- PRO
Олеся
Комірник, асистент бухгалтера, HR-менеджер, секретар-референт, 18 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5649842/
Опыт работы
Фахівець договірного відділу
с 12.2022 по наст. время
(2 года 11 месяцев)
ТДВ "Дніпрокомунтранс", Покров (Послуги для населення та бізнесу)
Дана посада передбачає виконання наступних обов'язків:
- ведення переговорів, щодо укладення договору на співпрацю;
- розрахунок обсягів та ціни договору;
- укладення договору та додаткових угод на взаємовигідних умовах;
- ведення первинної документації (рахунки; акти виконаних робіт);
- контроль взаєморозрахунків, надання актів звірки.
Фахівець відділу продажів банківського продукту
с 05.2019 по 06.2020
(1 год 1 месяц)
Альфа-Банк Україна, Покров (Фінанси, банки, страхування)
- консультування юридичних та фізичних осіб, щодо банковських послуг та умов кредитування, дипозитних вкладів, страхування тощо.;
- продаж банківських продуктів;
- перевірка реквізитів та касове обслуговування клієнтів;
- допомога клієнту у підборі вигідної пропозиції серед продуктів банку;
- ведення звітності згідно вимог Головного офісу та стандартів НБУ.
Комірник, асистент бухгалтера, HR-менеджер, секретарь-референт, інженер з ОП
с 02.2006 по 05.2019
(13 лет 3 месяца)
ТОВ "Резинопласт", Покров (Металургійна промисловість, металообробка)
На посаді КОМІРНИКА займалась:
- ведення складського обліку у 1С бухгалтерії;
- поповнення складських запасів згідно потреб виробництва, а саме:
формування переліку необхідних матеріалів;
пошук та замовлення переліку необхідних матеріалів;
прийом відповідно до видаткових накладних;
видача матеріалів по запиту на виробничі ділянки.
на посаді АСИСТЕНТА БУХГАЛТЕРА займалась:
- формуванням первинної документації в 1С бухгалтерії, а саме:
створення рахунків-фактур, видаткових накладних, специфікацій, розрахунково-касових ордерів, доручень на отримання ТМЦ; оформлення ТТН.
- формуванням банківських виписок;
- веденням податкової звітності по ФОП;
- ведення розрахунково-кассових операцій: готівковий та безготівковий розрахунок.
На посадах HR-МЕНЕДЖЕР, СЕКРЕТАР-РЕФЕРЕНТ, ІНЖЕНЕР З ОП займалась:
- підбором та навчанням персоналу (адміністративного та виробничого);
- веденням особових справ;
- розробкої посадових інструкцій згідно умов праці та охорони здоров'я і пожежної безпеки;
- інструктажем та перевіркою знань працівників, щодо всіх необхідних інструкцій на підприємстві;
- веденням діловодства на підприємстві (крім стандатрної документації розробка та впровадження документації відповідно до специфіки підприємства та вимогам стандартів ISO);
- організацією роботи керівника (враховуючи міжнародні відрядження: оформлення віз, закупівля квитків та бронювання готелів);
- організацією роботи адміністративного аппарату (проведення нарад та забезпечення необхідними матеріалами для повноцінної роботи офісу);
- здійснення контролюючої функції у разі відсутності керівника.
Образование
МУРЛ "Україна"
Діловодство та інформаційна діяльність, секретар адміністративний, Нікополь
Неоконченное высшее, с 2006 по 2010 (4 года)
Дана освіта передбачає ведення ділової документації, навички комп'ютерної та офісної техніки, зайняття керівних посад адміністрації.
Знания и навыки
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- MS Excel
- MS Word
- Користувач Internet
- Знання офісних програм
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Володіння комп'ютерною та офісною технікою
- Комунікативність в роботі з персоналом
- Моніторинг ринку цін
- Ведення переговорів та заключення господарських договорів
- Аналіз складських залишків та їх поповнення
- Робота з первинною документацією
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
За натурою, я людина, яка постійно потребує розвитку, тому крім турбот про сім'ю захоплююся написанням різноманітних робіт для студентів понад 10 років. Легко знаходжу спільну мову з різними верствами населення у будь-якій віковій категорії. Люблю бути в постійному русі, займаю активну громадську позицію, дуже вимоглива до себе та оточуючих щодо пунктуальності, відповідальності, надійності. У людях ціную чесність і справедливість, якою й сама є.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
18 000 грн
Удаленно
Неоконченное высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з закупівель, ТОВ "Стандартсталь", 5 месяцев
- Менеджер з закупівель, ФОП Онофрейчук Т.О., 1 год 9 месяцев
- PRO
18 000 грн
Покров
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Фахівець договірног відділу, ТДВ "Дніпрокомунтранс", 2 года 11 месяцев
- Офіс-менеджер, бухгалтер, HR, менеджер з закупівель, комірник, ФОП, 5 лет 2 месяца
Похожие кандидаты
-
Адміністратор офісу
30000 грн, Удаленно, Днепр, Каменское -
HR-менеджер
Удаленно, Винница -
Помічник менеджера ЗЕД
Удаленно -
Адміністратор офісу
Удаленно, Винница -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Удаленно, Киев -
Менеджер з рекрутингу
30000 грн, Удаленно