Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7783342

Спеціаліст технічної підтримки (чат), 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Direct-менеджер

с 04.2023 по 12.2023 (8 месяцев)
ТОВ "Симетрія", Дистанційно (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Відповіді на повідомлення, коментарі та запити в Instagram Direct.
-Розсилання акційних пропозицій, спеціальних промоцій, особистих звернень тощо.
-Розробка та надсилання персоналізованих повідомлень клієнтам.
-Розв'язання проблем, пов'язаних із лікуванням.
-Модерація контенту в Instagram, Facebook
-Розробка нових скриптів для директ-чату
-Покращення існуючих взаємовідносин з пацієнтами у директ-чату, коментарях.
-Відповіді на відгуки, обробка, систематизація.
-Співпраця з іншими підрозділами компанії, для покращення досвіду клієнтів у директ-чаті.

Керівник відділу чат підтримки

с 06.2022 по 12.2022 (6 месяцев)
EcoFactor, Дистанційно (Енергетика)

- Забезпечення процесу технічної допомоги клієнтам/користувачам продуктів які продаються компанією.
- Організація робочого процесу відділу, його оптимізація та удосконалення.
- Ведення, розподіл та контроль проектів/запитів між співробітниками відділу згідно з рівнями компетенції та спеціалізації.
- Збір та систематизація зауважень, побажань щодо продуктів та процесів у відділі.
- Ведення документообігу відділу, внутрішня звітність.
- Проводження опитування і моніторингу зворотнього зв’язку від користувачів, налаштування процесу постійного поліпшення на основі отриманих фідбеків
- Створення шаблонів, інструкцій, постійне вдосконалення відповідей у чаті з клієнтами.
- Робота з корпоративними клієнтами.

Technical Support Manager chat

с 03.2021 по 06.2022 (1 год 3 месяца)
EcoFactor, Одеса (Енергетика)

Відповідальний за обслуговування нових, та існуючих клієнтів, продаж продуктів та послуг, збільшення оборотів компанії

Створення нових партнерських відносин, підписання контрактів та управління проектами

Збільшення обслуговування клієнтів на 50% за 1 рік роботи.

Створено та оптимізовано штат співробітників, що забезпечило покращення продуктивності на 40% та зменшило час обслуговування на 50%.

Розроблено та запущено інструкцію для додатка для Android та iOS, https://efn.ecofactor.ua/about-ecofactor-app. Це дозволило зменшити конверсію клієнтів на 40%

Сервіс-менеджер

с 11.2020 по 01.2021 (2 месяца)
Цитрус, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- Консультування клієнтів щодо ремонту техніки та сервісів
- -Виконувати плану щодо дзвінків

- Взаємодія з сервісними центрами мережі сервісних центрів

- Вирішення складнощів (протермінування терміну дії ремонту, тощо)
- Робота з 1С та іншим ПЗ
-
- Допомога клієнтам у розв'язання питань та заперечень

Інженер з аналізу та стану мережі


с 12.2019 по 09.2020 (9 месяцев)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Основі обов'язки:
- Обробка заявок на зміну тарифів і додаткових послуг від абонентів компанії.
- Контроль і моніторинг складнощів на мережі, внесення до внутрішньої бази даних, інформування відповідного відділу.
- Консультування та навчання операторів з питань обслуговування абонентів.
- Інформування абонентів у вигляді SMS або IVR дзвінка.
Додаткові:
- Адаптація нових співробітників, навчання
- Контроль обслуговування клієнтів (проведення КЛН, )
- Ведення статистики, розкладу співробітників
- Проведення зборів, навчальних тренінгів.
- Контроль і навчання навичкам продажів
- Взаємодія зі всіма відділами компанії, для розв'язання різних питань, та складнощів.
Окрім цього, був активним організатором проведення внутрішньо колективних та зовнішньо колективних заходів.
-Внутрішні: Дні народження співробітників, та святкові дні.
-Зовнішні: Відпочинок поза роботою.


Менеджер по роботі з абонентами(Утримування)

с 02.2019 по 12.2019 (10 месяцев)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- Приймання вхідних та виконання вихідних дзвінків, обслуговування та консультація абонентів та потенційних клієнтів компанії стосовно послуг компанії, оформлення заявок на підключення.

-Робота з листами та зверненнями абонентів.

-Утримування абонентів.

- Виконання задач керівника.

- Пошук потенційних партнерів та розширення зони покриття через відділ планування мережі.


Продавець-консультант


с 10.2018 по 12.2018 (2 месяца)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- виконання плану продаж;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку в торговому залі;
- викладка товару (мерчендайзинг).

Оператор call-центру
, Оператор чату

с 06.2017 по 07.2018 (1 год 1 месяц)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- Консультування клієнтів по послугах компанії, активні продажі, виконання як індивідуального, так і допомога у виконанні групового плану продажу.
- Робота в CRM, та в білінг ПЗ
- Робота за картою покриття, та відділом планування та розширення мережі.
- Утримування абонентів
- Створення заявок на відповідні відділи, робота з поштою.

Образование

Міжнародний гуманітарний університет

Філологія (035), Одеса
Неоконченное высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Практичний курс основної іноземної мови (англійська, німецька, французька)
Практичний курс другої іноземної мови (англійська, німецька, французька)
Основи перекладацької майстерності
Переклад в сфері ділової комунікації (бізнес)
Переклад в сфері туризму
Переклад в сфері права
Методика викладання іноземної мови та літератури
Основи мовознавства
Основи наукових досліджень
Філософія

Дополнительное образование и сертификаты

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Знания и навыки

MySQL База даних Робота в команді, презентації, написання технічної документації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Метою мого пошуку є знайти роботу спеціаліста технічної підтримки в інноваційній компанії, де я зможу використовувати свої навички для створення високоякісного обслуговування.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: