна.)

Лютий 2014 – серпень 2016
Христинівська ОДПІ ГУ ДФС України – Держслужба/Податки
Посада: Завідувач сектору обслуговування платників податків
Обов’язки:
- контроль за правильністю адміністрування податків;
- робота с контролюючими органами;
- виконання та надання звітності, виконання поставлених доручень та завдань вищого керівництва ДФСУ (щомісячні та поточні завдання), виконання планових показників;
- спілкування (вирішення проблемних питань, надання консультацій) з керівниками (бухгалтерами) підприєств (платниками) з питань податкового законадавства;
- розгляд скарг підприємств (платників) щодо податкових повідомлень-рішень;
- організація та проведення семінарів для платників з питань податкового законадавства;
- організація и проведенння засідань «круглого столу» та зустрічей з керівниками (бухгалтерами) підприєств (платниками) з питань податкового законадавства;
- підготовка (написання) та розміщення статей (релізів, коментарів) з питань податкового законодавства в засобах масової информації;
- надання письмових відповідей на звернення громадян (платників);
- виконання податкових зобов’язань щодо стягнення податкового боргу;
- вміння працювати та знання внутрішніх податкових програм.
- ведення повної звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна, щоквартальна, річна.)

Грудень 2016 – листопад 2020
УПФУ в Приморському районі м.Одеси, з подальшим переводом в ході реорганізації до ГУ ПФУ в Одеській облаастіі – Держслужба/Пенсії
Посада: Головний спеціаліст відділу КПР
Обов’язки:
- проведення зустрічних перевірок;
- виконання планових показників;
- вміння находити спільну мову зі страхувальниками (пенсіонерами) та вирішувати конфліктні ситуації;
- надання письмових відповідей на звернення громадян (пенсіонерів);
- листування з іншими держустановами та приватними юрособами (організаціями);
- ведення щомісячної звітності та внутрішніх журналів;
- вміння самостійно планувати робочий час для досягнення максимум результату та приймання самостійних рішень в критичних ситуаціях для вирішення тих чи інших питань.

Додаткова інформація.

Ключові навики: впевнений користувач ПК, організаційні здібності, досвід управління підлеглим персоналом, досвід підготовки та проведення презентацій, досвід роботи з V.I.P. клієнтами (платниками), навики проведення переговорів, вміння працювати в команді та на результат, вміння аналізувати, вміння працювати з великим об’ємом інформації, вміння швидко навчитись та розуміти принцип работи на новому місці (в новій установі).
Володіння мовами: украінська, російська – вільно, английский – правопис (вимова без досвіду).
Особисті якості: пунктуальність, відповідальність, порядність, коммунікабельність, стресостійкість, вимогливість, математичні та творчі здібності.

Рекомендації з попереднього місця работи.

Відділ контрольно-перевірочної роботи №1 управління контрольно-перевірочної роботи Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Заступник керівника: Колтунова Олена Валеріїввна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Декларації на сайті НАЗК.

Очікуваний рівень заробітної плати: від 7000, 00 грн.

Готова почати співпрацю в найближчий час.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: