Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Керівник відділу продажу, 30 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник групи В2В

с 05.2023 по 10.2023 (5 месяцев)
Флоротека, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

планування графіку роботи відділу;
розподіл, супровід, допомога та контроль у реалізації буденних та довгострокових задач відділу;
аналіз результатів роботи відділу і покращення цих показників;
підбір, навчання та адаптація новоприбулих співробітників;
сегментування всієї клієнтської бази та розподіл її між менеджерами відділу для якісного опрацювання;
аналіз роботи менеджерів використовуючи CRM систему;
контроль та усунення дебіторської заборгованості;
створення інструментів ( з розробником 1С) для аналізу клієнтів, продажів, роботи менеджерів та ін..

Керівник відділу продажу

с 01.2017 по 06.2021 (4 года 5 месяцев)
«О.L.KAR.-АгроЗооВет-Сервіс», Киев (Виробництво та продаж ветеренарних препаратів)

управління працівниками свого відділу (підбір, навчання, мотивація; оцінка та аналіз роботи менеджерів з продажу щодо відповідності стандартам компанії);
розробка та впровадження посадових інструкцій, кадрової політики, матеріальної і нематеріальної мотивації;
аналіз основних показників ефективності продажів відділу, виявлення причин недоліків у роботі відділу, корегування дій менеджерів;
ефективне планування, контроль та організація роботи відділу з метою виконання планових показників;
розробка і впровадження ефективної стратегії продажів відділу та реалізація заходів щодо підвищення обсягу продажів( написання скриптів для ефективних продажів,акції та системи лояльності для клієнтв) ;
контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
особисте проведення особливо складних переговорів з ключовими клієнтами; успішна «реанімація» клієнтів, які перестали/відмовляються співпрацювати;
проведення переговорів з клієнтами на рахунок розширення асортименту та збільшення об'єму закупівель;
відкриття філіалу компанії за кордоном (Казахстан), супроводження, контроль та підтримка роботи менеджерів філіалу, контроль та аналіз показників продажів.

Фахівець з реклами

с 03.2016 по 10.2016 (7 месяцев)
ТОВ " Алютех - К", Бровары (Виробництво воріт та ролетів)

Розробка стратегії реклами по кожному виду продукції і плану проведення рекламних заходів;
Визначення можливостей рекламних агентств, розробка пропозицій по притягненню їх до реклами продукції підприємства;
Організація реклами за допомогою засобів масової інформації (газет, журналів, інтернету, інтернет-видання). Організація і підготування статей, інформаційних матеріалів для часописів, інтернет- видань і т.д.;
Організація участі підприємства у галузевих виставках, ярмарках. Підготування необхідних документів і матеріалів;
Організація, спільно зі спеціалістами підприємства, демонстрації продукції , конференцій для партнерів, метою яких є навчання дилерів, ознайомлення з специфікою продукції та можливостями її продажу;
Організація конференцій в різних містах України, пошук конференційного залу, забезпечення учасників конференції роздатковим матеріалом, організація кава-пауз;
Організація пропозицій по формуванню фірмового стилю, організація реклами за допомогою фірмових видань (плакатів, буклетів, афіш, експрес-інформації);
Забезпечення партнерів та дилерів підприємства маркетинговою підтримкою ( плакати, буклети, технічні каталоги, зразки панелей ролет, макети автоматики до воріт, зразки секцій воріт та т.п.);
Упорядкування кошторису витрат на проведення рекламних заходів і здійснення контролю за його виконанням та використанням;
Пошук та співпраця з компаніями-постачаликів для виготовлення друкованої продукції, бюро перекладів, проведення тендерів. Оформлення відповідних документів, контроль та подальша передача документів до бухгалтерії;
Написання звітності, Актів списання використаної та розданої партнерам продукції, контроль актів прийому-передачі від партнерів, та подальша передача документів до бухгалтерії;
Взаємодія з працівниками складу, контроль складських приміщень з рекламно-інформаційними матеріалами;
Проведення інвентаризації, списання з обліку та упорядкування РІМ на складі;

начальник сектору супроводження операцій по рахункам фізичних осіб Відділу супроводження операцій

с 12.2013 по 05.2015 (1 год 5 месяцев)
Банк ФОРВАРД, Киев (Банківська діяльності)

Контроль операцій фізичних осіб по поточним та депозитних рахунків:
- контроль супроводження операцій ФО через Мобільний банкінг, Інтернет- банкінг;

- Контроль супроводження операцій по депозитним продуктам ФО, по поточним рахункам ФО;

- Контроль операцій по формуванню резервів по простроченим відсоткам і комісійним доходам ФО;

Контроль операцій по прийому платежів Агентів Банку на користь Банку на основі укладених договорів;
Розрахунок по судовим запитам, від Юридичного Управління, Кредитного управління, підрозділів по боротьба з шахраями;
Постановка задач для Технологічного Комітету з цілю автоматизації обліку, контролю за правильністю здійснення масових проводок;
Активна участь у тестуванні і впровадженні банківських продуктів технологій, а також винесення на розгляд керівництва Банку пропозицій щодо автоматизації і удосконалення виконання функцій та процесів;
Проведення внутрішнього фінансового моніторингу операцій згідно Правил та Програм, затверджених рішенням Правління Банку;
Контроль правильності оформлення платіжних документів;
Адміністрування персоналу підрозділу;

начальник сектору операційного обліку

с 05.2011 по 07.2013 (2 года 2 месяца)
БТА Банк, Киев (Банківська діяльності)

консультувати клієнтів щодо умов продажу банківських продуктів, акцій, програм лояльності клієнтам;
відкривати та вести поточні та вкладні (депозитні) рахунки клієнтів, залучати кошти на рахунки фізичних осіб/юридичних осіб;
відкривати в системі Операційний День Банку АБС Б2 поточні та вкладні (депозитні) рахунки клієнтам в національній та іноземній валютах;
здійснювати перевірку повноти та правильності наданого клієнтами пакету документів для відкриття поточних та вкладних (депозитних) рахунків вимогам нормативно-правових актів Національного банку України та внутрішніх нормативно-правових документів Банку;
виконувати бухгалтерські проводки в комп'ютерній системі АБС «Операційний день банку» (ОДБ);
виконувати супутні відкриттю рахунків процедури (готувати для клієнтів повідомлення до органу Державної податкової інспекції про відкриття рахунку, здійснювати контроль за надходженням файлу-відповіді від органу Державної податкової інспекції);
приймати участь у реалізації та обслуговуванні зарплатних проектів;
формувати в системі Операційний День Банку АБС Б2 та постійно підтримувати в актуальному стані анкети клієнтів у електронному вигляді, у відповідності до вимог чинного законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансуванню тероризму та внутрішніх нормативних документів Банку;
працювати над удосконаленням продуктового ряду шляхом надання пропозицій Підрозділу;
забезпечувати виконання планів бюджету активів та пасивів, бюджету доходів та витрат при продажу банківських продуктів фізичним особам/юридичним особам, плану емісії платіжних карток;
залучати до співпраці юридичних осіб/фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців для продажу продуктів;
аналізувати конкурентні позиції на регіональному ринку в розрізі банківських продуктів для фізичних осіб/юридичних осіб (якщо регіони розташування Відділення та Дирекції не співпадають), готувати пропозицій щодо проведення рекламних акцій;
приймати від клієнтів документи щодо структурних, кадрових, або інших змін, що виникли у клієнта під час його обслуговування у Банку;
перевіряти документи на відповідність вимогам нормативно - правових актів Національного банку України та внутрішніх нормативних документів Банку;
вносити необхідні зміни в картки клієнтів та їх анкети в системі Операційний День Банку АБС Б2, долучати їх до справи з юридичного оформлення рахунків клієнтів;

економіст/ провідний економіст/ головний економіст

с 12.2008 по 05.2011 (2 года 5 месяцев)
БТА Банк, Киев (Банківська діяльності)

Забезпечення виконання доведених планів по залученню клієнтів - фізичних осіб на обслуговування в Банк
Надання якісної консультації клієнтам про умови обслуговування в Банку
Проведення ідентифікації осіб - клієнтів Банку відповідно до вимог чинного законодавства України
Відкриття та обслуговування карткових рахунків, платіжних карток, оформлення документів для встановлення кредитного ліміту, у випадках, передбачених нормативними документами Банку
Здійснення прийняття заявок на вільний продаж та придбання валюти від клієнтів Банку
Відправка та виплата переказів фізичних осіб по системах Western Union, Faster, Юністрім , Аваль-експрес та внутрішньобанківський переказ, SWIFT перекази
Оформлення документів для погашення кредитів

спеціаліст по кредитуванню фізичних осіб

с 08.2007 по 12.2008 (1 год 4 месяца)
БТА Банк, Киев (Банківська діяльності)

Консультація клієнта, прийом необхідних документів ,підготовка кредитної заявки, формування кредитної справи, видача кредиту.

Образование

Академія Муніципального Управління

Економічний, Киев
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

аналітичний склад мислення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, комунікабельність;

організаційні здібності: самостійність у прийнятті рішень, здатність до вирішення конфліктних ситуацій та вирішення проблем, здатність до швидкого навчання, прагнення до професійного розвитку, швидкий пошук необхідної інформації;

вміння працювати з конфіденційною інформацією, вміння зберігати комерційну таємницю;

працьовитість, вміння працювати в команді;

наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення.

На останньому місці роботи займалась аналізом основних показників ефективності продажів відділу, виявлення причин недоліків у роботі відділу, корегування дій менеджерів,

управління працівниками свого відділу (підбір, навчання, мотивація; оцінка та аналіз роботи менеджерів з продажу щодо відповідності стандартам компанії), та багато іншими завданнями.

Під час роботи в банківській сфері навчилась спілкуватись з клієнтами, залагоджувати конфліктні ситуації, працювати швидко, чітко і правильно.

Сфера маркетингу та реклами, дозволила відкрити в собі креативність, швидкість прийняття рішень, вміння швидко знаходити необхідну інформацію.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: