- PRO
Олеся
Комірник, асистент бухгалтера, HR-менеджер, секретар-референт, 12 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Покров
- Готов работать:
- Покров, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5649842/
Опыт работы
Фахівець відділу продажів банківського продукту
с 05.2019 по 06.2020
(1 год 1 месяц)
Альфа-Банк Україна, Покров (Фінанси, банки, страхування)
- консультування юридичних та фізичних осіб, щодо банковських послуг та умов кредитування, дипозитних вкладів, страхування тощо.;
- продаж банківських продуктів;
- перевірка реквізитів та касове обслуговування клієнтів;
- допомога клієнту у підборі вигідної пропозиції серед продуктів банку;
- ведення звітності згідно вимог Головного офісу та стандартів НБУ.
Комірник, асистент бухгалтера, HR-менеджер, секретарь-референт, інженер з ОП
с 02.2006 по 05.2019
(13 лет 3 месяца)
ТОВ "Резинопласт", Покров (Металургійна промисловість, металообробка)
На посаді КОМІРНИКА займалась:
- ведення складського обліку у 1С бухгалтерії;
- поповнення складських запасів згідно потреб виробництва, а саме:
формування переліку необхідних матеріалів;
пошук та замовлення переліку необхідних матеріалів;
прийом відповідно до видаткових накладних;
видача матеріалів по запиту на виробничі ділянки.
на посаді АСИСТЕНТА БУХГАЛТЕРА займалась:
- формуванням первинної документації в 1С бухгалтерії, а саме:
створення рахунків-фактур, видаткових накладних, специфікацій, розрахунково-касових ордерів, доручень на отримання ТМЦ;
- формуванням банківських виписок;
- веденням податкової звітності по ФОП;
- ведення розрахунково-кассових операцій: готівковий та безготівковий розрахунок.
На посадах HR-МЕНЕДЖЕР, СЕКРЕТАР-РЕФЕРЕНТ, ІНЖЕНЕР З ОП займалась:
- підбором та навчанням персоналу (адміністративного та виробничого);
- веденням особових справ;
- розробкої посадових інструкцій згідно умов праці та охорони здоров'я;
- інструктажем та перевіркою знань працівників, щодо всіх необхідних інструкцій на підприємстві;
- веденням діловодства на підприємстві (крім стандатрної документації розробка та впровадження документації відповідно до специфіки підприємства);
- організацією роботи керівника (враховуючи міжнародні відрядження: оформлення віз, закупівля квитків та бронювання готелів);
- організацією роботи адміністративного аппарату (проведення нарад та забезпечення необхідними матеріалами для повноцінної роботи офісу);
- здійснення контролюючої функції у разі відсутності керівника.
Образование
МУРЛ "Україна"
Діловодство та інформаційна діяльність, секретар адміністративний, Нікополь
Неоконченное высшее, с 2006 по 2010 (4 года)
Дана освіта передбачає ведення ділової документації, навички комп'ютерної та офісної техніки, зайняття керівних посад адміністрації.
Знания и навыки
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- MS Excel
- MS Word
- Користувач Internet
- Знання офісних програм
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Володіння комп'ютерною та офісною технікою
- Комунікативність в роботі з персоналом
- Моніторинг ринку цін
- Ведення переговорів та заключення господарських договорів
- Аналіз складських залишків та їх поповнення
- Робота з первинною документацією
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
За натурою, я людина, яка постійно потребує розвитку, тому крім турбот про сім'ю захоплююся написанням різноманітних робіт для студентів понад 10 років. Легко знаходжу спільну мову з різними верствами населення у будь-якій віковій категорії. Люблю бути в постійному русі, займаю активну громадську позицію, дуже вимоглива до себе та оточуючих щодо пунктуальності, відповідальності, надійності. У людях ціную чесність і справедливість, якою й сама є.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
15 000 грн
Покров, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Фахівець договірног відділу, ТДВ "Дніпрокомунтранс", 2 года
- PRO
10 000 грн
Удаленно
Неоконченное высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з закупівель, ТОВ "Стандартсталь", 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Перекладач, офісний працівник, офіс-менеджер
3000 грн, Удаленно, Ивано-Франковск -
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Удаленно, Львов -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Удаленно -
Рекрутер, менеджер з персоналу, HR manager, адміністратор
Удаленно, Нежин -
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, бухгалтер, фахівець із соц. роботи
18000 грн, Удаленно, Киев, Малин