Резюме от 14 сентября 2023PRO
Сергій
Technical Support Manager, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 24 года
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7783342
Опыт работы
Direct-менеджер
с 12.2022 по 08.2023
(8 месяцев)
ТОВ "Симетрія", Дистанційно (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
-Відповіді на повідомлення, коментарі та запити в Instagram Direct.
-Розсилання акційних пропозицій, спеціальних промоцій, особистих звернень тощо.
-Розробка та надсилання персоналізованих повідомлень клієнтам.
-Розв'язання проблем, пов'язаних із лікуванням.
-Модерація контенту в Instagram, Facebook
-Розробка нових скриптів для директ-чату
-Покращення існуючих взаємовідносин з пацієнтами у директ-чату, коментарях.
-Відповіді на відгуки, обробка, систематизація.
-Співпраця з іншими підрозділами компанії, для покращення досвіду клієнтів у директ-чаті.
Керівник відділу чат підтримки
с 06.2022 по 12.2022
(6 месяцев)
EcoFactor, Дистанційно (Енергетика)
- Забезпечення процесу технічної допомоги клієнтам/користувачам продуктів які продаються компанією.
- Організація робочого процесу відділу, його оптимізація та удосконалення.
- Ведення, розподіл та контроль проектів/запитів між співробітниками відділу згідно з рівнями компетенції та спеціалізації.
- Збір та систематизація зауважень, побажань щодо продуктів та процесів у відділі.
- Ведення документообігу відділу, внутрішня звітність.
- Проводження опитування і моніторингу зворотнього зв’язку від користувачів, налаштування процесу постійного поліпшення на основі отриманих фідбеків
- Створення шаблонів, інструкцій, постійне вдосконалення відповідей у чаті з клієнтами.
- Робота з корпоративними клієнтами.
Technical Support Manager chat
с 03.2021 по 06.2022
(1 год 3 месяца)
EcoFactor, Одеса (Енергетика)
Відповідальний за обслуговування нових, та існуючих клієнтів, продаж продуктів та послуг, збільшення оборотів компанії
Створення нових партнерських відносин, підписання контрактів та управління проектами
Збільшення обслуговування клієнтів на 50% за 1 рік роботи.
Створено та оптимізовано штат співробітників, що забезпечило покращення продуктивності на 40% та зменшило час обслуговування на 50%.
Розроблено та запущено інструкцію для додатка для Android та iOS, https://efn.ecofactor.ua/about-ecofactor-app. Це дозволило зменшити конверсію клієнтів на 40%
Сервіс-менеджер
с 11.2020 по 01.2021
(2 месяца)
Цитрус, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
- Консультування клієнтів щодо ремонту техніки та сервісів
- -Виконувати плану щодо дзвінків
- Взаємодія з сервісними центрами мережі сервісних центрів
- Вирішення складнощів (протермінування терміну дії ремонту, тощо)
- Робота з 1С та іншим ПЗ
-
- Допомога клієнтам у розв'язання питань та заперечень
Інженер з аналізу та стану мережі
с 12.2019 по 09.2020
(9 месяцев)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
Основі обов'язки: - Обробка заявок на зміну тарифів і додаткових послуг від абонентів компанії. - Контроль і моніторинг складнощів на мережі, внесення до внутрішньої бази даних, інформування відповідного відділу. - Консультування та навчання операторів з питань обслуговування абонентів. - Інформування абонентів у вигляді SMS або IVR дзвінка. Додаткові: - Адаптація нових співробітників, навчання - Контроль обслуговування клієнтів (проведення КЛН, ) - Ведення статистики, розкладу співробітників - Проведення зборів, навчальних тренінгів. - Контроль і навчання навичкам продажів - Взаємодія зі всіма відділами компанії, для розв'язання різних питань, та складнощів. Окрім цього, був активним організатором проведення внутрішньо колективних та зовнішньо колективних заходів. -Внутрішні: Дні народження співробітників, та святкові дні. -Зовнішні: Відпочинок поза роботою.
Менеджер по роботі з абонентами(Утримування)
с 02.2019 по 12.2019
(10 месяцев)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
- Приймання вхідних та виконання вихідних дзвінків, обслуговування та консультація абонентів та потенційних клієнтів компанії стосовно послуг компанії, оформлення заявок на підключення.
-Робота з листами та зверненнями абонентів.
-Утримування абонентів.
- Виконання задач керівника.
- Пошук потенційних партнерів та розширення зони покриття через відділ планування мережі.
Продавець-консультант
с 10.2018 по 12.2018
(2 месяца)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
- консультування покупців, допомога у виборі товару; - оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації; - виконання плану продаж; - інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину; - забезпечення порядку в торговому залі; - викладка товару (мерчендайзинг).
Оператор call-центру , Оператор чату
с 06.2017 по 07.2018
(1 год 1 месяц)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
- Консультування клієнтів по послугах компанії, активні продажі, виконання як індивідуального, так і допомога у виконанні групового плану продажу. - Робота в CRM, та в білінг ПЗ - Робота за картою покриття, та відділом планування та розширення мережі. - Утримування абонентів - Створення заявок на відповідні відділи, робота з поштою.
Образование
Міжнародний гуманітарний університет
Філологія (035), Одеса
Неоконченное высшее, с 2016 по 2018 (2 года)
Практичний курс основної іноземної мови (англійська, німецька, французька)
Практичний курс другої іноземної мови (англійська, німецька, французька)
Основи перекладацької майстерності
Переклад в сфері ділової комунікації (бізнес)
Переклад в сфері туризму
Переклад в сфері права
Методика викладання іноземної мови та літератури
Основи мовознавства
Основи наукових досліджень
Філософія
Дополнительное образование и сертификаты
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертификат
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Метою мого пошуку є знайти роботу спеціаліста технічної підтримки в інноваційній компанії, де я зможу використовувати свої навички для створення високоякісного обслуговування.