Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Ирина

Бухгалтер

Возраст:
55 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Редько Ірина Станіславівна.

Місто. Житомир
моб. телефон. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Управляючий , HR-менеджер, Бухгалтер.

Володію комп'ютерними програмами:
Word; ПК: Excel: Internet;
1С 7,7, 8,1 Бухгалтерия.
Семінари: «Мотивація персонала, стратегія, тактика та інструменти»
Тренінги: «Как зробити работу персоналу эффективною»
Знанья мови. Українська- рідна, російська –вільно володію, англійська –середній рівень.

Досвід роботи:

- Бухгалтер

- Управляющий магазином.

- Рекрутинговий центр - HR-менеджер.

- «Метро Кеш Энд Керри Украина» – начальник відділів.

- «Інформбюро» - заступник директора з технічних питаннь.

Професійні навики:

1. Адміністративне управління , відкриття торговельної точки з нуля.
2. Складання фінансової звітності.
3. Укладання договорів.
4. Работа контролю дебіторською та кредиторською заборгованості.
5. Работа з контрагентами, виставлення рахунків ,проведення актів звірок.
6. Работа з контролюючими органами
7. Введення звітності в 1С бухгалтерії, работа з офісом.
8. Касові операції
9. Прийом, контроль і обробка первинні документаціі..
10. Проведення інвентаризації.
11 Контроль і списання складських залишків.( ведення документаціі)
12. Бухгалтерській облік матеріалів.
13 Ведення операцій по руху ТМЦ, облік находження та реалізація товару.
14. Планування бюджету торгових, та офісних приміщень.
15. Ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати
16. Ведення кадрової документаціі.( формування особливих діл)
17. Підбір працівників. ( проведення співбесід ).
18. Адаптація, навчання і розвиток персоналу.
19. Підбір, оцінка персоналу, для внутренего резерву.
20. Розробка системи мотивації, для працівників..

Особливі якості:

--- Відповідальність.
--- Комунікабельність.
--- Дисциплінованість, уважність.
--- Креативність.
--- Психологічна та фізична стійкість.
__ Швидко навчаюсь, вміння виконувати декілька завдань одночасно.
__ Чесність і порядність.
--- Активність, життєвої позиції.

Похожие кандидаты

Бухгалтер
20000 грн, Житомир

Бухгалтер
15000 грн, Житомир, Удаленно

Економіст, бухгалтер
Житомир

Бухгалтер
Житомир, Удаленно

Бухгалтер
20000 грн, Житомир

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник фінансового директора
Житомир

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: