Олеся
Оператор ПК (бази даних, 1С), діловод, HR-менеджер, інспектор відділу кадрів, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Покров
- Готов работать:
- Покров, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7806547
Опыт работы
Фахівець договірног відділу
с 12.2022 по наст. время
(1 год 6 месяцев)
ТДВ "Дніпрокомунтранс", Покров (Послуги для населення та бізнесу)
- консультація та залучення клієнтиів до співпраці;
- укладення договорів;
- внесення контрагентів в базу;
- ведення обліков-розрахункової документації (формування рахунків; актів виконаних робіт; актів звірки; звітів боржників тощо);
- комунікація з контрагентами;
- контроль оплати та взаєморозрахунків.
Офіс-менеджер, бухгалтер, HR, менеджер з закупівель, комірник
с 03.2016 по 05.2021
(5 лет 2 месяца)
ФОП, Покров (Приватні особи)
- здійснення вхідних/вихідних дзвінків;
- оформлення замовлення від клієнтів;
- контроль та корегування роботи персоналу;
- проведення розрахункових операцій (готівковий та безготівковий розрахунок);
- моніторинг ринку конкуренції та цінового диапазону;
- забезпечення майстрів необхідними зап.частинами згідно замовлень;
- ведення складського обліку, інвентаризація ТМЦ;
- обробка бухгалтерської документації (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних послуг тощо.);
- ведення фінансової та податкової звітності ФОП ІІ гр.
Офіс/HR-менеджер; оператор бази даних(1С); інспектор відділу кадрів
с 07.2006 по 12.2015
(9 лет 5 месяцев)
ТОВ "Резинопласт", Покров (Металургійна промисловість, металообробка)
- пильний контроль робочого плану керівництва;
- підготовку документації для ділових зустрічей та проведення нарад;
- фіксація та складання протоколу засідання;
- організація та документальна підготовка персоналу підприємства до відряджень, у тому числі і закордонних;
- ведення номенклатури справ підприємства;
- ведення кадрової документації в повному обсязі враховуючи рекрутинг;
- розробка посадових інструкцій згідно вимог специфіки підприємства;
- обробка вхідної/вихідної документації та листування;
- здійснення та прийом вхідних/вихідних дзвінків;
- забезпечення необхідною канцелярією офісу та інші функціональні обов'язки секретаріату;
- внесення даних в програму 1С;
- формування первинної бухгалтерської документації;
- оформлення ТТН;
- формування звітів щодо моніторингу, рекрутингу та бухгалтерії, тощо.
Образование
Міжнародний Університет розвитку людини "Україна"
Діловодство та інформаційна діяльність, Нікополь
Высшее, с 2006 по 2010 (4 года)
Данна освіта передбачає освоєння таких професій, як: секретар адміністративний; інспектор відділу кадрів; діловод; офіс-менеджер; працівник статистичного відділу; інженер з адміністративних питань; організатор; комірник та інш.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
За натурою, я людина, яка постійно потребує розвитку, тому крім турбот про сім'ю захоплююся написанням різноманітних робіт для студентів понад 10 років. Легко знаходжу спільну мову з різними верствами населення у будь-якій віковій категорії. Люблю бути в постійному русі, займаю активну громадську позицію, дуже вимоглива до себе та оточуючих щодо пунктуальності, відповідальності, надійності. У людях ціную чесність і справедливість, якою і сама максимально намагаюсь бути.
Другие резюме этого кандидата
10 000 грн
Удаленно
Неоконченное высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з закупівель, ТОВ "Стандартсталь", 5 месяцев
- Менеджер з закупівель, ФОП Онофрейчук Т.О., 1 год 9 месяцев
12 000 грн
Покров, Удаленно
Неоконченное высшее образование · Полная занятость
- Фахівець відділу продажів банківського продукту, Альфа-Банк Україна, 1 год 1 месяц
- Комірник, асистент бухгалтера, HR-менеджер, секретарь-референт, інженер з ОП, ТОВ "Резинопласт", 13 лет 3 месяца
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Удаленно, Киев
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Удаленно, Рогатин
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Удаленно, Житомир
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 грн, Удаленно
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Удаленно, Киев